Zarządzanie katalogiem usług i finansami IT
Co składa się na jakość szkolenia i jest w cenie?
Czytaj dalej
Program szkolenia
Program szkolenia:
- Proces i zarządzanie procesowe
- Zarządzanie procesowe
- Proces
- Role w procesie
- Usługa i model usługowy
- Model usługowy
- Usługa IT
- Cykl życia Usługi
- Zarządzanie Usługami
- Karta Usługi
- Definicja i podstawowe informacje
- Warunki świadczenia Usługi
- Parametry świadczenia Usługi
- Warunki wsparcia
- Relacje do Klientów i innych Usług
- Pojemność, finansowanie i raportowanie Usługi
- Katalog Usług i Zarządzanie Katalogiem Usług
- Katalog Usług
- Zarządzanie Katalogiem Usług
- Wdrażanie Katalogu Usług
- Podstawy finansów IT
- Rodzaje kosztów IT
- Model kosztowy Usługi
- Cele i znaczenie zarządzania kosztami Usług
- Modele finansowe świadczenia Usług
- Zarządzanie finansami Usług
- Budżetowanie dla Usług
- Zarządzanie kosztami Usług
- Naliczanie opłat za Usługi
- Role w Zarządzaniu finansami Usług
- Katalog Usług organizacji wsparcia (Service Desk)
- Wsparcie Użytkowników jako Usługa
- Modele Wsparcia Użytkowników
- Zakres Usług Wsparcia Użytkowników
- Budowa Katalogu Usług Wsparcia
- Podsumowanie szkolenia
- Pytania i odpowiedzi
- Ankieta satysfakcji
- Dyplomy dla Uczestników
Trenerzy

Magister elektroniki po wydziale automatyki, doktor nauk technicznych w dyscyplinie mechanika, zawodowy oficer, który w swojej pierwszej pracy dzielił czas między logistykę, technikę i szkolenie. Ma kilkuletnie doświadczenie naukowe i dydaktyczne - w pracy naukowej zajmował się między innymi teorią niezawodności, diagnostyką techniczną oraz komputerowym wspomaganiem projektowania, wytwarzania i eksploatacji. Nadal gościnnie wykłada na Politechnice Warszawskiej zarządzanie usługami IT. Doradzał firmom szkoleniowym i doradczym w zakresie rozwoju produktów, marketingu i analizach rynkowych. Członek HDI-Poland, itSMF Polska, PSTP i ProCAX. Autor kilkudziesięciu publikacji naukowych. Współpracując z wydawnictwem IDG Poland organizował konferencje koncentrujące się na wykorzystaniu systemów informatycznych w zarządzaniu, odpowiadając przede wszystkim za ich program merytoryczny. Od wielu lat aktywnie promuje wykorzystanie nowoczesnych metod zarządzania i wykorzystania narzędzi informatycznych w przemyśle, usługach i administracji. Dostrzegając znaczenie czynników ludzkich w organizacji należy do propagatorów koncepcji i metod zwracających uwagę na postawy, zachowania i kulturę organizacyjną (m.in. SAMM™, ABC of ICT™, Hogan Assessment System™, DIGMA™, Model 5P™).
Pokaż więcej
Zasady rezerwacji
Zasady oznaczania terminów
Termin niegwarantowany - może zostać odwołany w dowolnym momencie (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)
Termin potwierdzony - oznacza, że są zapisane osoby na ten termin, jednak jeszcze w niewystarczającym stopniu, by zapewnić rentowność dostawcy, zatem dostawca może ten termin do 2 tygodni przed szkoleniem/kursem odwołać (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)
Termin gwarantowany - oznacza, że dostawca nie dopuszcza możliwości odwołania tego szkolenia. Gdyby jednak z przyczyn zdrowotnych trenera oraz braku zastępstwa tak się wydarzyło, otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie oraz kupon o wartości 20% szkolenia do wykorzystania na inne szkolenia.