Przejdź do treści

Zarządzania zespołami handlowymi

1 dzień:
8 godz.
Ostatnia aktualizacja:
Angielski
Polski [automatycznie], Angielski [automatycznie]

Co składa się na jakość szkolenia i jest w cenie?

Czego się nauczysz?

Kluczowy cel szkolenia

Podniesienie wiedzy i umiejętności w sposobie komunikacji z pracownikami w dziale handlowym, aby wykorzystać ich pełny potencjał i jak najbardziej efektywnie realizować postawione cele.

Korzyści ze szkolenia

Uczestnik pozna własne mocne strony i obszary do pracy w stylu zarządzania oraz:

Pogłębi wiedzę w zakresie stosowania poszczególnych stylów kierowania w zależności od etapów dojrzałości pracownika.

Rozwinie umiejętność delegowania zadań.

Dowie się jakie działania menedżera budują zaangażowanie i wspierają motywowanie.

Nabędzie wiedzę w obszarze rozwoju pracownika i stosowania coachingowego stylu zarządzania.

Pozna podczas treningu narzędzia wspierające komunikację z pracownikami.

Rozwinie umiejętność komunikacji z pracownikami wg scenariuszy rozmów i przejdzie trening stosowania informacji zwrotnej.

Rozwinie kompetencje menedżerskie z obszaru zwinnego zarządzania zespołem oraz kompetencje nastawienia na rozwój własny i pracowników.

Opis szkolenia

Czytaj dalej

Program szkolenia

  1.    Strategia, taktyka, misja, wizja i wartości zespołu i organizacji.
  2.    Filozofia zarządzania wg S. Sinek, Maxwella oraz role lidera zespołu.
  3.    Zarządzanie sytuacyjne czyli własny styl zarządzania oraz etapy pracownika w organizacji.
  4.    Planowanie, organizowanie, delegowanie i monitoring zadań.
  5.    Wyznaczanie celów pracownikom.
  6.    Coachingowy styl zarządzania i umiejętność uważnego słuchania.
  7.    Motywacja i motywowanie, w tym modele i badania na temat motywowania.
  8.    Narzędzia menedżera wspierające drogę do pożądanych wyników zespołu.
  9.    Scenariusze rozmów z pracownikami (rozmowy nagradzające, oceniające, delegujące, korygujące, w tym plan naprawczy).
  10.    Feedback i feedforward w komunikacji z zespołem.
  11.    Style reagowania lidera w sytuacjach trudnych.
  12.    Wspieranie i krygowanie działań pracowników w sytuacjach trudnych i problemowych.
  13.    Zarządzanie zespołem, z elementami wsparcia zwinną metodyką pracy.

Trener:

Trener praktyk sprzedaży i zarządzania, konsultant biznesowy, coach, mediator, menedżer z wieloletnim doświadczeniem w różnorodnych kulturach organizacyjnych. Posiada szerokie doświadczenie w obszarze zarządzania sprzedażą, budowaniu zespołów i doskonaleniu umiejętności miękkich w celu zwiększania efektywności zespołów. Prowadzi szkolenia, warsztaty szkoleniowe i procesy coachingu. Absolwentka Wyższej Szkoły Administracji i Biznesu (kierunek zarządzanie i marketing), Uniwersytetu Warmińsko – Mazurskiego (kierunek: zarządzanie przedsiębiorstwem). Ukończyła studia podyplomowe w Wyższej Szkole Administracji i Biznesu, na kierunkach: „Life & Business Coaching” (2015-2016) oraz „Mediacje gospodarcze i pracownicze, negocjacje” (2017-2018). Jest certyfikowanym trenerem zarządzania zmianą w organizacji.

Zasady rezerwacji

Zasady oznaczania terminów

Termin niegwarantowany - może zostać odwołany w dowolnym momencie (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)

Termin potwierdzony - oznacza, że są zapisane osoby na ten termin, jednak jeszcze w niewystarczającym stopniu, by zapewnić rentowność dostawcy, zatem dostawca może ten termin do 2 tygodni przed szkoleniem/kursem odwołać (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)

Termin gwarantowany - oznacza, że dostawca nie dopuszcza możliwości odwołania tego szkolenia. Gdyby jednak z przyczyn zdrowotnych trenera oraz braku zastępstwa tak się wydarzyło, otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie oraz kupon o wartości 20% szkolenia do wykorzystania na inne szkolenia.

 

Regulamin szkolenia

1. Wypełnienie powyższego formularza jest równoznaczne z akceptacją regulaminu prowadzonych przez SEDNO Training szkoleń. Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w szkoleniu i jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.

2. Płatność powinna być przekazana na konto SEDNO Training: PKO S.A. 80 1020 1013 0000 0302 0540 8390, po uprzednim otrzymaniu potwierdzenia szkolenia które zostanie wysłane na 3 dni robocze przed terminem szkolenia.

Uwaga! Na wyraźną prośbę klienta – administracji publicznej przysługuje płatność na podstawie faktury wystawionej w dniu szkolenia.

3. Brak płatności na konto SEDNO Training przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.

4. Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana wyłącznie w formie pisemnej najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty za szkolenie.

5. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia oraz do zmiany terminu szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku płatności zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.

6. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.

7. Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.

Szkolenie live online (na żywo)
Szkolenie stacjonarne
Obraz
SEDNO TRAINING Dorota Bieńkowska
Nazwa firmy
Terminy szkolenia: