Przejdź do treści

Zarządzanie Pracownikami pokolenia Y

Psychologiczne aspekty zarządzania
2 dni:
16 godz.
Ostatnia aktualizacja:
Angielski
Polski [automatycznie], Angielski [automatycznie]

Co składa się na jakość szkolenia i jest w cenie?

Potwierdzenie od

Potwierdzenie od: 6.

Tyle osób wystarczy, by szkolenie zostało potwierdzone!

więcej
  
Maksymalnie na szkoleniu

Maksymalnie: 20 uczestników

Tylu uczestników maksymalnie weźmie udział w szkoleniu.

więcej
  
Badanie potrzeb

Badanie potrzeb

Upewnisz się, że Twoje potrzeby zostaną zrealizowane!

więcej
  
Wsparcie mailowe

Wsparcie mailowe

Kontakt mailowy z trenerem po szkoleniu, by wspierać Cię, służyć radą

więcej
  
Wsparcie telefoniczne

Wsparcie telefoniczne

Kontakt telefoniczny z trenerem po szkoleniu, by wspierać Cię, służyć radą

więcej
  
Trening indywidualny

Trening 1 na 1 po szkoleniu

Tylko Ty i trener, w ciągu 14 dni od szkolenia, przez 45 minut.

więcej
  
Czego się nauczysz?

Warsztat obejmuje następującą tematykę:

Specyfika podejścia do pracy pracowników z pokolenia X i Y

Szanse i zagrożenia związane z różnymi stylami zarządzania oczyma millennialsów

Trudne i destrukcyjne zachowania reprezentowane przez pracowników pokolenia Y

Zasady konstruktywnego i efektywnego zarządzania pokoleniem Y

Kluczowe kompetencje managerskie i modele działania, pożądane we współpracy z pracownikami pokolenia Y

Dla kogo szkolenie?

Warsztat ten przeznaczony jest dla:

Managerów pragnących bardziej efektywnie pozyskiwać do współpracy, wdrażać, utrzymywać w pracy i skutecznie zarządzać pracownikami „pokolenia Y”.

Szefów współpracujących z zespołami millennialsów, szukających sposobów ograniczania swojego stresu oraz ryzyka wikłania się w trudne sytuacje z nimi.

Managerów, którzy chcąc kształtować odpowiedzialne postawy u podwładnych „pokolenia Y”, gotowi są wziąć odpowiedzialność za rzetelne wywiązanie się ze swojej roli.

Szefów szukających skutecznych metod docierania do motywacji millennialsów, wyzwalania i wykorzystywania ich kreatywności oraz zaangażowania.

Szefów wywodzących się z grupy „pokolenia Y”, rozpoczynających swoją karierę zawodową w tej roli.

Opis szkolenia

Warsztat obejmuje następującą tematykę:

  • Specyfika podejścia do pracy pracowników z pokolenia X i Y
  • Szanse i zagrożenia związane z różnymi stylami zarządzania oczyma millennialsów
  • Trudne i destrukcyjne zachowania reprezentowane przez pracowników pokolenia Y
  • Zasady konstruktywnego i efektywnego zarządzania pokoleniem Y
  • Kluczowe kompetencje managerskie i modele działania, pożądane we współpracy z pracownikami pokolenia Y

Czytaj dalej

Program szkolenia

W programie:
 

  • Specyfika podejścia do pracy pracowników z pokolenia X i Y. Zdefiniowanie mocnych stron oraz zagrożeń związanych z ich mentalnością w kontekście współpracy i zarządzania nimi. Cechy pozytywne i ryzyka związane z tym pokoleniem oczami szefów.
     
  • Zdefiniowanie trudnych i destrukcyjnych zachowań reprezentowanych przez pracowników pokolenia Y, które negatywnie oddziałują na biznes, współpracę oraz szefa.
  • Szanse i zagrożenia związane z różnymi stylami zarządzania oczyma pokolenia Y.
  • Zasady konstruktywnego i efektywnego zarządzania pokoleniem Y.
  • Kluczowe kompetencje managerskie, pożądane we współpracy z pracownikami pokolenia Y.
  • Definiowanie i komunikowanie ważnych dla szefa reguł współpracy z zespołem podwładnych pokolenia Y.
  • Przekazywanie poleceń i komunikowanie niewygodnych decyzji, zwiększając szansę na zaangażowanie pracownika w ich realizację.
  • Zawieranie kontraktów i umawianie się na konkretne scenariusze współpracy z pracownikami pokolenia Y.
  • Udzielanie konstruktywnych informacji zwrotnych w kontekście realizowania oczekiwań, reguł szefa i sposobu wywiązywania się z codziennych obowiązków.
  • Rozpoznawanie typów osobowości podwładnych i dostosowywanie przekazu na temat korzyści do indywidualnych preferencji pracowników.
  • Budowanie puli możliwych sposobów doceniania i sankcjonowania podwładnych.
  • Korygowanie zachowań naruszających obowiązujące reguły i normy we współpracy.
  • Radzenie sobie z marudzeniem, narzekaniem i fochami podwładnych.
  • Korygowanie postawy szefa w zespole, reprezentującego głównie interesy podwładnych, bez uwzględnienia interesów firmy i osób zarządzających.
  • Reagowanie na postawy szantażu oraz negocjowanie wygodnych dla siebie rozwiązań/ustaleń praz pracowników kosztem interesów pracodawcy.

Trenerzy

Mikołaj Uzunow
CEO

KOMPETENCJE

  • Doświadczony Coach, Trener biznesu, Negocjator. Praktyk, z ponad 35 letnim doświadczeniem coachingowym i  trenerskim na rynku polskim. Ojciec trzech synów.
  • Z wykształcenia jest psychologiem klinicznym.Praktyk psychoterapeuta. Posiada certyfikat trenera PTP. Ukończył Uniwersytet Wrocławski.
  • Posiada ponad 35 letnie, własne doświadczenie w pracy aktywnymi metodami (terapeutyczne, trenerskie coachingowe, handlowe i managerskie).
  • W  unikalny sposób łączy w swojej pracy doświadczenie praktyki psychoterapeutycznej, wiedzy dotyczącej zarządzania, handlu, negocjacji oraz indywidualnego coachingu managerskiego.
  • Pracuje w oparciu o  jego autorski model Coachingu Zorientowanego na Proces (Process Oriented Coaching), którego kluczowym elementem jest aktywna diagnoza sposobu działania szefów oraz trening ich realnych sytuacji zawodowych.
  • Potrafi słuchać. W swojej pracy uwzględnia bardzo indywidualną motywację/emocje/potrzeby osób coachowanych w ich specyficznym środowisku zawodowym. Pomaga wypracowywać użyteczne standardy zarządzania i wdrażać je w codzienna praktykę managerów.

DOŚWIADCZENIE

  • 2003 – jest właścicielem firmy COACH.pl, gdzie w głównej mierze odpowiada za projekty coachingowe, tworzenie programów szkoleniowych, marketing i obsługę klientów.
  • 1994 – 2006 : współtworzył i współpracował z Ośrodkiem Negocjacji Kontrakt i Grupą Szkoleniową Kontrakt-OSH, gdzie m.in. pełnił rolę trenera i coacha, odpowiadającego za rozwój kompetencji trenerskich zespołu trenerskiego.
  • 2008 – 2012 : równolegle z działalnością szkoleniową i coachingową, współprowadził wraz z żoną własną restaurację „Spiżarnia” przy ulicy Włodkowica 27 we Wrocławiu.
  • 1996 – 1999 : pracował z powodzeniem jako agent ubezpieczeniowy oraz coach multiagencji ubezpieczeniowej (jedna z pierwszych licencji PUNU, nr.22).
  • 1993 – 1995 – założył z przyjaciółmi, psychologami praktykami Centrum Działań Nieformalnych CDN, do pracy psychoedukacyjnej w środowisku młodzieży licealnej we Wrocławiu.
  • 1991 – 1993 : założył i współprowadził swoją pierwszą firmę – Pracownię Terapii i Edukacji Psychologicznej.
  • 1988 – 1996 : jako terapeuta był stażystą w Laboratorium Psychoedukacji w Warszawie, współpracował z Krakowskim Ośrodkiem Terapii Gestalt.
  • 1987 – 1994 : pracował jako psychoterapeuta, psycholog kliniczny, trener w Ośrodku dla Młodzieży Uzależnionej “Bolanów”, na oddziale nerwic w Szpitalu Psychiatrycznym w Złotoryi, Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Legnicy, Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii we Wrocławiu.

SPECJALIZACJA

  • Prowadzi Akademię Managera i Lidera Coach.pl.
  • Prowadzi indywidualny coaching managerski, handlowy, kupiecki, trenerski i negocjacyjny.
  • Przygotowuje szefów do wdrażania coachingu w codzienną pracę z podległymi im zespołami w Firmie oraz realizacji trudnych zadań we współpracy z podwładnymi.
  • Prowadzi warsztaty szkoleniowe dla szefów, kupców oraz handlowców.
  • Realizuje projekty wdrożeniowe wypracowanych uprzednio, specyficznych dla danej Firmy standardów operacyjnych.
  • Prowadzi realne negocjacje i mediacje, między ważnymi siłami wewnątrz Firmy.
  • Jest autorem książki “Odpowiedzialne zarządzanie”.

Pokaż więcej

Zasady rezerwacji

Zasady oznaczania terminów

Termin niegwarantowany - może zostać odwołany w dowolnym momencie (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)

Termin potwierdzony - oznacza, że są zapisane osoby na ten termin, jednak jeszcze w niewystarczającym stopniu, by zapewnić rentowność dostawcy, zatem dostawca może ten termin do 2 tygodni przed szkoleniem/kursem odwołać (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)

Termin gwarantowany - oznacza, że dostawca nie dopuszcza możliwości odwołania tego szkolenia. Gdyby jednak z przyczyn zdrowotnych trenera oraz braku zastępstwa tak się wydarzyło, otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie oraz kupon o wartości 20% szkolenia do wykorzystania na inne szkolenia.

 

Regulamin szkolenia

Uczestnicy wyłączają telefony podczas warsztatu.

Szkolenie stacjonarne
Szkolenie stacjonarne
Szkolenie stacjonarne
Szkolenie stacjonarne
Obraz
Zarządzanie Pracownikami pokolenia Y
Coach.pl Sp. z o.o.
Nazwa firmy
Terminy szkolenia:
Dodatkowo otrzymasz:
  • Wsparcie trenera - mailowe250 zł
  • Wsparcie trenera - telefoniczne250 zł
  • Trening indywidualny500 zł