Wywieranie wpływu w procesie komunikacji z klientem
Co składa się na jakość szkolenia i jest w cenie?
Korzyści ze szkolenia:
Uczestnik pogłębi wiedzę i umiejętność komunikacji z kandydatem do pracy w celu lepszej prezentacji proponowanej oferty, oraz:
Rozwinie umiejętność perswazji narracyjnej czyli opowiadania.
Dowie się jakie są psychologiczne pułapki w procesie komunikacji z kandydatem.
Pozna i rozwinie taktyki wywierania wpływu oraz dowie się w jaki sposób korzystać z nich w procesie rekrutacji kandydatów.
Zwiększy gotowość do używania języka korzyści w komunikacji aby skuteczniej realizować swoje cele.
Uczestnicy szkolenia wezmą udział w:
Grze szkoleniowej, ćwiczeniach indywidualnych oraz z podziałem na grupy.
Uczestnicy rozwiązują - indywidualnie i w małych grupach - zadania przydzielone przez trenera.
Uczestnicy biorą udział w dyskusjach moderowanych, a 20% czasu szkolenia stanowią podsumowania i mini wykłady prowadzone przez trenera.
Program prowadzimy zgodnie z modelem uczenia się osób dorosłych.
Czytaj dalej
Program szkolenia
Wstęp do szkolenia
- Przywitanie i przedstawienie się trenera i Uczestników.
- Kontrakt czyli zasady na szkoleniu.
I. Wywieranie wpływu w procesie sprzedaży
- Wyznaczanie celów w procesie rekrutacji.
- Proces sprzedaży w procesie rekrutacyjnym, etapy i cele.
- Rodzaje metod wywierania wpływu w rekrutacji.
- Psychologiczne aspekty w procesie komunikacji z kandydatem.
- Reguły Cialdiniego, jako element skutecznej komunikacji i przewagi.
- Wybrane style myślenia w dotarciu do kandydata.
- Język korzyści czyli motywowanie kandydata.• Motywacja „do”
• Motywacja „od”
II. Inne taktyki wywierania wpływu w komunikacji
8. Rodzaje wywierania wpływu w rekrutacji i ich struktura.
9. Podział stref wpływu w komunikacji:
• Ekspresywne (mówienie, przekonywanie, negocjowanie i zjednywanie) i początki zdań – czyli jak zacząć w praktyce?
• Receptywne (dociekanie, słuchanie, dostrajanie, ukierunkowanie) i początki zdań – czyli jak używać w praktyce?
• Jak wywierać wpływ w rozmowie w przypadku wyparcia i oporu kandydata?
III. Konstruktywne, neutralne i niekonstruktywne taktyki wywierania wpływu
10. Taktyki wywierania wpływu oraz sposoby ich użycia w procesie rekrutacji.
11. Zwroty zabezpieczające relacje.
12. Eufemizmy w procesie rekrutacji.
IV. Storytelling czyli perswazja narracyjna i oddziaływanie na kandydata
13. Podstawowe zalety stosowania perswazji narracyjnej.
14. Umiejętność stosowania opowiadania w dziale rekrutacji.
15. Zachowania kandydatów podczas słuchania: emocje – myśli – wyobraźnia.
16. Zjawisko „przeniesienia bohatera” w drodze do realizacji celów.
17. Angażujące historie i repertuar w dziale rekrutacji.
Podsumowanie i zakończenie szkolenia
- Podsumowanie trenera.
- Rundka podsumowująca Uczestników.
- Podziękowanie za udział w szkoleniu.
Trener:
Trener praktyk sprzedaży i zarządzania, konsultant biznesowy, coach, mediator, menedżer z wieloletnim doświadczeniem w różnorodnych kulturach organizacyjnych. Posiada szerokie doświadczenie w obszarze zarządzania sprzedażą, budowaniu zespołów i doskonaleniu umiejętności miękkich w celu zwiększania efektywności zespołów. Prowadzi szkolenia, warsztaty szkoleniowe i procesy coachingu. Absolwentka Wyższej Szkoły Administracji i Biznesu (kierunek zarządzanie i marketing), Uniwersytetu Warmińsko – Mazurskiego (kierunek: zarządzanie przedsiębiorstwem). Ukończyła studia podyplomowe w Wyższej Szkole Administracji i Biznesu, na kierunkach: „Life & Business Coaching” (2015-2016) oraz „Mediacje gospodarcze i pracownicze, negocjacje” (2017-2018). Jest certyfikowanym trenerem zarządzania zmianą w organizacji.
Zasady rezerwacji
Zasady oznaczania terminów
Termin niegwarantowany - może zostać odwołany w dowolnym momencie (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)
Termin potwierdzony - oznacza, że są zapisane osoby na ten termin, jednak jeszcze w niewystarczającym stopniu, by zapewnić rentowność dostawcy, zatem dostawca może ten termin do 2 tygodni przed szkoleniem/kursem odwołać (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)
Termin gwarantowany - oznacza, że dostawca nie dopuszcza możliwości odwołania tego szkolenia. Gdyby jednak z przyczyn zdrowotnych trenera oraz braku zastępstwa tak się wydarzyło, otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie oraz kupon o wartości 20% szkolenia do wykorzystania na inne szkolenia.
Regulamin szkolenia
1. Wypełnienie powyższego formularza jest równoznaczne z akceptacją regulaminu prowadzonych przez SEDNO Training szkoleń. Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w szkoleniu i jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
2. Płatność powinna być przekazana na konto SEDNO Training: PKO S.A. 80 1020 1013 0000 0302 0540 8390, po uprzednim otrzymaniu potwierdzenia szkolenia które zostanie wysłane na 3 dni robocze przed terminem szkolenia.
Uwaga! Na wyraźną prośbę klienta – administracji publicznej przysługuje płatność na podstawie faktury wystawionej w dniu szkolenia.
3. Brak płatności na konto SEDNO Training przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
4. Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana wyłącznie w formie pisemnej najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty za szkolenie.
5. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia oraz do zmiany terminu szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku płatności zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
6. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.
7. Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.

