Przejdź do treści

Zarządzanie sobą w stresie, redukcja skutków stresu oraz wypalenia zawodowego

Skuteczne techniki zarządzania stresem – radzenie sobie z presją i zapobieganie wypaleniu zawodowemu.
1 dzień:
8 godz.
Ostatnia aktualizacja:
Angielski
Polski [automatycznie], Angielski [automatycznie]

Co składa się na jakość szkolenia i jest w cenie?

Potwierdzenie od

Potwierdzenie od: 5.

Tyle osób wystarczy, by szkolenie zostało potwierdzone!

więcej
  
gwarancja

Gwarancja od: 5 uczestników.

Tyle osób wystarczy, by szkolenie odbyło się na pewno!

więcej
  
Maksymalnie na szkoleniu

Maksymalnie: 12 uczestników

Tylu uczestników maksymalnie weźmie udział w szkoleniu.

więcej
  
Badanie potrzeb

Badanie potrzeb

Upewnisz się, że Twoje potrzeby zostaną zrealizowane!

więcej
  
Czego się nauczysz?

Poznasz na czym polega stres

Wskazujesz jakie sytuacje stresujące mogą występować w jego pracy

Dowiesz się jak zrozumieć siebie i swoich współpracowników

Wdrożysz sposoby budowania relacji i radzenia sobie ze stresem w niesprzyjających sytuacjach

Poznasz jak stres wpływa na jego pracę oraz jakie konsekwencje w zachowaniu i psychice może powodować

Dowiesz się również jakie emocje towarzyszą sytuacjom trudnym

Nauczysz się rozumieć mechanizmy obronne występujące w trudnych sytuacjach

Zdobędziesz wiedzę jak minimalizować negatywne konsekwencje stresu oraz gdzie i kiedy szukać ewentualnej pomocy

Poznasz sposoby redukowania stresu występującego w miejscu pracy

Poznasz techniki relaksacji oraz ćwiczenia, które pomogą redukować napięcie i stres

Dla kogo szkolenie?

Szkolenie jest polecane dla kierowników, menedżerów oraz pracowników odpowiedzialnych za efektywność i sprawność produkcji w firmie. 

Docelowo program skierowany jest do osób pełniących funkcje zarządzające w środowisku produkcyjnym, jak również do tych, którzy chcieliby rozwijać swoje umiejętności w obszarze zarządzania operacyjnego.

Opis szkolenia

Terminy :

17.04.2025 Gdańsk
22.08.2025 Kraków
12.12.2025 Katowice

Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe:

  • warsztat grupowy
  • prezentacja multimedialna
  • dyskusje grupowe
  • ćwiczenia, testy

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych. Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój

Czytaj dalej

Opinie z Google

12/14/2022
Ilość pozytywów tak duża, że trudno wszystkie zmieścić w jednym komentarzu. Z najważniejszych: rewelacyjni prowadzący, treści zgodne z programem i bardzo dobrze przekazane, super opieka ze strony Solberg i krakowska lokalizacja bardzo trafiona. Ja wrócę na 100%.
Przemysław Szewczyk Przemysław Szewczyk
11/10/2022
szkolenie na wysokim poziomie, świetna atmosfera i podejście trenera do grupy. polecam
tomasz nowakowski tomasz nowakowski
10/25/2022
Świetne szkolenie, prowadząca ma ogromną wiedzę, którą przekazuje w sposób jasny i zrozumiały. Bardzo dużo życiowych sytuacji i ćwiczeń dopasowanych do potrzeb każdego uczestnika. Polecam serdecznie
Anna Brzozowska Anna Brzozowska
10/25/2022
Szkolenie było bardzo efektywne, duża część szkolenia była poświęcona na ćwiczenia co pozwoliło min. zyskać umiejętności , które zapewne przydadzą się w pracy jak też życiu prywatnym:) SERDECZNIE PLECAM
Marzena Jankowska Marzena Jankowska
09/27/2022
Miałam przyjemność zlecić Grupie Szkoleniowej Solberg przeprowadzenie testów DISC w firmie oraz wziąć udział w szkoleniu stacjonarnym dla menedżerów. Zarówno pierwsze, jak i drugie doświadczenie oceniam bardzo pozytywnie. Było bardzo merytorycznie, profesjonalnie, kameralnie i na wysokim poziomie. Polecam, bo to świetna inwestycja w rozwój zespołu.
Katarzyna Dudek Katarzyna Dudek

Program szkolenia

PROGRAM SZKOLENIA 

 

I. Zarządzanie zespołem produkcyjnym –wprowadzenie
1.Rola lidera (mistrza, brygadzisty) w zespole produkcyjnym
Wzajemne oczekiwania: lider vs. zespół
Co tworzy dobry zespół?
Cechy efektywnego zespołu,
Budowanie autorytetu – werbalne i pozawerbalne techniki budowania autorytetu i wywierania wpływu
Co buduje, a co niszczy autorytet lidera
Styl zarzadzania zespołem, a budowanie autorytetu
 

II. Funkcje zarządzania zespołem (brygada) – jak wykorzystać swój potencjał do zarządzania zespołem?
Planowanie
Organizowanie
Kierowanie
Kontrola
Aktywne wspieranie zespołu,
Udzielanie konstruktywnej krytyki
 

III. Etapy rozwoju pracowników i dopasowanie stylu komunikacji do etapu rozwoju
Kompetencje i zaangażowanie – obszary oceny pracowników
Etapy rozwoju pracownika – debiutant, adept, kompetentny praktyk, mistrz
Diagnoza pracowników i dopasowanie stylu komunikacji do etapu rozwoju pracownika
 

IV. Etapy cyklu komunikacji w zarządzaniu zespołem produkcyjnym
Spotkania związane z planowaniem
Spotkania monitorujące- „Trzymanie ręki na pulsie”
Spotkania motywujące
Spotkania dotyczące oceny
Feedback – udzielanie informacji zwrotnej
Organizowanie i prowadzenie spotkań z zespołem;
 

V. Delegowanie i monitorowanie zadań
1.Czym jest delegowanie obowiązków i uprawnień
2.Umowa pomiędzy kierownikiem, a pracownikiem
Precyzowanie celów i wyników,
Ustalenie sposobu wykonania zadania
Określenie dostępnych zasobów,
Ustalenie sposobów rozliczania zadania,
Konsekwencje,
10 kroków skutecznego delegowania;
Plan delegowania
Co, komu, ile, dlaczego deleguję?
Jaki jest poziom przygotowania delegowanego?
Jaki jest stopień monitorowania realizacji zadań?
PROGRAM

VI. Rola i znaczenie informacji zwrotnej w rozmowie oceniającej
Rodzaje informacji zwrotnej
Etapy informacji zwrotnej
Przykłady udzielania informacji zwrotnej,
VII. Konflikt i asertywne podejście do konfliktu
Czym jest konflikt?
Rodzaje konfliktów
Rozpoznanie konfliktu
Sposoby na konflikty
Procedura rozwiązania konfliktu
Ocenianie, a wyrażanie opinii
Negocjacje i mediacje jako sposoby rozwiązywania konfliktów
Asertywne techniki odmowy
Asertywne reakcje lidera na zachowania pracownika

Zasady rezerwacji

Zasady oznaczania terminów

Termin niegwarantowany - może zostać odwołany w dowolnym momencie (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)

Termin potwierdzony - oznacza, że są zapisane osoby na ten termin, jednak jeszcze w niewystarczającym stopniu, by zapewnić rentowność dostawcy, zatem dostawca może ten termin do 2 tygodni przed szkoleniem/kursem odwołać (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)

Termin gwarantowany - oznacza, że dostawca nie dopuszcza możliwości odwołania tego szkolenia. Gdyby jednak z przyczyn zdrowotnych trenera oraz braku zastępstwa tak się wydarzyło, otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie oraz kupon o wartości 20% szkolenia do wykorzystania na inne szkolenia.

 

Regulamin szkolenia

np. w momencie rozpoczęcia szkolenia, zamykamy drzwi na klucz i nie wpuszczamy osób spóźnionych
albo

Uczestnicy mają godzinną przerwę obiadową, w trakcie której we własnym zakresie korzystają z pobliskich punktów gastronomicznych

Szkolenie stacjonarne
Obraz
Zarządzanie sobą w stresie, redukcja skutków stresu oraz wypalenia zawodowego
Grupa Szkoleniowa SOLBERG Sp. z o.o.
Nazwa firmy
Terminy szkolenia: