EFEKTYWNA SPRZEDAŻ I NEGOCJACJE – doskonalenie kompetencji handlowych
Co składa się na jakość szkolenia i jest w cenie?
Skutecznie komunikować się z klientem
Negocjować w sprzedaży
Radzić sobie z obiekcjami klienta
Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i rozwijanie kluczowych kompetencji sprzedaży i negocjacji. W trakcie szkolenia uczestnicy poznają zasady i sprawdzone techniki prowadzenia rozmów handlowych oraz zwiększą pewność siebie w obszarze negocjacji.
Czytaj dalej
Program szkolenia
MODUŁ I
Pierwszy kontakt
- Elevator Pitch
- Efekt Aureoli, Efekt Golema
- Budowanie rapportu
- Mowa werbalna i niewerbalna
MODUŁ II
Diagnoza potrzeb
- Diagnoza bólu
- Aktywne słuchanie
- Stawianie pytań.
MODUŁ III
Prezentacja
- Kontraktowanie
- Język korzyści
- Słownictwo wzmacniające przekaz
- Typowe błędy
MODUŁ IV
Techniki przejmowania kontroli
- Komunikat WPROST
- Odwracanie pytań
- Klaryfikacja
- Techniki reakcji na zmylenia i „zasłony dymne”
MODUŁ V
Negocjacje
- 6 filarów negocjacji wg. R. Shella
- Style prowadzenia negocjacji
- Trening negocjacji
- BATNA
- Relacje w negocjacjach
MODUŁ VI
Typologia
- Wpływ temperamentu na przebieg negocjacji
- Analiza własnego typu temperamentu
MODUŁ VII
Finalizacja
- Skuteczne techniki finalizacji
- Rozpoznawanie sygnałów i wykorzystanie gotowości zakupowej
- Obrona Ceny
- Wykorzystanie Unikatowej Wartości Sprzedaży
MODUŁ VIII
Obiekcje w sprzedaży
- dlaczego bez obiekcji nie ma sprzedaży?
- zasady pracy z obiekcjami
- najczęstsze obiekcje i techniki ich przełamywania
MODUŁ IX
Standard obsługi klienta
- asertywna obsługa - radzenie sobie w trudnych sytuacjach,
- jak skutecznie wykorzystać konflikt?
- humor i optymizm, budowa właściwego nastawienia,
- efekt WOW w sprzedaży i obsłudze klienta.
MODUŁ X
Case study
- analiza konkretnych sytuacji sprzedażowych,
- analiza trudnych sytuacji w obsłudze klienta,
- symulacja zamykania sprzedaży,
- analiza typowych błędów w kontakcie z klientem.
Zasady rezerwacji
Zasady oznaczania terminów
Termin niegwarantowany - może zostać odwołany w dowolnym momencie (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)
Termin potwierdzony - oznacza, że są zapisane osoby na ten termin, jednak jeszcze w niewystarczającym stopniu, by zapewnić rentowność dostawcy, zatem dostawca może ten termin do 2 tygodni przed szkoleniem/kursem odwołać (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)
Termin gwarantowany - oznacza, że dostawca nie dopuszcza możliwości odwołania tego szkolenia. Gdyby jednak z przyczyn zdrowotnych trenera oraz braku zastępstwa tak się wydarzyło, otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie oraz kupon o wartości 20% szkolenia do wykorzystania na inne szkolenia.