Warsztat komunikacji i współpracy z wykorzystaniem metodologii DISC
Co składa się na jakość szkolenia i jest w cenie?
Rozpoznawać każdy z typów osobowości
Skutecznie docierać do rozmówcy
Efektywnie współpracować w zespole
Na co dzień posługujemy się 2 do 3 ze stylów w zależności od sytuacji w jakiej się znajdujemy. Każdy z Nas ma jednak przeważający styl zachowania i reagowania, który jest najbliższy i najczęściej
z niego korzystamy. Test DISC ma za zadanie zbadanie mocnych
i słabych stron w zakresie komunikacji oraz naszą motywację do działania.
Analiza wyników pozwala lepiej zrozumieć sposób własnego funkcjonowania oraz osób, z którymi współpracujemy. Zrozumienie zaś ludzkich zachowań to podstawa budowania relacji opartych na właściwej komunikacji.
Czytaj dalej
Program szkolenia
MODUŁ I
Wprowadzenie do metodologii DISC – jak dobrze, że się różnimy!
- podstawowe założenia dotyczące różnych stylów komunikacji i zachowania,
- magia percepcji – jak osobowość człowieka wpływa na sposób postrzegania innych ludzi i odbierania ich zachowań,
- techniki komunikacji w praktyce - przydatne niezależnie od osobowości rozmówców.
MODUŁ II
Jak rozpoznać każdy ze stylów komunikacji? – wskazówki, w jaki sposób skutecznie dotrzeć do rozmówcy
- jakie są mocne strony i ograniczenia w komunikacji każdego z typów osobowości oraz w interakcji różnych typów między sobą?
- jak rozpoznawać różne style komunikacji i preferencje osobowościowe pod kątem współpracy z różnymi osobami - na podstawie mowy werbalnej i niewerbalnej rozmówców.
- jak zmienia się sposób komunikacji różnych osób pod wpływem stresu - „dobry i zły dzień” różnych typów osobowości w biznesie.
MODUŁ III
Autodiagnoza – omówienie i interpretacja wyników testu DISC
- praca z indywidualnym arkuszem i wynikami testu DISC.
MODUŁ IV
Zastosowanie modelu DISC w praktyce, czyli jak motywować, jak rozwijać osoby o określonej kolorystyce
- w jaki sposób mówić do różnych pod względem osobowości ludzi, aby uzyskać pożądany efekt np. zmotywować do działania, zaangażować, przekonać do czegoś.
MODUŁ V
Ja w zespole - jak skutecznie komunikować się oraz współpracować w zespole
- jak wykorzystać model DISC do pracy zespołowej nad nowym pomysłem/ projektem, aby wzmocnić dobrą współpracę w zespole, wykorzystać potencjał różnych osobowości oraz zapewnić efektywną realizację projektu na każdym jego etapie.
Zasady rezerwacji
Zasady oznaczania terminów
Termin niegwarantowany - może zostać odwołany w dowolnym momencie (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)
Termin potwierdzony - oznacza, że są zapisane osoby na ten termin, jednak jeszcze w niewystarczającym stopniu, by zapewnić rentowność dostawcy, zatem dostawca może ten termin do 2 tygodni przed szkoleniem/kursem odwołać (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)
Termin gwarantowany - oznacza, że dostawca nie dopuszcza możliwości odwołania tego szkolenia. Gdyby jednak z przyczyn zdrowotnych trenera oraz braku zastępstwa tak się wydarzyło, otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie oraz kupon o wartości 20% szkolenia do wykorzystania na inne szkolenia.