EMPLOYER BRANDING - nowoczesne narzędzia wspierające rozwój organizacji
Co składa się na jakość szkolenia i jest w cenie?
Kreować pozytywny wizerunek firmy
Tworzy i zarządzać długoterminową strategią EB
Szkolenie inspiruje i przygotowuje do prowadzenia działań budujących pozytywny wizerunek pracodawcy zarówno wewnątrz organizacji, jak i na zewnątrz. Uczestnicy poznają elementy kształtujące wizerunek pracodawcy, kluczowe narzędzia i kroki do opracowania strategii EB.
Czytaj dalej
Program szkolenia
MODUŁ I
Employer Branding (EB) – moda czy kluczowy czynnik sukcesu?
- podstawy Employer Brandingu – wprowadzenie do tematyki,
- co składa się na wizerunek pracodawcy? Elementy niezbędne do budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa,
- znaczenie Employer Brandingu – jakie są korzyści ze świadomego budowania marki pracodawcy?
MODUŁ II
Jak pracodawcy kreują swój wizerunek
- strategiczne zarządzanie Employer Brandingiem – jak tworzyć i zarządzać długoterminową strategią EB,
- podstawowe kroki do budowania Employer Brandingu: EVP (Employee Value Proposition),
- narzędzia budowania strategii Employer Brandingowej – zewnętrzne i wewnętrzne narzędzia Employer Brandingu,
- grupa odbiorców – definicja i mapa interesariuszy,
- czynniki wpływające na atrakcyjność i wartość marki.
MODUŁ III
Employer Branding w rekrutacji
- narzędzia Employer Brandingu w rekrutacji – jak przyciągnąć pasywnych kandydatów? Co zrobić, aby pozyskać strategicznych kandydatów w dobie wymagającego rynku pracownika?
- dlaczego jasna strategia Employer Branding pomaga pozyskiwaći zatrzymać talenty w organizacji – nie tylko wynagrodzenie i benefity, ale wartości i kultura organizacyjna firmy (miara atrakcyjności pracodawcy),
- Candidate & Employee Experience – budowanie doświadczeń kandydatów i pracowników,
- program poleceń pracowniczych – skuteczne narzędzie do pozyskania kandydatów, ale również do mierzenia poziomu EB w organizacji.
MODUŁ IV
Employer Branding wewnątrz organizacji
- Employer Branding, a cykl życia pracownika w organizacji (od onboardingu do exit interview),
- w jaki sposób pozyskać informacje od pracowników na temat marki pracodawcy (przykładowe narzędzia: badanie satysfakcji pracowników, sesje twórczej pomysłowości),
- ambasadorzy marki wewnątrz organizacji – siła dobrej rekomendacji,
- CSR w służbie Employer Brandingu – budowanie zdrowej organizacji.
MODUŁ V
Komunikacja marki pracodawcy – storytelling Employer Brandingu
- social media, jako nowe narzędzie w rekrutacji i Employer Brandingu,
- kluczowe kanały komunikacji z talentami – wykorzystanie social media do pozyskania i utrzymania talentów.
MODUŁ VI
Mierzenie skuteczności działań Employer Branding
- prezentacja mierników efektywności marki pracodawcy,
- ewaluacja i plan strategii,
- ROI – zwrot z inwestycji.
MODUŁ VII
Benchmark konkurencji, czyli jak robią to inni
- trendy i wyzwania,
- mistrzowie – oni wiedzą jak robi się Employer Branding; przegląd najlepszych case study z Polski i świata z obszaru Employer Branding.
Zasady rezerwacji
Zasady oznaczania terminów
Termin niegwarantowany - może zostać odwołany w dowolnym momencie (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)
Termin potwierdzony - oznacza, że są zapisane osoby na ten termin, jednak jeszcze w niewystarczającym stopniu, by zapewnić rentowność dostawcy, zatem dostawca może ten termin do 2 tygodni przed szkoleniem/kursem odwołać (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)
Termin gwarantowany - oznacza, że dostawca nie dopuszcza możliwości odwołania tego szkolenia. Gdyby jednak z przyczyn zdrowotnych trenera oraz braku zastępstwa tak się wydarzyło, otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie oraz kupon o wartości 20% szkolenia do wykorzystania na inne szkolenia.

