Przejdź do treści

Warsztat komunikacji i współpracy z wykorzystaniem metodologii DISC

1 dzień:
7 godz.
Ostatnia aktualizacja:
Angielski
Polski [automatycznie], Angielski [automatycznie]

Co składa się na jakość szkolenia i jest w cenie?

Potwierdzenie od

Potwierdzenie od: 3.

Tyle osób wystarczy, by szkolenie zostało potwierdzone!

więcej
  
Badanie potrzeb

Badanie potrzeb

Upewnisz się, że Twoje potrzeby zostaną zrealizowane!

więcej
  
Wsparcie mailowe

Wsparcie mailowe

Kontakt mailowy z trenerem po szkoleniu, by wspierać Cię, służyć radą

więcej
  
Czego się nauczysz?

Rozpoznawać każdy z typów osobowości

Skutecznie docierać do rozmówcy

Efektywnie współpracować w zespole

Dla kogo szkolenie?

Szkolenie jest przeznaczone dla wszystkich osób, które chcą wiedzieć jakie są  style zachowania według metodologii DISC i poznać swój przeważający styl, po to by w lepiej rozumieć relacje interpersonalne i wzmocnić swoje umiejętności komunikacyjne. 

Opis szkolenia

Na co dzień posługujemy się 2 do 3 ze stylów w zależności od sytuacji w jakiej się znajdujemy. Każdy z Nas ma jednak przeważający styl zachowania i reagowania, który jest najbliższy i najczęściej 
z niego korzystamy. Test DISC ma za zadanie zbadanie mocnych 
i słabych stron w zakresie komunikacji oraz naszą motywację do działania. 

Analiza wyników pozwala lepiej zrozumieć sposób własnego funkcjonowania oraz osób, z którymi współpracujemy. Zrozumienie zaś ludzkich zachowań to podstawa budowania relacji opartych na właściwej komunikacji. 

Czytaj dalej

Program szkolenia

MODUŁ I

Wprowadzenie do metodologii DISC – jak dobrze, że się różnimy!

  • podstawowe założenia dotyczące różnych stylów komunikacji i zachowania,
  • magia percepcji – jak osobowość człowieka wpływa na sposób postrzegania innych ludzi i odbierania ich zachowań,
  • techniki komunikacji w praktyce - przydatne niezależnie od osobowości rozmówców.

MODUŁ II

Jak rozpoznać każdy ze stylów komunikacji? – wskazówki, w jaki sposób skutecznie dotrzeć do rozmówcy

  • jakie są mocne strony i ograniczenia w komunikacji każdego z typów osobowości oraz w interakcji różnych typów między sobą?
  • jak rozpoznawać różne style komunikacji i preferencje osobowościowe pod kątem współpracy z różnymi osobami - na podstawie mowy werbalnej i niewerbalnej rozmówców.
  • jak zmienia się sposób komunikacji różnych osób pod wpływem stresu - „dobry i zły dzień” różnych typów osobowości w biznesie.

MODUŁ III

Autodiagnoza – omówienie i interpretacja wyników testu DISC

  • praca z indywidualnym arkuszem i wynikami testu DISC.

MODUŁ IV

Zastosowanie modelu DISC w praktyce, czyli jak motywować, jak rozwijać osoby o określonej kolorystyce

  • w jaki sposób mówić do różnych pod względem osobowości ludzi, aby uzyskać pożądany efekt np. zmotywować do działania, zaangażować, przekonać do czegoś.

MODUŁ V

Ja w zespole - jak skutecznie komunikować się oraz współpracować w zespole

  • jak wykorzystać model DISC do pracy zespołowej nad nowym pomysłem/ projektem, aby wzmocnić dobrą współpracę w zespole, wykorzystać potencjał różnych osobowości oraz zapewnić efektywną realizację projektu na każdym jego etapie.

Zasady rezerwacji

Zasady oznaczania terminów

Termin niegwarantowany - może zostać odwołany w dowolnym momencie (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)

Termin potwierdzony - oznacza, że są zapisane osoby na ten termin, jednak jeszcze w niewystarczającym stopniu, by zapewnić rentowność dostawcy, zatem dostawca może ten termin do 2 tygodni przed szkoleniem/kursem odwołać (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)

Termin gwarantowany - oznacza, że dostawca nie dopuszcza możliwości odwołania tego szkolenia. Gdyby jednak z przyczyn zdrowotnych trenera oraz braku zastępstwa tak się wydarzyło, otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie oraz kupon o wartości 20% szkolenia do wykorzystania na inne szkolenia.

 

Obraz
OPEN Konsultacje i Szkolenia
Nazwa firmy