Szkolenie komunikacja interpersonalna + dopasowana do osobowości
Co składa się na jakość szkolenia i jest w cenie?
efektywniej komunikować się w zespole i między zespołami
nawiązać nić porozumienia i pozytywną relację z osobami, z którymi miałeś trudność w komunikacji
odczytywać to, co do tej pory było niejasne, niewypowiedziane w komunikatach od innych
skuteczniej komunikować się sytuacjach gdy chcesz wyrazić swoją opinię/ocenę lub odnieść się do opinii/oceny innych osób
świadomie korzystać ze słów i języka Twojego ciała - tak, by osiągać określone cele, np. wzmocnić własny wizerunek i autorytet
lepiej zarządzać komunikacją w sytuacjach konfliktowych, a zmiana Twojego sposobu komunikacji sprawi, że wiele z takich sytuacji już nie powstanie
Twoje komunikaty staną się jasne i czytelne dla innych
Czytaj dalej
Opinie z Google
Trenerzy
Jest trenerem, konsultantem, praktykiem biznesu z wieloletnim doświadczeniem w komunikacji korporacyjnej i PR. Partner zarządzający w 4GROW, odpowiedzialna za obszar marketingu i HR.
Przez wiele lat zarządzała komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną, również z poziomu Europy w międzynarodowej korporacji finansowej. Doradzała w obszarze komunikacji prezesowi, zarządowi oraz kadrze menedżerskiej łącząc najwyższe standardy komunikacji opartej na współpracy, zaufaniu i budowaniu relacji międzyludzkich. Wdrażała projekty usprawniające komunikację w zespołach, jak i systemowo w całej firmie – jako rekomendacje po audycie komunikacji i badaniu satysfakcji pracowników.
Jako Senior Communications Manager w międzynarodowej korporacji, poprzez zarządzanie obszarem komunikacji, wspierała realizację celów biznesowych firmy oraz budowała zaangażowanie pracowników biura i sieci sprzedaży m.in. w Polsce, Francji i Irlandii. Zarządzała komunikacją zorientowaną na współpracę zespołową, rozwój firmy i jej pracowników.
Jako akredytowany konsultant Insights Discovery oraz praktyk neurolingwistycznego programowania wspiera skuteczność osobistą oraz budowanie efektywnej komunikacji i współpracy w zespole, wykorzystując potencjał różnorodności stylów funkcjonowania człowieka.
Pokaż więcej
Dyplomowany psycholog kliniczny, studia magisterskie na Wydziale Psychologii UW, a także 4-letnie studia doktoranckie w Instytucie Filozofii i Socjologii PAN w ramach Fundacji Sorosa.
Praktyk biznesu z 30-letnim doświadczeniem w pracy w świecie korporacji na stanowiskach top menedżerskich - w Polsce, regionie Europy, Afryki i Bliskiego-Wschodu oraz w USA. Szerokie doświadczenie w skutecznym zarządzaniu zespołami ludzkimi - w środowiskach multikulturowych w pracy w obrębie projektów międzynarodowych i globalnych na różnych etapach budowania struktur korporacyjnych, w działach badań rynkowych,analiz biznesowych i rozwoju globalnych innowacji.
Trener trenerów w zakresie szkoleń dotyczących Przywództwa i Umiejętności Menedżerskich, Zarządzania Zespołem i Prezentacji (certyfikaty uzyskane w USA).
Twórca autorskich programów szkoleniowych i warsztatowych, doświadczony trener i praktyk prezentacji biznesowych z bogatą praktyką we wprowadzaniu międzynarodowych standardów szkoleniowych do świata biznesu w Polsce (wspolpraca m.in z takimi firmami jak Novartis, Astra Zeneca, Aventis, US Pharma, Pierre Fabre, Colgate-Palmolive, i inne).
Ekspert w dziedzinie innowacyjnych metod kształcenia - współautorka nowatorskich rozwiązań nauczania studentów SGH, współpracująca także z PWSBiA w Warszawie oraz z Collegium Verum, Studia Podyplomowe.
Pokaż więcej
Działalność szkoleniową prowadzi od 2005 roku realizując programy szkoleniowe z zakresu rozwijania kompetencji psychospołecznych. Pracuje w oparciu o metody aktywnej edukacji, bazując na przekonaniu, iż najcenniejsza jest wiedza zdobyta empirycznie.
Mottem jego przewodnim pracy zawodowej jest wiara w to, iż „najefektywniej wykonujemy pracę, która jest naszą pasją” i to właśnie w myśl tych słów realizuje się jako trener i konsultant.
Wykładowca na studiach podyplomowych z zakresu zarządzania, dedykowanych dyrektorom placówek oświatowych na Wyższej Szkole Edukacji Zdrowotnej w Łodzi. Pracował między innymi w ogólnopolskim wydawnictwie, firmach eventowych, kierował poradnią promocji zdrowia, gdzie szkolił nauczycieli i współtworzył społeczne kampanie prozdrowotne.
Poza działaniami szkoleniowymi, swoje kompetencje interpersonalne wykorzystuje także w obszarze przygotowania i koordynacji realizacji event’ów – konferencji, kampanii społecznych, wydarzeń kulturalnych, targów i zawodów sportowych oraz koncertów.
W gronie Klientów, dla których miał przyjemność prowadzić projekty rozwojowe znaleźć możemy firmy: Astra Zeneca, LSI Software, Uniqa, Asseco Polska, Narodowe Centrum Kultury, PKO BP, KGHM Polska Miedź, PZU, Ambasada Nowej Zelandii, Poczta Polska, Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny, Coats Polska.
Pokaż więcej
Zasady rezerwacji
Zasady potwierdzania rezerwacji
Zgłaszający ma możliwość Rejestracji Uczestnika/ów na Szkolenie poprzez:
odpisanie na otrzymanego maila od 4GROW z załączoną rezerwacją, wiadomością mailową o treści „Akceptuję treść maila i załączniki” i opłacenie faktury VAT za szkolenie;
oraz poprzez wniesienie opłaty i mailowe przesłanie do 4GROW bankowego potwierdzenia tejże opłaty.
Zasady odwoływania rezerwacji
Zgłaszający może też bez kosztowo wycofać swoją rejestrację lub przenieść ją z jednego szkolenia na inne szkolenie - poprzez przesłanie wiadomości mailowej informującej o rezygnacji ze szkolenia.
Zasady przekładania rezerwacji
W przypadku, gdy zgłaszający chce wycofać rejestrację z jednego szkolenia i jednocześnie przenieść ją na inne szkolenie, zmiana taka wymaga dodatkowego potwierdzenia dostępności miejsc na wskazanym przez zgłaszającego szkoleniu. W przypadku dostępności miejsc, następuje bez kosztowa zmiana rejestracji na nowe szkolenie.

- Wsparcie trenera - telefoniczne100 zł
- Trening indywidualny1000 zł
- E-learning po szkoleniu100 zł