Przejdź do treści

NOWOCZESNA REKRUTACJA – candidate experience, budowanie zaangażowania kandydata

2 dni:
14 godz.
Ostatnia aktualizacja:
Angielski
Polski [automatycznie], Angielski [automatycznie]

Co składa się na jakość szkolenia i jest w cenie?

Potwierdzenie od

Potwierdzenie od: 3.

Tyle osób wystarczy, by szkolenie zostało potwierdzone!

więcej
  
gwarancja

Gwarancja od: 3 uczestników.

Tyle osób wystarczy, by szkolenie odbyło się na pewno!

więcej
  
Maksymalnie na szkoleniu

Maksymalnie: 5 uczestników

Tylu uczestników maksymalnie weźmie udział w szkoleniu.

więcej
  
Badanie potrzeb

Badanie potrzeb

Upewnisz się, że Twoje potrzeby zostaną zrealizowane!

więcej
  
Wsparcie mailowe

Wsparcie mailowe

Kontakt mailowy z trenerem po szkoleniu, by wspierać Cię, służyć radą

więcej
  
Czego się nauczysz?

Posługiwać się najlepszymi praktykami i aktualnymi trendami na rynku pracy

Skutecznie selekcjonować kandydatów

Dbać o wizerunek pracodawcy podczas rekrutacji

Dla kogo szkolenie?

Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób pracujących w charakterze rekruterów w firmach, bądź też zajmujących się zatrudnianiem pracowników oraz osób zainteresowanych omówieniem narzędzi używanych w procesie rekrutacji.

Opis szkolenia

Szkolenie ma na celu zapewnienie uczestnikom kompleksowej wiedzy 
i umiejętności dotyczących najnowszych trendów i najlepszych praktyk z dziedziny rekrutacji. Poprzez udział w szkoleniu, uczestnicy nabędą umiejętności w zakresie tworzenia strategii komunikacji 
z kandydatami, budowania marki pracodawcy oraz doświadczenia kandydata. 

Czytaj dalej

Program szkolenia

MODUŁ I

Po pierwsze: dobre przygotowanie. Kogo szukam? Kogo nie szukam?

• Wejdź w buty kandydata – tworzenie mapy empatii,

• Wspomnieniach kandydata, czyli jak tworzyć pozytywne wspomnienia

kandydata,

• Co sprawia, że jesteś wyjątkowy? Magia EVP (Employee Value Proposition)

• Komu ufają kandydaci? Wpływ rekrutacji na biznes.

MODUŁ II

W pogoni za kandydatem – śledzenie trendów na rynku pracy

• Aktualne trendy na rynku pracy,

• Metody poszukiwania kandydatów: nowoczesne kanały dotarcia do

kandydatów,

• Jak dotrzeć do kandydatów aktywnych i pasywnych,

• Dobór odpowiednich mediów do profilu szukanego kandydata,

• Rozwijanie personalizacji - jakich technik używać, aby zachęcić kandydata

do procesu rekrutacji.

MODUŁ III

Analiza dokumentów aplikacyjnych – kryteria skutecznej selekcji kandydatów

• Główne metody selekcji kandydatów,

• Na co zwracać uwagę w dokumentach aplikacyjnych kandydata (punkty

krytyczne).

MODUŁ IV

Metody i narzędzia do przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej

• Phone screening, czyli pierwsza telefoniczna weryfikacja kandydatów,

• Różne podejścia do rozmowy kwalifikacyjnej – od chaosu do wywiadu

ustrukturalizowanego,

• Dobre przygotowanie do rozmowy rekrutacyjnej – kluczowe wskazówki,

• Gdy Twój kandydat już przyszedł… jak uzyskać maksimum informacji

unikając banału,

• Błędy, jakim podlegamy – analiza i sposoby przeciwdziałania.

MODUŁ V

Gdy Twój kandydat został już wybrany – efektywny i efektowny onboarding

• Jak podjąć decyzję? – metody jakościowe i ilościowe,

• Wybór kandydata do pracy – jak powinna wyglądać oferta pracy,

• Zanim kandydat przyjdzie do pracy, czyli jak budować pozytywny

candidate experience,

• Podziękowanie pozostałym kandydatom – zapominane, ale kluczowe

MODUŁ VI

Rekrutacja na stanowiska menadżerskie i nie tylko

• Specyfika metodologii Assessment Center – przeżytek czy nadal na topie?

• Dodatkowe narzędzia selekcji – testy w rekrutacji.

MODUŁ VII

Jak mierzysz, tak dostajesz – analityka HR

• Sposoby na zbadanie opinii kandydatów,

• Rekrutacyjne KPI – czy warto za tym podążać?

MODUŁ VIII

Employer Branding w rekrutacji

• Narzędzia Employer Branding w rekrutacji,

• Dlaczego jasna strategia EB pomaga pozyskiwać i zatrzymać talenty

w organizacji?

Zasady rezerwacji

Zasady oznaczania terminów

Termin niegwarantowany - może zostać odwołany w dowolnym momencie (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)

Termin potwierdzony - oznacza, że są zapisane osoby na ten termin, jednak jeszcze w niewystarczającym stopniu, by zapewnić rentowność dostawcy, zatem dostawca może ten termin do 2 tygodni przed szkoleniem/kursem odwołać (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)

Termin gwarantowany - oznacza, że dostawca nie dopuszcza możliwości odwołania tego szkolenia. Gdyby jednak z przyczyn zdrowotnych trenera oraz braku zastępstwa tak się wydarzyło, otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie oraz kupon o wartości 20% szkolenia do wykorzystania na inne szkolenia.

 

Obraz
NOWOCZESNA REKRUTACJA – candidate experience, budowanie zaangażowania kandydata
OPEN Konsultacje i Szkolenia
Nazwa firmy