Przejdź do treści

Trening asertywności w biznesie

Zwiększ swoją pewność siebie – skuteczne techniki asertywności w negocjacjach i codziennej pracy biznesowej
1 dzień:
8 godz.
Ostatnia aktualizacja:
Angielski
Polski [automatycznie], Angielski [automatycznie]

Co składa się na jakość szkolenia i jest w cenie?

Potwierdzenie od

Potwierdzenie od: 5.

Tyle osób wystarczy, by szkolenie zostało potwierdzone!

więcej
  
gwarancja

Gwarancja od: 5 uczestników.

Tyle osób wystarczy, by szkolenie odbyło się na pewno!

więcej
  
Maksymalnie na szkoleniu

Maksymalnie: 12 uczestników

Tylu uczestników maksymalnie weźmie udział w szkoleniu.

więcej
  
Badanie potrzeb

Badanie potrzeb

Upewnisz się, że Twoje potrzeby zostaną zrealizowane!

więcej
  
Czego się nauczysz?

zrozumiesz zasady zdrowej asertywności opartej na wzajemnym szacunku

zdobędziesz umiejętność budowania postawy asertywnej opartej na swoich wartościach i własnych wyborach

nauczysz się też, jak reagować asertywnie w kontaktach interpersonalnych na polu prywatnym, jak i zawodowym

nabierzesz biegłości w stosowaniu technik asertywnego reagowania, które identyfikują twoje granice w kontaktach interpersonalnych

stosując asertywne komunikaty, umocnisz swoją pozycję, znacząco ograniczysz stres i nabierzesz pewności siebie

Dla kogo szkolenie?

Szkolenie polecane jest osobom, które w swojej pracy zawodowej chcą poprawić komunikację ze współpracownikami.

Osobom które reagują emocjonalnie na krytykę

Nie potrafią stawiać granic i egzekwować wykonania zadań.

Przyjmują na siebie zadania współpracowników, przez co zaniedbują swoje obowiązki lub zostają "po godzinach"

Potrzebują wzmocnić pewność siebie.

Łatwo ulegają wpływom.

Opis szkolenia

Terminy :

14.04.2025 on-line
13.10.2025 on-line

Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne
aktywne metody warsztatowe:
 

  • warsztat grupowy
  • prezentacja multimedialna
  • dyskusje grupowe
  • ćwiczenia, testy
     

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz
pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych. Zasadą pracy będzie wspólne
wypracowywanie rozwiązań.
 

Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.

Czytaj dalej

Opinie z Google

12/14/2022
Ilość pozytywów tak duża, że trudno wszystkie zmieścić w jednym komentarzu. Z najważniejszych: rewelacyjni prowadzący, treści zgodne z programem i bardzo dobrze przekazane, super opieka ze strony Solberg i krakowska lokalizacja bardzo trafiona. Ja wrócę na 100%.
Przemysław Szewczyk Przemysław Szewczyk
11/10/2022
szkolenie na wysokim poziomie, świetna atmosfera i podejście trenera do grupy. polecam
tomasz nowakowski tomasz nowakowski
10/25/2022
Świetne szkolenie, prowadząca ma ogromną wiedzę, którą przekazuje w sposób jasny i zrozumiały. Bardzo dużo życiowych sytuacji i ćwiczeń dopasowanych do potrzeb każdego uczestnika. Polecam serdecznie
Anna Brzozowska Anna Brzozowska
10/25/2022
Szkolenie było bardzo efektywne, duża część szkolenia była poświęcona na ćwiczenia co pozwoliło min. zyskać umiejętności , które zapewne przydadzą się w pracy jak też życiu prywatnym:) SERDECZNIE PLECAM
Marzena Jankowska Marzena Jankowska
09/27/2022
Miałam przyjemność zlecić Grupie Szkoleniowej Solberg przeprowadzenie testów DISC w firmie oraz wziąć udział w szkoleniu stacjonarnym dla menedżerów. Zarówno pierwsze, jak i drugie doświadczenie oceniam bardzo pozytywnie. Było bardzo merytorycznie, profesjonalnie, kameralnie i na wysokim poziomie. Polecam, bo to świetna inwestycja w rozwój zespołu.
Katarzyna Dudek Katarzyna Dudek

Program szkolenia

PROGRAM SZKOLENIA

 

MODUŁ 1: PSYCHOLOGICZNE ŹRÓDŁA TWOJEJ POSTAWY
Samoświadomość, samoocena vs normy społeczne i wychowanie.
Postawy w kontaktach interpersonalnych.
Świadomość praw osobistych i własnego potencjału.
Określ swoją strefę komfortu- terytorium psychologiczne.
Czym jest i od czego zależy postawa asertywna.
5 praw wg Herberta Fensterheima
 

MODUŁ 2: ASERTYWNE KOMUNIKOWANIE SIĘ
Komunikaty opiniotwórcze i oceniające.
Dr Albert Ellis - terapia racjonalno-emotywna -zmiana przekonań.
ABC Emocji – Razcjonalna Terapia Zachowań – porozmawiajmy o faktach.
 

MODUŁ 3: ASERTYWNOŚĆ W PRACY
Jak być asertywnym w pracy?Co robić w takich sytuacjach, by nie stracić kolegów i obronić
własne terytorium psychologiczne?
Asertywność wśród współpracowników i w stosunku do szefa.
Konstruktywna informacja zwrotna.
 

MODUŁ 4: TECHNIKI ZACHOWAŃ ASERTYWNYCH
Asertywne odmawianie
Asertywne prośby
Model asertywnego wyrażania polecenia
Techniki asertywnego radzenie sobie z krytyką
Asertywne wyrażanie pochwał
Asertywna krytyka
Konfrontacja przekonań

Zasady rezerwacji

Zasady oznaczania terminów

Termin niegwarantowany - może zostać odwołany w dowolnym momencie (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)

Termin potwierdzony - oznacza, że są zapisane osoby na ten termin, jednak jeszcze w niewystarczającym stopniu, by zapewnić rentowność dostawcy, zatem dostawca może ten termin do 2 tygodni przed szkoleniem/kursem odwołać (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)

Termin gwarantowany - oznacza, że dostawca nie dopuszcza możliwości odwołania tego szkolenia. Gdyby jednak z przyczyn zdrowotnych trenera oraz braku zastępstwa tak się wydarzyło, otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie oraz kupon o wartości 20% szkolenia do wykorzystania na inne szkolenia.

 

Regulamin szkolenia

np. w momencie rozpoczęcia szkolenia, zamykamy drzwi na klucz i nie wpuszczamy osób spóźnionych
albo

Uczestnicy mają godzinną przerwę obiadową, w trakcie której we własnym zakresie korzystają z pobliskich punktów gastronomicznych

Szkolenie hybryda (online + na żywo)
Obraz
Trening asertywności w biznesie
Grupa Szkoleniowa SOLBERG Sp. z o.o.
Nazwa firmy
Terminy szkolenia: