NOWOCZESNA REKRUTACJA – candidate experience, budowanie zaangażowania kandydata
Co składa się na jakość szkolenia i jest w cenie?
Posługiwać się najlepszymi praktykami i aktualnymi trendami na rynku pracy
Skutecznie selekcjonować kandydatów
Dbać o wizerunek pracodawcy podczas rekrutacji
Szkolenie ma na celu zapewnienie uczestnikom kompleksowej wiedzy
i umiejętności dotyczących najnowszych trendów i najlepszych praktyk z dziedziny rekrutacji. Poprzez udział w szkoleniu, uczestnicy nabędą umiejętności w zakresie tworzenia strategii komunikacji
z kandydatami, budowania marki pracodawcy oraz doświadczenia kandydata.
Czytaj dalej
Program szkolenia
MODUŁ I
Po pierwsze: dobre przygotowanie. Kogo szukam? Kogo nie szukam?
• Wejdź w buty kandydata – tworzenie mapy empatii,
• Wspomnieniach kandydata, czyli jak tworzyć pozytywne wspomnienia
kandydata,
• Co sprawia, że jesteś wyjątkowy? Magia EVP (Employee Value Proposition)
• Komu ufają kandydaci? Wpływ rekrutacji na biznes.
MODUŁ II
W pogoni za kandydatem – śledzenie trendów na rynku pracy
• Aktualne trendy na rynku pracy,
• Metody poszukiwania kandydatów: nowoczesne kanały dotarcia do
kandydatów,
• Jak dotrzeć do kandydatów aktywnych i pasywnych,
• Dobór odpowiednich mediów do profilu szukanego kandydata,
• Rozwijanie personalizacji - jakich technik używać, aby zachęcić kandydata
do procesu rekrutacji.
MODUŁ III
Analiza dokumentów aplikacyjnych – kryteria skutecznej selekcji kandydatów
• Główne metody selekcji kandydatów,
• Na co zwracać uwagę w dokumentach aplikacyjnych kandydata (punkty
krytyczne).
MODUŁ IV
Metody i narzędzia do przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej
• Phone screening, czyli pierwsza telefoniczna weryfikacja kandydatów,
• Różne podejścia do rozmowy kwalifikacyjnej – od chaosu do wywiadu
ustrukturalizowanego,
• Dobre przygotowanie do rozmowy rekrutacyjnej – kluczowe wskazówki,
• Gdy Twój kandydat już przyszedł… jak uzyskać maksimum informacji
unikając banału,
• Błędy, jakim podlegamy – analiza i sposoby przeciwdziałania.
MODUŁ V
Gdy Twój kandydat został już wybrany – efektywny i efektowny onboarding
• Jak podjąć decyzję? – metody jakościowe i ilościowe,
• Wybór kandydata do pracy – jak powinna wyglądać oferta pracy,
• Zanim kandydat przyjdzie do pracy, czyli jak budować pozytywny
candidate experience,
• Podziękowanie pozostałym kandydatom – zapominane, ale kluczowe
MODUŁ VI
Rekrutacja na stanowiska menadżerskie i nie tylko
• Specyfika metodologii Assessment Center – przeżytek czy nadal na topie?
• Dodatkowe narzędzia selekcji – testy w rekrutacji.
MODUŁ VII
Jak mierzysz, tak dostajesz – analityka HR
• Sposoby na zbadanie opinii kandydatów,
• Rekrutacyjne KPI – czy warto za tym podążać?
MODUŁ VIII
Employer Branding w rekrutacji
• Narzędzia Employer Branding w rekrutacji,
• Dlaczego jasna strategia EB pomaga pozyskiwać i zatrzymać talenty
w organizacji?
Zasady rezerwacji
Zasady oznaczania terminów
Termin niegwarantowany - może zostać odwołany w dowolnym momencie (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)
Termin potwierdzony - oznacza, że są zapisane osoby na ten termin, jednak jeszcze w niewystarczającym stopniu, by zapewnić rentowność dostawcy, zatem dostawca może ten termin do 2 tygodni przed szkoleniem/kursem odwołać (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)
Termin gwarantowany - oznacza, że dostawca nie dopuszcza możliwości odwołania tego szkolenia. Gdyby jednak z przyczyn zdrowotnych trenera oraz braku zastępstwa tak się wydarzyło, otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie oraz kupon o wartości 20% szkolenia do wykorzystania na inne szkolenia.