Przejdź do treści

Zarządzanie zespołem

1 dzień:
8 godz.
Ostatnia aktualizacja:
Angielski
Polski [automatycznie], Angielski [automatycznie]

Co składa się na jakość szkolenia i jest w cenie?

Czego się nauczysz?

Cele szkolenia:

   Rozwinięcie umiejętności zarządzania zespołem, w tym budowania efektywnej współpracy i komunikacji.

   Pogłębienie wiedzy na temat motywowania pracowników i zarządzania ich potencjałem.

   Wypracowanie skutecznych strategii radzenia sobie z konfliktami oraz trudnymi sytuacjami w zespole.

   Wsparcie liderów w rozwijaniu kompetencji delegowania zadań i odpowiedzialności.

Dla kogo szkolenie?

Grupa docelowa:
Kierownicy, liderzy zespołów oraz osoby przygotowujące się do pełnienia funkcji zarządczych.

Opis szkolenia

Czytaj dalej

Program szkolenia

1. Rola lidera w zespole
• Charakterystyka efektywnego lidera – kompetencje i postawy. Autodiagnoza.
• Style zarządzania – kiedy i jak dostosować styl do sytuacji. Autotest.
• Budowanie autorytetu lidera.

2. Komunikacja w zespole
• Podstawy skutecznej komunikacji w zespole: komunikat Ja, rola komunikacji werbalnej i niewerbalnej.
• Sztuka aktywnego słuchania i udzielania informacji zwrotnej.
• Radzenie sobie z barierami komunikacyjnymi.

3. Budowanie zespołu
• Etapy rozwoju zespołu i rola lidera na każdym etapie. Teorie budowania zespołu. Proces budowania zespołu.
• Kreowanie atmosfery współpracy i zaufania.Znaczenie różnic indywidualnych w zespole – jak je wykorzystywać do osiągania celów.

4. Motywowanie pracowników
• Czynniki motywacyjne i demotywacyjne. Motywacja 3.0.
• Indywidualne podejście do motywowania – jak rozpoznać potrzeby członków zespołu.
• Coachingowi styl zarządzania. Praca pytaniami.

5. Zarządzanie konfliktami
• Rodzaje konfliktów w zespole i ich przyczyny.
• Narzędzia rozwiązywania konfliktów krok po kroku.
• Mediacja jako metoda zarządzania trudnymi sytuacjami.

6. Zarządzanie efektywnością zespołu
• Wyznaczanie priorytetów i planowanie pracy zespołu.
• Jak wspierać zespół w realizacji celów strategicznych.
• Analiza efektywności zespołu i wyciąganie wniosków.

7. Rozwiązywanie trudnych sytuacji
• Zarządzanie stresem i presją w zespole.
• Jak reagować na spadek zaangażowania pracowników.
• Rozwiązywanie problemów w sytuacjach kryzysowych.

Trener:
Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego na wydziale język francuski stosowany, studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania, oraz Coachingu i Mentoringu na SWPS, aktualnie studiuje psychologię kliniczną w trybie IOS.
Od 2016 współpracuje z firmami jako konsultant biznesowy, doradca zarządów -sektor MŚP. Prowadzi szkolenia i warsztaty rozwojowe. Współpracuje z uczelniami wyższymi, a od 2022 jest Członkiem Rady Biznesu Akademii Górnośląskiej. Certyfikowany konsultant i Coach kryzysowy, pracuje z klientami indywidualnymi w kryzysie psychologicznym z wykorzystaniem elementów terapii TSR i terapii schematów. Doradza organizacjom w procesie zmiany.
W swojej pracy łączy twarde kwalifikacje zarządcze, organizacyjne i projektowe z miękkimi kompetencjami w zakresie psychologii człowieka i organizacji.
Prywatnie miłośniczka rękodzieła (wełna czesankowa, akryle i inne) i ogrodu.

Zasady rezerwacji

Zasady oznaczania terminów

Termin niegwarantowany - może zostać odwołany w dowolnym momencie (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)

Termin potwierdzony - oznacza, że są zapisane osoby na ten termin, jednak jeszcze w niewystarczającym stopniu, by zapewnić rentowność dostawcy, zatem dostawca może ten termin do 2 tygodni przed szkoleniem/kursem odwołać (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)

Termin gwarantowany - oznacza, że dostawca nie dopuszcza możliwości odwołania tego szkolenia. Gdyby jednak z przyczyn zdrowotnych trenera oraz braku zastępstwa tak się wydarzyło, otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie oraz kupon o wartości 20% szkolenia do wykorzystania na inne szkolenia.

 

Regulamin szkolenia

1. Wypełnienie powyższego formularza jest równoznaczne z akceptacją regulaminu prowadzonych przez SEDNO Training szkoleń. Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w szkoleniu i jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.

2. Płatność powinna być przekazana na konto SEDNO Training: PKO S.A. 80 1020 1013 0000 0302 0540 8390, po uprzednim otrzymaniu potwierdzenia szkolenia które zostanie wysłane na 3 dni robocze przed terminem szkolenia.

Uwaga! Na wyraźną prośbę klienta – administracji publicznej przysługuje płatność na podstawie faktury wystawionej w dniu szkolenia.

3. Brak płatności na konto SEDNO Training przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.

4. Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana wyłącznie w formie pisemnej najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty za szkolenie.

5. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia oraz do zmiany terminu szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku płatności zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.

6. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.

7. Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.

Szkolenie live online (na żywo)
Szkolenie stacjonarne
Obraz
SEDNO TRAINING Dorota Bieńkowska
Nazwa firmy
Terminy szkolenia: