Przejdź do treści

Zarządzanie zespołem II - rozwiązywanie konfliktów, trudne rozmowy, zarządzanie zmianą i zadaniami

2 dni:
14 godz.
Ostatnia aktualizacja:
Angielski
Polski [automatycznie], Angielski [automatycznie]

Co składa się na jakość szkolenia i jest w cenie?

Potwierdzenie od

Potwierdzenie od: 3.

Tyle osób wystarczy, by szkolenie zostało potwierdzone!

więcej
  
gwarancja

Gwarancja od: 3 uczestników.

Tyle osób wystarczy, by szkolenie odbyło się na pewno!

więcej
  
Maksymalnie na szkoleniu

Maksymalnie: 5 uczestników

Tylu uczestników maksymalnie weźmie udział w szkoleniu.

więcej
  
Badanie potrzeb

Badanie potrzeb

Upewnisz się, że Twoje potrzeby zostaną zrealizowane!

więcej
  
Wsparcie mailowe

Wsparcie mailowe

Kontakt mailowy z trenerem po szkoleniu, by wspierać Cię, służyć radą

więcej
  
Czego się nauczysz?

Prawidłowo rozwiązywać konflikty

Odpowiednio zarządzać zmianą

Właściwie planować działania

Skutecznie organizować pracę własną i innych

Dla kogo szkolenie?

Szkolenie skierowanie jest do liderów, menedżerów, kierowników, osób zarządzających z krótszym bądź dłuższym stażem pracy, chcących poznać sposoby rozwiązywania konfliktów interpersonalnych, zasady wdrażania i komunikowania zmian oraz skuteczne metody organizacji czasu pracy.

Opis szkolenia

Szkolenie przygotowuje do efektywnego rozwiązywania konfliktów interpersonalnych oraz zarządzania zmianą poprzez poznanie technik asertywności, psychologii konfliktów oraz zasad wdrażania i komunikowania zmian. Szkolenie doskonali również kompetencje organizacji zadań, dzięki wskazaniu metod  wyznaczenia celów oraz narzędzi planowania.

Czytaj dalej

Program szkolenia

MODUŁ I

Asertywność w pracy menedżera   

  • asertywność, czyli zachowania pomiędzy agresją, uległością i lekceważeniem,
  • asertywne wyrażanie myśli - argumentacja, czyli jak precyzyjnie i nie agresywnie ujawniać własną opinię,
  • obrona swoich praw w relacjach z pracownikami,
  • taktowne odmawianie,
  • asertywne radzenie sobie z krytyką i atakiem,
  • radzenie sobie z własnym gniewem i złością.

MODUŁ II

Psychologia konfliktów

  • jak rozwijają się konflikty – fazy rozwoju,
  • przyczyny powstawania i narastania konfliktów w miejscu pracy,
  • zachowania sprzyjające i utrudniające rozwiązywanie konfliktów.

MODUŁ III

Sposoby rozwiązywania konfliktów

  • style reakcji na konflikt - podstawowe sposoby reagowania w sytuacji konfliktowej,
  • konsekwencje określonych zachowań w sytuacji konfliktowej – skutki rywalizacji, nadmiernego łagodzenia czy unikania,
  • diagnozowanie własnego stylu radzenia sobie w sytuacji sporu,
  •  konstruktywne sposoby zachowania w sytuacji konfliktowej.

MODUŁ IV

Negocjacje jako jeden ze sposobów rozwiązywania konfliktów

  • zasady negocjowania w konflikcie,
  • mój styl prowadzenia negocjacji – autodiagnoza,
  • negocjacje (WIN-WIN).

MODUŁ V

Radzenie sobie z sytuacjami trudnymi - STUDIUM PRZYPADKU

  • radzenie sobie z sytuacjami trudnymi w zespole: opór, niechęć, konflikt, agresja, brak kreatywności, bierność,
  • trudności, jakie pojawiały się w zespołach uczestników szkolenia na przestrzeni ostatnich miesięcy,
  • analiza przyczyn, czyli skąd się biorą problemy w relacjach pomiędzy menedżerem a kierowanym przez niego zespołem,
  • „burza mózgów”, czyli próby poszukiwania konstruktywnych rozwiązań pojawiających się problemów,
  •  umiejętne panowanie nad własnymi emocjami oraz emocjami rozmówcy.

MODUŁ VI

Zarządzanie zmianą - zasady wdrażania i komunikowania zmian

  • motywy, cele, rodzaje i istota zmian w przedsiębiorstwie,
  • cykl procesu zmian,
  • efektywna komunikacja w procesie zmian,
  • opór psychologiczny i różne jego przejawy,
  • radzenie sobie z oporem wobec zmian,
  • angażowanie pracowników w proces zmian.

MODUŁ VII

Sposoby wyznaczania celów

  • jak powinien wyglądać dobrze postawiony cel – zasada SMART,
  • jak przekładać cele na zadania,
  • ustalenie wskaźników dobrze określonego celu,
  • cele i zadania ilościowe oraz jakościowe,
  • monitoring realizacji celów – budowa i wykorzystanie formularzy,
  • praktyczne ćwiczenie umiejętności stawiania celów metodą SMART.

MODUŁ VIII

Skuteczna organizacja pracy

  • zarządzanie czasem jako sposób na efektywne osiągania celów,
  • współczesne koncepcje zarządzania czasem,
  • podstawowe zagrożenia dla efektywnego zarządzania czasem – presja czasu, automatyzm, rutyna, nowe zadania.

MODUŁ IX

Organizacja pracy własnej jako proces

  • etapy procesu,
  • ewaluacja etapów procesu,
  • podstawowe narzędzia efektywnej organizacji procesu,
  • zbierania informacji, analiza informacji, planowanie, działanie.

MODUŁ X

Planowanie działania i wyznaczanie priorytetów

  • konsekwencje niewystarczającego lub nadmiernego planowania jako przyczyna powstawania chaosu,
  • planowanie jako aktywny proces,
  • narzędzia służące doskonaleniu planowania: matryca Eisenhowera, metoda ustalania priorytetów metodą ABC, metoda POOCO, metoda Pareto.

Zasady rezerwacji

Zasady oznaczania terminów

Termin niegwarantowany - może zostać odwołany w dowolnym momencie (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)

Termin potwierdzony - oznacza, że są zapisane osoby na ten termin, jednak jeszcze w niewystarczającym stopniu, by zapewnić rentowność dostawcy, zatem dostawca może ten termin do 2 tygodni przed szkoleniem/kursem odwołać (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)

Termin gwarantowany - oznacza, że dostawca nie dopuszcza możliwości odwołania tego szkolenia. Gdyby jednak z przyczyn zdrowotnych trenera oraz braku zastępstwa tak się wydarzyło, otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie oraz kupon o wartości 20% szkolenia do wykorzystania na inne szkolenia.

 

Szkolenie stacjonarne
Obraz
Zarządzanie zespołem II - rozwiązywanie konfliktów, trudne rozmowy, zarządzanie zmianą i zadaniami
OPEN Konsultacje i Szkolenia
Nazwa firmy
Terminy szkolenia: