Zarządzanie zespołem produkcyjnym - szkolenie dla mistrzów, liderów i brygadzistów
Co składa się na jakość szkolenia i jest w cenie?
Nabycie wiedzy w obszarach związanych z komunikacją na linii współpracownicy
Wzrost poczucia świadomości i mocy uczestników oraz pośrednio osobistej satysfakcji z pracy
Reagowanie na niewłaściwe zachowanie, nie zgadzanie się na zachowanie niepożądane
Rozmowa korygująco - wspierająca, delegowanie zadań
Planowanie i organizacja zadań, rozmowa dyscyplinująca, motywowanie i nagradzanie pracowników
Zwiększanie kontroli jakości czyli strategie zapewniania jakości w procesie produkcyjnym, co prowadzi do poprawy jakości produkowanych artykułów
Rozwiązywanie konfliktów oraz asertywna postawa
Terminy :
26.06.2025 Katowice
03.10.2025 Poznań
Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne
aktywne metody warsztatowe:
- warsztat grupowy
- prezentacja multimedialna
- dyskusje grupowe
- ćwiczenia, testy
Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz
pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych. Zasadą pracy będzie wspólne
wypracowywanie rozwiązań.
Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.
Czytaj dalej
Opinie z Google
Program szkolenia
PROGRAM SZKOLENIA
I. Zarządzanie zespołem produkcyjnym –wprowadzenie
1.Rola lidera (mistrza, brygadzisty) w zespole produkcyjnym
Wzajemne oczekiwania: lider vs. zespół
Co tworzy dobry zespół?
Cechy efektywnego zespołu,
Budowanie autorytetu – werbalne i pozawerbalne techniki budowania autorytetu i wywierania wpływu
Co buduje, a co niszczy autorytet lidera
Styl zarzadzania zespołem, a budowanie autorytetu
II. Funkcje zarządzania zespołem (brygada) – jak wykorzystać swój potencjał do zarządzania zespołem?
Planowanie
Organizowanie
Kierowanie
Kontrola
Aktywne wspieranie zespołu,
Udzielanie konstruktywnej krytyki
III. Etapy rozwoju pracowników i dopasowanie stylu komunikacji do etapu rozwoju
Kompetencje i zaangażowanie – obszary oceny pracowników
Etapy rozwoju pracownika – debiutant, adept, kompetentny praktyk, mistrz
Diagnoza pracowników i dopasowanie stylu komunikacji do etapu rozwoju pracownika
IV. Etapy cyklu komunikacji w zarządzaniu zespołem produkcyjnym
Spotkania związane z planowaniem
Spotkania monitorujące- „Trzymanie ręki na pulsie”
Spotkania motywujące
Spotkania dotyczące oceny
Feedback – udzielanie informacji zwrotnej
Organizowanie i prowadzenie spotkań z zespołem;
V. Delegowanie i monitorowanie zadań
1.Czym jest delegowanie obowiązków i uprawnień
2.Umowa pomiędzy kierownikiem, a pracownikiem
Precyzowanie celów i wyników,
Ustalenie sposobu wykonania zadania
Określenie dostępnych zasobów,
Ustalenie sposobów rozliczania zadania,
Konsekwencje,
10 kroków skutecznego delegowania;
Plan delegowania
Co, komu, ile, dlaczego deleguję?
Jaki jest poziom przygotowania delegowanego?
Jaki jest stopień monitorowania realizacji zadań?
VI. Rola i znaczenie informacji zwrotnej w rozmowie oceniającej
Rodzaje informacji zwrotnej
Etapy informacji zwrotnej
Przykłady udzielania informacji zwrotnej,
VII. Konflikt i asertywne podejście do konfliktu
Czym jest konflikt?
Rodzaje konfliktów
Rozpoznanie konfliktu
Sposoby na konflikty
Procedura rozwiązania konfliktu
Ocenianie, a wyrażanie opinii
Negocjacje i mediacje jako sposoby rozwiązywania konfliktów
Asertywne techniki odmowy
Asertywne reakcje lidera na zachowania pracownika
Zasady rezerwacji
Zasady oznaczania terminów
Termin niegwarantowany - może zostać odwołany w dowolnym momencie (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)
Termin potwierdzony - oznacza, że są zapisane osoby na ten termin, jednak jeszcze w niewystarczającym stopniu, by zapewnić rentowność dostawcy, zatem dostawca może ten termin do 2 tygodni przed szkoleniem/kursem odwołać (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)
Termin gwarantowany - oznacza, że dostawca nie dopuszcza możliwości odwołania tego szkolenia. Gdyby jednak z przyczyn zdrowotnych trenera oraz braku zastępstwa tak się wydarzyło, otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie oraz kupon o wartości 20% szkolenia do wykorzystania na inne szkolenia.
Regulamin szkolenia
np. w momencie rozpoczęcia szkolenia, zamykamy drzwi na klucz i nie wpuszczamy osób spóźnionych
albo
Uczestnicy mają godzinną przerwę obiadową, w trakcie której we własnym zakresie korzystają z pobliskich punktów gastronomicznych

