Przejdź do treści

EFEKTYWNA SPRZEDAŻ I NEGOCJACJE – doskonalenie kompetencji handlowych

2 dni:
14 godz.
Ostatnia aktualizacja:
Angielski
Polski [automatycznie], Angielski [automatycznie]

Co składa się na jakość szkolenia i jest w cenie?

Potwierdzenie od

Potwierdzenie od: 3.

Tyle osób wystarczy, by szkolenie zostało potwierdzone!

więcej
  
gwarancja

Gwarancja od: 3 uczestników.

Tyle osób wystarczy, by szkolenie odbyło się na pewno!

więcej
  
Maksymalnie na szkoleniu

Maksymalnie: 5 uczestników

Tylu uczestników maksymalnie weźmie udział w szkoleniu.

więcej
  
Badanie potrzeb

Badanie potrzeb

Upewnisz się, że Twoje potrzeby zostaną zrealizowane!

więcej
  
Wsparcie mailowe

Wsparcie mailowe

Kontakt mailowy z trenerem po szkoleniu, by wspierać Cię, służyć radą

więcej
  
Czego się nauczysz?

Skutecznie komunikować się z klientem

Negocjować w sprzedaży

Radzić sobie z obiekcjami klienta

Dla kogo szkolenie?

Osoby pracujące na stanowiskach sprzedawca, handlowiec lub pracownik działu obsługi klienta i chcą poznać wiedzę z zakresu psychologii sprzedaży, zyskać kompetencje miękkie, takie jak komunikacja, negocjacje, finalizacja sprzedaży oraz poznać sposoby radzenia sobie w rożnych sytuacjach w kontakcie z klientem. 

Opis szkolenia

Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i rozwijanie kluczowych kompetencji sprzedaży i negocjacji. W trakcie szkolenia uczestnicy poznają zasady i sprawdzone techniki prowadzenia rozmów handlowych oraz zwiększą pewność siebie w obszarze negocjacji.

Czytaj dalej

Program szkolenia

MODUŁ I

Pierwszy kontakt

  • Elevator Pitch
  • Efekt Aureoli, Efekt Golema
  • Budowanie rapportu
  • Mowa werbalna i niewerbalna

MODUŁ II

Diagnoza potrzeb

  • Diagnoza bólu
  • Aktywne słuchanie
  • Stawianie pytań.

MODUŁ III

Prezentacja

  • Kontraktowanie
  • Język korzyści
  • Słownictwo wzmacniające przekaz
  • Typowe błędy

MODUŁ IV

Techniki przejmowania kontroli

  • Komunikat WPROST
  • Odwracanie pytań
  • Klaryfikacja
  • Techniki reakcji na zmylenia i „zasłony dymne”

MODUŁ V

Negocjacje

  • 6 filarów negocjacji wg. R. Shella
  • Style prowadzenia negocjacji
  • Trening negocjacji
  • BATNA
  • Relacje w negocjacjach

MODUŁ VI

Typologia

  • Wpływ temperamentu na przebieg negocjacji
  • Analiza własnego typu temperamentu

MODUŁ VII

Finalizacja

  • Skuteczne techniki finalizacji
  • Rozpoznawanie sygnałów i wykorzystanie gotowości zakupowej
  • Obrona Ceny
  • Wykorzystanie Unikatowej Wartości Sprzedaży

MODUŁ VIII

Obiekcje w sprzedaży

  • dlaczego bez obiekcji nie ma sprzedaży?
  • zasady pracy z obiekcjami
  • najczęstsze obiekcje i techniki ich przełamywania

MODUŁ IX

Standard obsługi klienta

  • asertywna obsługa - radzenie sobie w trudnych sytuacjach,
  • jak skutecznie wykorzystać konflikt?
  • humor i optymizm, budowa właściwego nastawienia,
  • efekt WOW w sprzedaży i obsłudze klienta.

MODUŁ X

Case study

  • analiza konkretnych sytuacji sprzedażowych,
  • analiza trudnych sytuacji w obsłudze klienta,
  • symulacja zamykania sprzedaży,
  • analiza typowych błędów w kontakcie z klientem.

 

Zasady rezerwacji

Zasady oznaczania terminów

Termin niegwarantowany - może zostać odwołany w dowolnym momencie (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)

Termin potwierdzony - oznacza, że są zapisane osoby na ten termin, jednak jeszcze w niewystarczającym stopniu, by zapewnić rentowność dostawcy, zatem dostawca może ten termin do 2 tygodni przed szkoleniem/kursem odwołać (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)

Termin gwarantowany - oznacza, że dostawca nie dopuszcza możliwości odwołania tego szkolenia. Gdyby jednak z przyczyn zdrowotnych trenera oraz braku zastępstwa tak się wydarzyło, otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie oraz kupon o wartości 20% szkolenia do wykorzystania na inne szkolenia.

 

Obraz
EFEKTYWNA SPRZEDAŻ I NEGOCJACJE – doskonalenie kompetencji handlowych
OPEN Konsultacje i Szkolenia
Nazwa firmy