Przejdź do treści

Zamówienia publiczne dla początkujących

2 dni:
16 godz.
Ostatnia aktualizacja:
Angielski
Polski [automatycznie], Angielski [automatycznie]

Co składa się na jakość szkolenia i jest w cenie?

Wsparcie mailowe

Wsparcie mailowe

Kontakt mailowy z trenerem po szkoleniu, by wspierać Cię, służyć radą

więcej
  
Wsparcie telefoniczne

Wsparcie telefoniczne

Kontakt telefoniczny z trenerem po szkoleniu, by wspierać Cię, służyć radą

więcej
  
Dla kogo szkolenie?
  • początkujący pracownicy wydziałów zamówień publicznych w jednostkach samorządu terytorialnego i administracji rządowej;
  • początkujący specjaliści ds. zamówień publicznych zatrudnieni w jednostkach służby zdrowia, szkolnictwie, służbach mundurowych, wymiarze sprawiedliwości, ośrodkach pomocy społecznej, urzędach pracy;
  • przedstawiciele jednostek samorządu terytorialnego;
  • przedstawiciele administracji rządowej;
  • wszystkie osoby pragnące zdobyć wiedzę na temat funkcjonowania systemu zamówień publicznych.
Opis szkolenia

Czytaj dalej

Opinie z Google

01/26/2023
Polecam:) Świetna firma, bardzo dobra organizacja szkoleń, miła i profesjonalna obsługa, wykwalifikowana kadra - nastawienie na warsztatową formę realizacji i realne potrzeby uczestników.
Monika Skrodzka Monika Skrodzka
01/25/2023
Jedno z najlepiej zrealizowanych szkoleń w jakim brałam udział. Świetny trener, bardzo dobrze przygotowane materiały. Na pewno jeszcze skorzystam. Dziękuję 👌
Liv Olya Liv Olya
01/25/2023
Z Firmą Semper współpracuje już drugi rok, przez ten czas nasze relacje rozwijały się w sposób profesjonalny i wzorcowy. Jako trener zawsze mogłem i mogę nadal liczyć na wsparcie ze strony pracowników Firmy Semper, która dba zarówno o swoich współpracowników oraz klientów. Bardzo odczuwalne jest zaangażowanie pracowników Firmy Semper w każdy projekt szkoleniowy co uwidacznia się poprzez indywidualne, elastyczne i profesjonalne podejście do każdego działania.
Marcin Sobota Marcin Sobota
01/24/2023
Mam przyjemność współpracować z firmą SEMPER. Spotkałam się z bardzo ciepłym przyjęciem jako członek zespołu i zawsze mogę liczyć na wsparcie i zaangażowanie pracowników firmy. Podziękowania dla Pani Magdaleny i całej ekipy SEMPER.
Edyta Lor Edyta Lor
01/24/2023
Polecam każdemu klientowi, któremu zależy na zaoszczędzeniu czasu oraz na profesjonalnej organizacji szkolenia.
Liudmila Asipovich Liudmila Asipovich
01/24/2023
Profesjonalnie i terminowo. Duży plus za miły kontakt. Zdecydowanie polecam 👍
Mieczysław Jakubowski Mieczysław Jakubowski
03/23/2021
Jako przedsiębiorca jestem zadowolona z kursu . Kur zawierał dużo zagadnień z kadr i płac które mi są potrzebne przy prowadzeniu firmy.
Ola Kłys Ola Kłys
03/09/2021
szkolenie wyczerpuje kwestie związane z kosztorysowaniem z dużym naciskiem na podstawy prawne i zamówienia publiczne
Robert Oddział Inwestycji i Remontów Robert Oddział Inwestycji i Remontów
03/05/2021
Szkolenie było przeprowadzone niezwykle sprawnie i ciekawie, poruszony został cały wachlarz interesujących zagadnień. Do tego uczestnik otrzymuje obszerne materiały do odświeżenia sobie wiedzy po upływie czasu - bardzo na plus. Polecam.
Szymon Kowalik Szymon Kowalik
12/16/2020
Prowadząca usługę przekazuje wiedzę praktyczną ze swojego doświadczenia. Cały zespół SEMPER miły i sprawnie pomaga załatwić wszelkie formalności. Polecam!
Kadry IMPP Kadry IMPP
12/06/2020
Szkolenie przebiegało w bardzo miłej atmosferze. Widza była oparta na wieloletnim doświadczeniu Pani prowadzącej. Doskonale przygotowane materiały szkoleniowe i bardzo fajny sposób przekazywania informacji, poparty praktycznymi ćwiczeniami. Polecam serdecznie i zachęcam do skorzystania z usług.
Krzysztof Piątek Krzysztof Piątek
02/17/2020
Mam OGROMNĄ przyjemność współpracować z firmą SEMPER, w zakresie prowadzenia szkoleń. Spotkałem się z bardzo ciepłym przyjęciem jako członek zespołu i zawsze mogłem liczyć na wsparcie i zaangażowanie pracowników firmy. Największą wartością są ludzie, a z takimi ludźmi jak pracownicy SEMPER można wszystko. Podziękowania dla Pani Magdaleny, która potrafi pokierować wszystkim i dopiąć na ostatni guzik, tak że możemy jako trenerzy skupić się tylko na przekazywaniu wiedzy, ponieważ o inne aspekty nie potrzeba się martwić.
Radosław Pawełek Radosław Pawełek
02/17/2020
Współpracuję z firmą SEMPER od kilku lat. Prowadzę szkolenia dla klientów firmy SEMPER z zakresu ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych (ochrona danych osobowych, RODO – w różnych aspektach konieczności jego stosowania), realizacji prawa dostępu do informacji publicznej oraz zastosowań arkusza kalkulacyjnego (na dowolnym poziomie zaawansowania). Warunki współpracy są jasne i oczywiste. We wszystkich postanowieniach dotyczących współpracy oraz w doraźnych działaniach w organizacji i realizacji szkoleń dominuje troska o wszelkie nawet najdrobniejsze szczegóły, które mogą mieć wpływ na oczekiwane efekty – na przykład: szczególna troska o jakość i oprawę materiałów szkoleniowych; zawsze precyzyjny i szczegółowy plan szkolenia; oczekiwanie kompletna informacja przed terminem szkolenia (zawsze precyzyjnie znacząco wcześniej wiem, gdzie i o jakiej godzinie być, z kim i o czym rozmawiać, jak się poruszać), dbałość o wszelkie aspekty prawne organizowania i przeprowadzania szkolenia; oczekiwanie bieżącego raportowania o wszelkich niedogodnościach i równie bieżące pozytywne interwencje. Wybór miejsc realizowanych szkoleń ma często charakter wyjątkowy (w znaczeniu możliwości spędzania czasu poza szkoleniem) i zawsze spełnia wszystkie konieczne oczekiwania (tak z perspektywy trenera wykładowcy jak i zapewne z perspektywy uczestnika szkolenia). Przez cały okres dotychczasowej współpracy nie miałem żadnych problemów natury rozliczeniowej, zawsze mogłem także liczyć na ewentualne drobne korekty – jeżeli sytuacje tego wymagały. Szkolenia są planowane z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem. W przypadku konieczności odwołania szkolenia jestem stosownie wcześniej o tym informowany (nigdy nie jest to zostawiane „na ostatnia chwilę”). Otrzymuję od firmy SEMPER także propozycje podjęcia się przeprowadzenia szkoleń z innych zakresów. Nic nie jest pozostawiane przypadkowi. Życzę sobie dalszego trwania takiego stanu rzeczy.
Krzysztof Sługocki Krzysztof Sługocki
02/17/2020
Współpracuje z Firmą Semper jako trener-wykładowca od kilku lat, Firma Semper jest profesjonalnym podmiotem świadczącym usługi szkoleniowe na najwyższym poziomie, dzięki profesjonalnemu zarządzaniu Firmą przez właścicielkę panią Magdalenę Wolniewicz-Kesarie oraz doskonałym kadrą. Rekomenduje Firmę Semper potencjalnym klientom, jak i osobom prowadzącym szkolenia dla tego rodzaju podmiotów. Adam Kudyk
Adam Kudyk Adam Kudyk
02/17/2020
Z dużą przyjemnością współpracuję z firmą od kilku miesięcy. Bardzo cenię sobie życzliwa atmosferę, otwartą komunikację i profesjonalne działania. Spotykam uczestników, którzy wybierają szkolenia w SEMPER po raz kolejny, bo dostali to czego potrzebują. Szkolenia przygotowuje świetnie zorganizowany i zgrany zespół.
Bogusław Machowski Bogusław Machowski
02/16/2020
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER to profesjonalna firma zajmująca się szkoleniami. W swojej ofercie posiada bardzo różnorodne propozycje szkoleń i kursów. Wysoko wykwalifikowana kadra wykładowców, profesjonalna organizacja szkoleń i niebanalne miejsca (np. Zakopane :) )w których te szkolenia się odbywają - to jedne z wielu atutów tej firmy. Takie i bardzo podobne komentarze można usłyszeć w kuluarowych rozmowach uczestników szkoleń. Równie pozytywne opinie o szkoleniach i kadrze można przeczytać w ankietach ewaluacyjnych, wypełnianych przez uczestników każdego szkolenia. Ze swojej strony - jako współpracownik Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z czystym sercem polecam firmę. Zarówno pod względem jakości szkoleń, jak i w aspekcie solidnego i uczciwego pracodawcy !
Maciej Serweta Maciej Serweta
02/14/2020
best training company
pk pk

Program szkolenia

Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.

PROGRAM SZKOLENIA BĘDZIE ODPOWIEDNIO ZAKTUALIZOWANY I REALIZOWANY ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYM  W DNIU SZKOLENIA  STANEM PRAWNYM.

1. Omówienie najważniejszych zmian wynikających z nowego systemu prawnego, który wszedł w życie w dniu 01.01.2021 roku – zestawienie zmian w porównaniu do dotychczasowego systemu prawnego.
a) Nowe ustawowe definicje.
b) Prawa i obowiązki zamawiającego w nowym stanie prawnym.
c) Zasada efektywności.
2. Zaczynamy od podstaw - Nowa ustawa prawo zamówień publicznych,
a wewnętrzne regulacje zamawiającego.
a) Regulamin zamówień – kompleksowa „instrukcja zamawiającego”.
b) Proces planowania – jak sporządzić plan postępowań oraz konieczność jego aktualizacji.
3. Elektroniczne zamówienia publiczne.
a) Gdzie muszę mieć założone konto aby udzielić zamówienia.
b) Narzędzia do elektronicznego udzielenia zamówienia.
c) Rodzaje „podpisów elektronicznych” i zasady posługiwania się nimi – różnice.
d) Jak dokonać weryfikacji dokumentów opatrzonych podpisem elektronicznym – przykładowe narzędzia (dokumentowanie - raport
z weryfikacji).
e) Przekazywanie dokumentów i korespondencji elektronicznej - opatrzonej podpisem elektronicznym z ważnym kwalifikowanym certyfikatem.
f) Elektroniczna oferta – zasady postępowania.
4. Przygotowanie i przeprowadzenie postępowania poniżej i powyżej progów unijnych na bazie nowej ustawy Prawo zamówień publicznych – różnice proceduralne:
a) Tryby podstawowe i pozostałe.
b) Dokumenty zamówienia (SWZ, opis potrzeb i wymagań, itp…).
c) Analiza potrzeb.
d) Czynności podejmowane w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przez strony postępowania.
e) Komunikacja w zamówieniach.
f) Nowe zasady otwarcia ofert.
g) Czynności badania i oceny ofert.
h) Odrzucenie oferty, wykluczenie wykonawcy, wybór oferty itd. …
5. Nowe zasady i wymagania w zakresie zawierania umów o zamówienie publiczne.
a) Klauzule abuzywne.
b) Obowiązkowe zapisy umowy.
c) Zmiana umowy.
d) Odstąpienie od umowy.
e) Raport z realizacji umowy.
6. Środki ochrony prawnej w nowej ustawie Pzp.
7. Dokumentowanie postępowania - archiwizacja dokumentacji – zasady, forma i warunki bezpieczeństwa.
8. Indywidualne konsultacje z uczestnikami szkolenia.

W przypadku szkolenia w formule on-line modyfikacji mogą ulec forma i sposób realizacji zaplanowanych dla Państwa ćwiczeń.

Zasady rezerwacji

Zasady oznaczania terminów

Termin niegwarantowany - może zostać odwołany w dowolnym momencie (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)

Termin potwierdzony - oznacza, że są zapisane osoby na ten termin, jednak jeszcze w niewystarczającym stopniu, by zapewnić rentowność dostawcy, zatem dostawca może ten termin do 2 tygodni przed szkoleniem/kursem odwołać (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)

Termin gwarantowany - oznacza, że dostawca nie dopuszcza możliwości odwołania tego szkolenia. Gdyby jednak z przyczyn zdrowotnych trenera oraz braku zastępstwa tak się wydarzyło, otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie oraz kupon o wartości 20% szkolenia do wykorzystania na inne szkolenia.

 

Obraz
SEMPER
Nazwa firmy