Przejdź do treści

Zarządzanie zmianą

Psychologiczne aspekty zarządzania
2 dni:
16 godz.
Ostatnia aktualizacja:
Angielski
Polski [automatycznie], Angielski [automatycznie]

Co składa się na jakość szkolenia i jest w cenie?

Badanie potrzeb

Badanie potrzeb

Upewnisz się, że Twoje potrzeby zostaną zrealizowane!

więcej
  
Wsparcie mailowe

Wsparcie mailowe

Kontakt mailowy z trenerem po szkoleniu, by wspierać Cię, służyć radą

więcej
  
Wsparcie telefoniczne

Wsparcie telefoniczne

Kontakt telefoniczny z trenerem po szkoleniu, by wspierać Cię, służyć radą

więcej
  
Trening indywidualny

Trening 1 na 1 po szkoleniu

Tylko Ty i trener, w ciągu 14 dni od szkolenia, przez 45 minut.

więcej
  
Czego się nauczysz?

Tematyka:

Interesy szefa w procesie zmiany.

Wizja do osiągnięcia w wyniku koniecznych przemian.

Analiza niezbędnych zasobów i koniecznych do przeprowadzenia działań.

Formy aktywności szefa wspierające podwładnych w obliczu zmiany.

Komunikowanie się z podwładnymi językiem korzyści.

Definiowanie i sposoby rozwiązywania problemów w kontekście wdrażanych zmian.

Utrzymywanie motywacji podwładnych w obliczu zmiany.

Sposoby aktywnego towarzyszenia podwładnym we wdrażaniu zmian.

Dla kogo szkolenie?

Warsztat ten przeznaczony jest dla:

Szefów pragnących zminimalizować ryzyko wysokiego stresu podwładnych oraz własnego w obliczu nieuchronnych zmian w organizacji.

Managerów, chcących dbać o utrzymanie wysokiego poziomu motywacji oraz zrozumienia wśród podwładnych dla procesów zmian, które ich dotykają.

Szefów chcących mieć swój udział w jak najbardziej „bezbolesnym” przeprowadzeniu koniecznych reform w sposobie pracy swoich zespołów.

Osób, które w roli zarządzających są gotowe brać odpowiedzialność za firmowanie procesu zmian i pełnienie roli lidera w Organizacji.

Opis szkolenia

Tematyka:

  • Interesy szefa w procesie zmiany.
  • Wizja do osiągnięcia w wyniku koniecznych przemian.
  • Analiza niezbędnych zasobów i koniecznych do przeprowadzenia działań.
  • Formy aktywności szefa wspierające podwładnych w obliczu zmiany.
  • Komunikowanie się z podwładnymi językiem korzyści.
  • Definiowanie i sposoby rozwiązywania problemów w kontekście wdrażanych zmian.
  • Utrzymywanie motywacji podwładnych w obliczu zmiany.
  • Sposoby aktywnego towarzyszenia podwładnym we wdrażaniu zmian.

Czytaj dalej

Program szkolenia

W programie:

  • Analiza SWAT procesu zmiany z punktu widzenia interesów przełożonego. Definiowanie własnych obszarów zagrożonych (i interesów) w obliczu zmiany oraz możliwych szans i potencjalnych korzyści z nią związanych (perspektywa szefa).
  • Diagnozowanie niezbędnych zasobów po stronie szefa do skutecznego przeprowadzenia procesu zmiany oraz przygotowanie go do ewentualnych negocjacji z przełożonymi, aby zagwarantować ich uzyskanie.
  • Diagnozowanie niezbędnych form aktywności przełożonego wspierających podwładnych w procesie wdrażania zmiany.
  • Komunikowanie decyzji o zmianie wraz z uzasadnieniem i kontekstem biznesowo-firmowym.
  • Definiowanie i czytelne komunikowanie intencji szefa, firmy towarzyszących zmianie.
  • Komunikowanie możliwych celów związanych ze zmianą, przekładania poszczególnych celów na język korzyści pracowników.
  • Diagnozowanie możliwych zagrożeń i źródeł oporów pracowników w obliczu zmiany.
  • Definiowanie możliwych problemów wywoływanych przez zmianę.
  • Diagnozowanie możliwych sposobów rozwiązywania powstałych w trakcie zmiany problemów.
  • Definiowanie możliwych działań wspierających pracowników ze strony szefa w obliczu zmiany.
  • Komunikowanie pożądanych przez szefa i niepożądanych reakcji i zachowań w obliczu zmiany.
  • Sposoby aktywizowania pracowników do szukania pomysłów rozwiązań możliwych problemów związanych ze zmianą.
  • Diagnozowanie indywidualnych motywatorów poszczególnych osób w zespole w obliczu zmiany oraz dostosowywanie do nich adekwatnych interwencji szefa.
  • Definiowanie i komunikowanie granic akceptowalnych przez szefa reakcji i sposobów zachowań podwładnych w obliczu zmiany.
  • Prace indywidualne uczestników bazujące na przykładach z życia zawodowego, od planowania komunikatu poprzez komunikowanie, rozpoznawanie źródeł oporu i adekwatne reagowanie na różne jego przejawy.
  • Trenowanie poszczególnych form aktywności przełożonego wspierających podwładnych w procesie wdrażania zmiany.

Trenerzy

Mikołaj Uzunow
CEO

KOMPETENCJE

  • Doświadczony Coach, Trener biznesu, Negocjator. Praktyk, z ponad 35 letnim doświadczeniem coachingowym i  trenerskim na rynku polskim. Ojciec trzech synów.
  • Z wykształcenia jest psychologiem klinicznym.Praktyk psychoterapeuta. Posiada certyfikat trenera PTP. Ukończył Uniwersytet Wrocławski.
  • Posiada ponad 35 letnie, własne doświadczenie w pracy aktywnymi metodami (terapeutyczne, trenerskie coachingowe, handlowe i managerskie).
  • W  unikalny sposób łączy w swojej pracy doświadczenie praktyki psychoterapeutycznej, wiedzy dotyczącej zarządzania, handlu, negocjacji oraz indywidualnego coachingu managerskiego.
  • Pracuje w oparciu o  jego autorski model Coachingu Zorientowanego na Proces (Process Oriented Coaching), którego kluczowym elementem jest aktywna diagnoza sposobu działania szefów oraz trening ich realnych sytuacji zawodowych.
  • Potrafi słuchać. W swojej pracy uwzględnia bardzo indywidualną motywację/emocje/potrzeby osób coachowanych w ich specyficznym środowisku zawodowym. Pomaga wypracowywać użyteczne standardy zarządzania i wdrażać je w codzienna praktykę managerów.

DOŚWIADCZENIE

  • 2003 – jest właścicielem firmy COACH.pl, gdzie w głównej mierze odpowiada za projekty coachingowe, tworzenie programów szkoleniowych, marketing i obsługę klientów.
  • 1994 – 2006 : współtworzył i współpracował z Ośrodkiem Negocjacji Kontrakt i Grupą Szkoleniową Kontrakt-OSH, gdzie m.in. pełnił rolę trenera i coacha, odpowiadającego za rozwój kompetencji trenerskich zespołu trenerskiego.
  • 2008 – 2012 : równolegle z działalnością szkoleniową i coachingową, współprowadził wraz z żoną własną restaurację „Spiżarnia” przy ulicy Włodkowica 27 we Wrocławiu.
  • 1996 – 1999 : pracował z powodzeniem jako agent ubezpieczeniowy oraz coach multiagencji ubezpieczeniowej (jedna z pierwszych licencji PUNU, nr.22).
  • 1993 – 1995 – założył z przyjaciółmi, psychologami praktykami Centrum Działań Nieformalnych CDN, do pracy psychoedukacyjnej w środowisku młodzieży licealnej we Wrocławiu.
  • 1991 – 1993 : założył i współprowadził swoją pierwszą firmę – Pracownię Terapii i Edukacji Psychologicznej.
  • 1988 – 1996 : jako terapeuta był stażystą w Laboratorium Psychoedukacji w Warszawie, współpracował z Krakowskim Ośrodkiem Terapii Gestalt.
  • 1987 – 1994 : pracował jako psychoterapeuta, psycholog kliniczny, trener w Ośrodku dla Młodzieży Uzależnionej “Bolanów”, na oddziale nerwic w Szpitalu Psychiatrycznym w Złotoryi, Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Legnicy, Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii we Wrocławiu.

SPECJALIZACJA

  • Prowadzi Akademię Managera i Lidera Coach.pl.
  • Prowadzi indywidualny coaching managerski, handlowy, kupiecki, trenerski i negocjacyjny.
  • Przygotowuje szefów do wdrażania coachingu w codzienną pracę z podległymi im zespołami w Firmie oraz realizacji trudnych zadań we współpracy z podwładnymi.
  • Prowadzi warsztaty szkoleniowe dla szefów, kupców oraz handlowców.
  • Realizuje projekty wdrożeniowe wypracowanych uprzednio, specyficznych dla danej Firmy standardów operacyjnych.
  • Prowadzi realne negocjacje i mediacje, między ważnymi siłami wewnątrz Firmy.
  • Jest autorem książki “Odpowiedzialne zarządzanie”.

Pokaż więcej

Zasady rezerwacji

Zasady oznaczania terminów

Termin niegwarantowany - może zostać odwołany w dowolnym momencie (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)

Termin potwierdzony - oznacza, że są zapisane osoby na ten termin, jednak jeszcze w niewystarczającym stopniu, by zapewnić rentowność dostawcy, zatem dostawca może ten termin do 2 tygodni przed szkoleniem/kursem odwołać (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)

Termin gwarantowany - oznacza, że dostawca nie dopuszcza możliwości odwołania tego szkolenia. Gdyby jednak z przyczyn zdrowotnych trenera oraz braku zastępstwa tak się wydarzyło, otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie oraz kupon o wartości 20% szkolenia do wykorzystania na inne szkolenia.

 

Regulamin szkolenia

Uczestnicy wyłączają telefony podczas warsztatu.

 

Szkolenie stacjonarne
Szkolenie stacjonarne
Szkolenie stacjonarne
Obraz
Zarządzanie zmianą
Coach.pl Sp. z o.o.
Nazwa firmy
Terminy szkolenia:
Dodatkowo otrzymasz:
  • Wsparcie trenera - mailowe250 zł
  • Wsparcie trenera - telefoniczne250 zł
  • Trening indywidualny500 zł