Przejdź do treści

Zarządzanie konfliktem, komunikacja, negocjacje, mediacje

Psychologiczne aspekty zarządzania
2 dni:
16 godz.
Ostatnia aktualizacja:
Angielski
Polski [automatycznie], Angielski [automatycznie]

Co składa się na jakość szkolenia i jest w cenie?

Potwierdzenie od

Potwierdzenie od: 6.

Tyle osób wystarczy, by szkolenie zostało potwierdzone!

więcej
  
Maksymalnie na szkoleniu

Maksymalnie: 20 uczestników

Tylu uczestników maksymalnie weźmie udział w szkoleniu.

więcej
  
Badanie potrzeb

Badanie potrzeb

Upewnisz się, że Twoje potrzeby zostaną zrealizowane!

więcej
  
Wsparcie mailowe

Wsparcie mailowe

Kontakt mailowy z trenerem po szkoleniu, by wspierać Cię, służyć radą

więcej
  
Wsparcie telefoniczne

Wsparcie telefoniczne

Kontakt telefoniczny z trenerem po szkoleniu, by wspierać Cię, służyć radą

więcej
  
Trening indywidualny

Trening 1 na 1 po szkoleniu

Tylko Ty i trener, w ciągu 14 dni od szkolenia, przez 45 minut.

więcej
  
Czego się nauczysz?

Tematyka:

Korzystanie z „narzędzi” komunikacyjnych tak, aby budować bardziej satysfakcjonujące relacje ze współpracownikami.

Nazywanie własnych interesów oraz rozpoznawanie motywacji partnerów zaangażowanych w realizację zadań w Firmie.

Traktowanie sytuacji konfliktowych jako szansy na rozwiązywanie sporów w duchu wzajemnego zrozumienia oraz uwzględniania interesów obu stron.

Formułowanie ważnych dla siebie zasad współpracy, komunikowanie ich współpracownikom oraz zawieranie z nimi kontraktu, co do reguł gry we wzajemnej współpracy mimo braku wyraźnych zależności służbowych.

Przekazywanie informacji zwrotnych współpracownikom, komunikowanie możliwych wyrazów docenienia oraz ewentualnych sankcji, komunikowania trudnych decyzji.

Wychodzenie z impasu podczas negocjacji lub powstałych sporów w ramach działań z partnerami w pracy.

Konstruktywne zarządzanie konfliktem, mediacje w konflikcie.

Rozpoznawanie oraz uwzględnianie podświadomych potrzeb oraz typów osobowości partnerów, dbając o większy poziom satysfakcji we współpracy.

Dla kogo szkolenie?

Warsztat ten przeznaczony jest dla:

Szefów rozumiejących potrzebę budowania odpowiedzialnych postaw pracowników wobec nieuchronnych konfliktów w codziennej współpracy,

Managerów dbających o zbudowanie i wdrożenie konstruktywnych standardów radzenia sobie z sytuacjami konfliktowymi,

Osób w Organizacji odpowiedzialnych za jakość wzajemnej współpracy w zespołach i pomiędzy nimi,

Zarządzających , którzy chcą usprawniać sposoby rozwiązywania potencjalnych konfliktów w swoich zespołach i między nimi.

Opis szkolenia

Tematyka:

  • Korzystanie z „narzędzi” komunikacyjnych tak, aby budować bardziej satysfakcjonujące relacje ze współpracownikami.
  • Nazywanie własnych interesów oraz rozpoznawanie motywacji partnerów zaangażowanych w realizację zadań w Firmie.
  • Traktowanie sytuacji konfliktowych jako szansy na rozwiązywanie sporów w duchu wzajemnego zrozumienia oraz uwzględniania interesów obu stron.
  • Formułowanie ważnych dla siebie zasad współpracy, komunikowanie ich współpracownikom oraz zawieranie z nimi kontraktu, co do reguł gry we wzajemnej współpracy mimo braku wyraźnych zależności służbowych.
  • Przekazywanie informacji zwrotnych współpracownikom, komunikowanie możliwych wyrazów docenienia oraz ewentualnych sankcji, komunikowania trudnych decyzji.
  • Wychodzenie z impasu podczas negocjacji lub powstałych sporów w ramach działań z partnerami w pracy.
  • Konstruktywne zarządzanie konfliktem, mediacje w konflikcie.
  • Rozpoznawanie oraz uwzględnianie podświadomych potrzeb oraz typów osobowości partnerów, dbając o większy poziom satysfakcji we współpracy.

Czytaj dalej

Program szkolenia

W PROGRAMIE:

Model negocjacji nastawionych na współpracę

  • Typowe pułapki, możliwe strategie podejścia do konfliktu, sposoby formułowania problemu negocjacyjnego w obszarze interesów obu negocjujących stron.

Zapobieganie sytuacjom konfliktowym we wzajemnej współpracy

  • Zawieranie kontraktu ze współpracownikami i managerami na formę współpracy,
  • Definiowanie oraz przekazywanie kluczowych dla uczestników reguł współpracy z poszczególnymi pracownikami i partnerami biznesowymi ze szczególnym naciskiem na komunikowanie najważniejszych interesów, które chcą ochronić,
  • Sposoby przekazywania informacji zwrotnej, stosowanie sankcji oraz docenianie współpracujących managerów w ramach danego projektu.

Konstruktywne metody zarządzania konfliktem. Wychodzenie z impasu/konfliktu we współpracy oraz w negocjacjach

  • Model wciągania do współpracy w oparciu o definiowanie problemów oraz odnoszenie się do wzajemnych interesów obu stron (pokazywanie korzyści oraz możliwych zagrożeń dla partnera, szukanie rozwiązań uwzględniających perspektywę obu stron).

Inteligencja emocjonalna we wzajemnej współpracy

  • Programy informacyjne NLP, rozpoznawanie typu partnera we współpracy, co robić i mówić, aby zjednywać osoby do współpracy nie zrażając ich do siebie.

Mediacje w konflikcie, szef w roli mediatora

  • Jak rozwiązywać konflikty w  zespole, “zmuszając”  pracowników do odpowiedzialnej postawy (algorytm działania w procesie mediacji).

Trenerzy

Mikołaj Uzunow
CEO

KOMPETENCJE

  • Doświadczony Coach, Trener biznesu, Negocjator. Praktyk, z ponad 35 letnim doświadczeniem coachingowym i  trenerskim na rynku polskim. Ojciec trzech synów.
  • Z wykształcenia jest psychologiem klinicznym.Praktyk psychoterapeuta. Posiada certyfikat trenera PTP. Ukończył Uniwersytet Wrocławski.
  • Posiada ponad 35 letnie, własne doświadczenie w pracy aktywnymi metodami (terapeutyczne, trenerskie coachingowe, handlowe i managerskie).
  • W  unikalny sposób łączy w swojej pracy doświadczenie praktyki psychoterapeutycznej, wiedzy dotyczącej zarządzania, handlu, negocjacji oraz indywidualnego coachingu managerskiego.
  • Pracuje w oparciu o  jego autorski model Coachingu Zorientowanego na Proces (Process Oriented Coaching), którego kluczowym elementem jest aktywna diagnoza sposobu działania szefów oraz trening ich realnych sytuacji zawodowych.
  • Potrafi słuchać. W swojej pracy uwzględnia bardzo indywidualną motywację/emocje/potrzeby osób coachowanych w ich specyficznym środowisku zawodowym. Pomaga wypracowywać użyteczne standardy zarządzania i wdrażać je w codzienna praktykę managerów.

DOŚWIADCZENIE

  • 2003 – jest właścicielem firmy COACH.pl, gdzie w głównej mierze odpowiada za projekty coachingowe, tworzenie programów szkoleniowych, marketing i obsługę klientów.
  • 1994 – 2006 : współtworzył i współpracował z Ośrodkiem Negocjacji Kontrakt i Grupą Szkoleniową Kontrakt-OSH, gdzie m.in. pełnił rolę trenera i coacha, odpowiadającego za rozwój kompetencji trenerskich zespołu trenerskiego.
  • 2008 – 2012 : równolegle z działalnością szkoleniową i coachingową, współprowadził wraz z żoną własną restaurację „Spiżarnia” przy ulicy Włodkowica 27 we Wrocławiu.
  • 1996 – 1999 : pracował z powodzeniem jako agent ubezpieczeniowy oraz coach multiagencji ubezpieczeniowej (jedna z pierwszych licencji PUNU, nr.22).
  • 1993 – 1995 – założył z przyjaciółmi, psychologami praktykami Centrum Działań Nieformalnych CDN, do pracy psychoedukacyjnej w środowisku młodzieży licealnej we Wrocławiu.
  • 1991 – 1993 : założył i współprowadził swoją pierwszą firmę – Pracownię Terapii i Edukacji Psychologicznej.
  • 1988 – 1996 : jako terapeuta był stażystą w Laboratorium Psychoedukacji w Warszawie, współpracował z Krakowskim Ośrodkiem Terapii Gestalt.
  • 1987 – 1994 : pracował jako psychoterapeuta, psycholog kliniczny, trener w Ośrodku dla Młodzieży Uzależnionej “Bolanów”, na oddziale nerwic w Szpitalu Psychiatrycznym w Złotoryi, Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Legnicy, Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii we Wrocławiu.

SPECJALIZACJA

  • Prowadzi Akademię Managera i Lidera Coach.pl.
  • Prowadzi indywidualny coaching managerski, handlowy, kupiecki, trenerski i negocjacyjny.
  • Przygotowuje szefów do wdrażania coachingu w codzienną pracę z podległymi im zespołami w Firmie oraz realizacji trudnych zadań we współpracy z podwładnymi.
  • Prowadzi warsztaty szkoleniowe dla szefów, kupców oraz handlowców.
  • Realizuje projekty wdrożeniowe wypracowanych uprzednio, specyficznych dla danej Firmy standardów operacyjnych.
  • Prowadzi realne negocjacje i mediacje, między ważnymi siłami wewnątrz Firmy.
  • Jest autorem książki “Odpowiedzialne zarządzanie”.

Pokaż więcej

Zasady rezerwacji

Zasady oznaczania terminów

Termin niegwarantowany - może zostać odwołany w dowolnym momencie (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)

Termin potwierdzony - oznacza, że są zapisane osoby na ten termin, jednak jeszcze w niewystarczającym stopniu, by zapewnić rentowność dostawcy, zatem dostawca może ten termin do 2 tygodni przed szkoleniem/kursem odwołać (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)

Termin gwarantowany - oznacza, że dostawca nie dopuszcza możliwości odwołania tego szkolenia. Gdyby jednak z przyczyn zdrowotnych trenera oraz braku zastępstwa tak się wydarzyło, otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie oraz kupon o wartości 20% szkolenia do wykorzystania na inne szkolenia.

 

Regulamin szkolenia

Uczestnicy mają wyłączone telefony podczas warsztatu.

Szkolenie stacjonarne
Szkolenie stacjonarne
Szkolenie stacjonarne
Obraz
Zarządzanie konfliktem, komunikacja, negocjacje, mediacje
Coach.pl Sp. z o.o.
Nazwa firmy
Terminy szkolenia:
Dodatkowo otrzymasz:
  • Wsparcie trenera - mailowe250 zł
  • Wsparcie trenera - telefoniczne250 zł
  • Trening indywidualny500 zł