Przejdź do treści

EMPLOYER BRANDING - nowoczesne narzędzia wspierające rozwój organizacji

2 dni:
14 godz.
Ostatnia aktualizacja:
Angielski
Polski [automatycznie], Angielski [automatycznie]

Co składa się na jakość szkolenia i jest w cenie?

Potwierdzenie od

Potwierdzenie od: 3.

Tyle osób wystarczy, by szkolenie zostało potwierdzone!

więcej
  
gwarancja

Gwarancja od: 3 uczestników.

Tyle osób wystarczy, by szkolenie odbyło się na pewno!

więcej
  
Maksymalnie na szkoleniu

Maksymalnie: 5 uczestników

Tylu uczestników maksymalnie weźmie udział w szkoleniu.

więcej
  
Badanie potrzeb

Badanie potrzeb

Upewnisz się, że Twoje potrzeby zostaną zrealizowane!

więcej
  
Wsparcie mailowe

Wsparcie mailowe

Kontakt mailowy z trenerem po szkoleniu, by wspierać Cię, służyć radą

więcej
  
Czego się nauczysz?

Kreować pozytywny wizerunek firmy

Tworzy i zarządzać długoterminową strategią EB

Dla kogo szkolenie?

menedżerowie oraz pracownicy działów HR oraz specjaliści komunikacji wewnętrznej zainteresowani obszarem budowania wizerunku pracodawcy,

właściciele firm, którzy chcą udoskonalić wizerunek przedsiębiorstwa na rynku pracy,

rekruterzy wewnętrzni wykorzystujący różne narzędzia przy procesie zatrudniania pracowników.

Opis szkolenia

Szkolenie inspiruje i przygotowuje do prowadzenia działań budujących pozytywny wizerunek pracodawcy zarówno wewnątrz organizacji, jak i na zewnątrz. Uczestnicy poznają elementy kształtujące wizerunek pracodawcy, kluczowe narzędzia i kroki do opracowania strategii EB.

Czytaj dalej

Program szkolenia

MODUŁ I

Employer Branding (EB) – moda czy kluczowy czynnik sukcesu?

  • podstawy Employer Brandingu – wprowadzenie do tematyki,
  • co składa się na wizerunek pracodawcy? Elementy niezbędne do budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa,
  • znaczenie Employer Brandingu – jakie są korzyści ze świadomego budowania marki pracodawcy?

MODUŁ II

Jak pracodawcy kreują swój wizerunek

  • strategiczne zarządzanie Employer Brandingiem – jak tworzyć i zarządzać długoterminową strategią EB,
  • podstawowe kroki do budowania Employer Brandingu: EVP (Employee Value Proposition),
  • narzędzia budowania strategii Employer Brandingowej – zewnętrzne i wewnętrzne narzędzia Employer Brandingu,
  • grupa odbiorców – definicja i mapa interesariuszy,
  • czynniki wpływające na atrakcyjność i wartość marki.

MODUŁ III

Employer Branding w rekrutacji

  • narzędzia Employer Brandingu w rekrutacji – jak przyciągnąć pasywnych kandydatów? Co zrobić, aby pozyskać strategicznych kandydatów w dobie wymagającego rynku pracownika?
  • dlaczego jasna strategia Employer Branding pomaga pozyskiwaći zatrzymać talenty w organizacji – nie tylko wynagrodzenie i benefity, ale wartości i kultura organizacyjna firmy (miara atrakcyjności pracodawcy),
  • Candidate & Employee Experience – budowanie doświadczeń kandydatów i pracowników,
  • program poleceń pracowniczych – skuteczne narzędzie do pozyskania kandydatów, ale również do mierzenia poziomu EB w organizacji.

MODUŁ IV

Employer Branding wewnątrz organizacji

  • Employer Branding, a cykl życia pracownika w organizacji (od onboardingu do exit interview),
  • w jaki sposób pozyskać informacje od pracowników na temat marki pracodawcy (przykładowe narzędzia: badanie satysfakcji pracowników, sesje twórczej pomysłowości),
  • ambasadorzy marki wewnątrz organizacji – siła dobrej rekomendacji,
  • CSR w służbie Employer Brandingu – budowanie zdrowej organizacji.

MODUŁ V

Komunikacja marki pracodawcy – storytelling Employer Brandingu

  • social media, jako nowe narzędzie w rekrutacji i Employer Brandingu,
  • kluczowe kanały komunikacji z talentami – wykorzystanie social media do pozyskania i utrzymania talentów.

MODUŁ VI

Mierzenie skuteczności działań Employer Branding

  • prezentacja mierników efektywności marki pracodawcy,
  • ewaluacja i plan strategii,
  • ROI – zwrot z inwestycji.

MODUŁ VII

Benchmark konkurencji, czyli jak robią to inni

  • trendy i wyzwania,
  • mistrzowie – oni wiedzą jak robi się Employer Branding; przegląd najlepszych case study z Polski i świata z obszaru Employer Branding.

 

Zasady rezerwacji

Zasady oznaczania terminów

Termin niegwarantowany - może zostać odwołany w dowolnym momencie (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)

Termin potwierdzony - oznacza, że są zapisane osoby na ten termin, jednak jeszcze w niewystarczającym stopniu, by zapewnić rentowność dostawcy, zatem dostawca może ten termin do 2 tygodni przed szkoleniem/kursem odwołać (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)

Termin gwarantowany - oznacza, że dostawca nie dopuszcza możliwości odwołania tego szkolenia. Gdyby jednak z przyczyn zdrowotnych trenera oraz braku zastępstwa tak się wydarzyło, otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie oraz kupon o wartości 20% szkolenia do wykorzystania na inne szkolenia.

 

Szkolenie stacjonarne
Obraz
EMPLOYER BRANDING - nowoczesne narzędzia wspierające rozwój organizacji
OPEN Konsultacje i Szkolenia
Nazwa firmy
Terminy szkolenia: