Szkolenie sprzedażowe: Psychologia handlu
Co składa się na jakość szkolenia i jest w cenie?
Zyskasz większy zapał do aktywnej sprzedaży.
Będziesz bardziej skuteczny w domykaniu kontraktów.
Będziesz stosować w praktyce najskuteczniejsze techniki perswazji psychologicznej.
Dopasujesz techniki wywierania wpływu do sytuacji i rodzaju klienta.
Będziesz swobodnie rozmawiać z każdym typem osobowościowym klienta, dopasowując do niego język perswazji.
Zbudujesz długofalowe relacje z klientem, nie zadowalają się jednorazowym domknięciem sprzedaży.
Poznasz swoje mocne strony i obszary rozwoju w odniesieniu do poszczególnych etapów procesu sprzedaży.
Będziesz wiedzieć, jak zainteresować klienta każdym możliwym produktem/usługą.
Będziesz umiał korzystać z języka perswazji i konstruować skuteczną ofertę pisemną.
Skuteczna sprzedaż to coś więcej niż dobrze skrojone słowa. Czy masz świadomość, jak dużą rolę odgrywają mechanizmy psychologiczne w handlu?
Chcesz się dowiedzieć, jaki jest związek między Twoją osobowością a wynikami w sprzedaży? Zależy Ci na autentycznych, długofalowych relacjach z klientami?
Jeśli tak, to jesteś w dobrym miejscu. Tutaj znajdziesz wszystko, co powinieneś wiedzieć o psychologii w handlu.
Czytaj dalej
Opinie z Google
Program szkolenia
Trenerzy

Ponad 10 lat doświadczenia w aktywnej sprzedaży B2B (rozwiązania reklamowe i marketingowe, usługi HR). Ponad 3000 godzin przeprowadzonych szkoleń z tematyki sprzedażowej, około sprzedażowej i zakupowej (techniki sprzedaży, psychologia handlu, motywacja w sprzedaży, negocjacje handlowe i kupieckie, obsługa klienta, budowanie relacji, zarządzanie działem sprzedaży) dla firm z branży IT, medycznej, farmaceutycznej, produkcyjnej, finansowej, telekomunikacyjnej, spożywczej, FMCG, oraz energetycznej. Przez blisko 5 lat wspierał znaną korporację w zakresie strategicznych zakupów, poznając techniki negocjacji, perswazji i wywierania wpływu od strony kupca.
Ponad 16 lat doświadczenia w projektowaniu i prowadzeniu szkoleń indywidualnych i grupowych. Trener trenerów, ekspert w dziedzinie edukacji dorosłych – prowadził szkolenia z teorii i praktyki efektywnego nauczania dla trenerów, nauczycieli oraz mentorów. Autor kilkudziesięciu szkoleń o tematyce sprzedażowej i HR.
W zakresie rozwijania kompetencji sprzedażowych, wspierał m.in. następujące organizacje: PGE Polska Grupa Energetyczna, Enea, Nokia Poland, Orlen Gaz, Bank BPH, Grupa Pracuj, Partner Tele.com, EGB Investments i wielu innych.
Pokaż więcej

Swoje ponad 20- letnie doświadczenie zdobywał zarówno w polskich, jak
i międzynarodowych firmach. Przeprowadził tysiące godzin szkoleniowych
i coachingowych/mentoringowych, kilkaset godzin doradztwa biznesowego skierowanych do przedstawicieli handlowych, menedżerów i zarządów oraz ponad 200 dni szkoleniowych na stanowiskach pracy w terenie oraz biurach.
Jest praktykiem zarządzania, sprzedaży, wsparcia sprzedaży i marketingu.
W swojej ścieżce zawodowej przeszedł przez stanowiska od handlowca do stanowiska Prezesa spółki giełdowej. Dzięki swoim doświadczeniom rozumie i potrafi przekazać perspektywę biznesową dla każdego szczebla zarządzania.
Pracuje w formule coachingowo-mentoringowo-konsultingowej, wykorzystując narzędzia z tym związane.
W pracy skoncentrowany jest na ludziach i efektach jakie z nimi osiąga. Wypracowuje z uczestnikami warsztatów rozwiązania, które stają się standardami rynkowymi
Prowadzi warsztaty również w języku angielskim.
Pokaż więcej
Zasady rezerwacji
Zasady oznaczania terminów
Termin niegwarantowany - może zostać odwołany w dowolnym momencie (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)
Termin potwierdzony - oznacza, że są zapisane osoby na ten termin, jednak jeszcze w niewystarczającym stopniu, by zapewnić rentowność dostawcy, zatem dostawca może ten termin do 2 tygodni przed szkoleniem/kursem odwołać (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)
Termin gwarantowany - oznacza, że dostawca nie dopuszcza możliwości odwołania tego szkolenia. Gdyby jednak z przyczyn zdrowotnych trenera oraz braku zastępstwa tak się wydarzyło, otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie oraz kupon o wartości 20% szkolenia do wykorzystania na inne szkolenia.


- Wsparcie trenera - telefoniczne1000 zł
- Trening indywidualny1000 zł
- E-learning po szkoleniu1000 zł