Przejdź do treści

Specjalista ds. Zamówień Publicznych

3 dni:
24 godz.
Ostatnia aktualizacja:
Angielski
Polski [automatycznie], Angielski [automatycznie]

Co składa się na jakość szkolenia i jest w cenie?

Wsparcie mailowe

Wsparcie mailowe

Kontakt mailowy z trenerem po szkoleniu, by wspierać Cię, służyć radą

więcej
  
Wsparcie telefoniczne

Wsparcie telefoniczne

Kontakt telefoniczny z trenerem po szkoleniu, by wspierać Cię, służyć radą

więcej
  
Dla kogo szkolenie?
  • pracownicy wydziałów zamówień publicznych w jednostkach samorządu terytorialnego i administracji rządowej;
  • specjaliści ds. zamówień publicznych zatrudnieni w jednostkach służby zdrowia, szkolnictwie, służbach mundurowych, wymiarze sprawiedliwości, ośrodkach pomocy społecznej, urzędach pracy;
  • przedstawiciele jednostek samorządu terytorialnego;
  • przedstawiciele administracji rządowej;
  • wszystkie osoby pragnące zdobyć kompleksową wiedzę na temat funkcjonowania systemu zamówień publicznych.
Opis szkolenia

Serdecznie zapraszamy do udziału w 3-dniowych warsztatach praktycznych dla przyszłych i obecnych specjalistów ds. zamówień publicznych. Szkolenie realizowane jest w formie interaktywnej w kameralnej grupie pozwalającej na indywidualne podejście wykładowcy do Uczestników zajęć.

 

Czytaj dalej

Opinie z Google

01/26/2023
Polecam:) Świetna firma, bardzo dobra organizacja szkoleń, miła i profesjonalna obsługa, wykwalifikowana kadra - nastawienie na warsztatową formę realizacji i realne potrzeby uczestników.
Monika Skrodzka Monika Skrodzka
01/25/2023
Jedno z najlepiej zrealizowanych szkoleń w jakim brałam udział. Świetny trener, bardzo dobrze przygotowane materiały. Na pewno jeszcze skorzystam. Dziękuję 👌
Liv Olya Liv Olya
01/25/2023
Z Firmą Semper współpracuje już drugi rok, przez ten czas nasze relacje rozwijały się w sposób profesjonalny i wzorcowy. Jako trener zawsze mogłem i mogę nadal liczyć na wsparcie ze strony pracowników Firmy Semper, która dba zarówno o swoich współpracowników oraz klientów. Bardzo odczuwalne jest zaangażowanie pracowników Firmy Semper w każdy projekt szkoleniowy co uwidacznia się poprzez indywidualne, elastyczne i profesjonalne podejście do każdego działania.
Marcin Sobota Marcin Sobota
01/24/2023
Mam przyjemność współpracować z firmą SEMPER. Spotkałam się z bardzo ciepłym przyjęciem jako członek zespołu i zawsze mogę liczyć na wsparcie i zaangażowanie pracowników firmy. Podziękowania dla Pani Magdaleny i całej ekipy SEMPER.
Edyta Lor Edyta Lor
01/24/2023
Polecam każdemu klientowi, któremu zależy na zaoszczędzeniu czasu oraz na profesjonalnej organizacji szkolenia.
Liudmila Asipovich Liudmila Asipovich
01/24/2023
Profesjonalnie i terminowo. Duży plus za miły kontakt. Zdecydowanie polecam 👍
Mieczysław Jakubowski Mieczysław Jakubowski
03/23/2021
Jako przedsiębiorca jestem zadowolona z kursu . Kur zawierał dużo zagadnień z kadr i płac które mi są potrzebne przy prowadzeniu firmy.
Ola Kłys Ola Kłys
03/09/2021
szkolenie wyczerpuje kwestie związane z kosztorysowaniem z dużym naciskiem na podstawy prawne i zamówienia publiczne
Robert Oddział Inwestycji i Remontów Robert Oddział Inwestycji i Remontów
03/05/2021
Szkolenie było przeprowadzone niezwykle sprawnie i ciekawie, poruszony został cały wachlarz interesujących zagadnień. Do tego uczestnik otrzymuje obszerne materiały do odświeżenia sobie wiedzy po upływie czasu - bardzo na plus. Polecam.
Szymon Kowalik Szymon Kowalik
12/16/2020
Prowadząca usługę przekazuje wiedzę praktyczną ze swojego doświadczenia. Cały zespół SEMPER miły i sprawnie pomaga załatwić wszelkie formalności. Polecam!
Kadry IMPP Kadry IMPP
12/06/2020
Szkolenie przebiegało w bardzo miłej atmosferze. Widza była oparta na wieloletnim doświadczeniu Pani prowadzącej. Doskonale przygotowane materiały szkoleniowe i bardzo fajny sposób przekazywania informacji, poparty praktycznymi ćwiczeniami. Polecam serdecznie i zachęcam do skorzystania z usług.
Krzysztof Piątek Krzysztof Piątek
02/17/2020
Mam OGROMNĄ przyjemność współpracować z firmą SEMPER, w zakresie prowadzenia szkoleń. Spotkałem się z bardzo ciepłym przyjęciem jako członek zespołu i zawsze mogłem liczyć na wsparcie i zaangażowanie pracowników firmy. Największą wartością są ludzie, a z takimi ludźmi jak pracownicy SEMPER można wszystko. Podziękowania dla Pani Magdaleny, która potrafi pokierować wszystkim i dopiąć na ostatni guzik, tak że możemy jako trenerzy skupić się tylko na przekazywaniu wiedzy, ponieważ o inne aspekty nie potrzeba się martwić.
Radosław Pawełek Radosław Pawełek
02/17/2020
Współpracuję z firmą SEMPER od kilku lat. Prowadzę szkolenia dla klientów firmy SEMPER z zakresu ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych (ochrona danych osobowych, RODO – w różnych aspektach konieczności jego stosowania), realizacji prawa dostępu do informacji publicznej oraz zastosowań arkusza kalkulacyjnego (na dowolnym poziomie zaawansowania). Warunki współpracy są jasne i oczywiste. We wszystkich postanowieniach dotyczących współpracy oraz w doraźnych działaniach w organizacji i realizacji szkoleń dominuje troska o wszelkie nawet najdrobniejsze szczegóły, które mogą mieć wpływ na oczekiwane efekty – na przykład: szczególna troska o jakość i oprawę materiałów szkoleniowych; zawsze precyzyjny i szczegółowy plan szkolenia; oczekiwanie kompletna informacja przed terminem szkolenia (zawsze precyzyjnie znacząco wcześniej wiem, gdzie i o jakiej godzinie być, z kim i o czym rozmawiać, jak się poruszać), dbałość o wszelkie aspekty prawne organizowania i przeprowadzania szkolenia; oczekiwanie bieżącego raportowania o wszelkich niedogodnościach i równie bieżące pozytywne interwencje. Wybór miejsc realizowanych szkoleń ma często charakter wyjątkowy (w znaczeniu możliwości spędzania czasu poza szkoleniem) i zawsze spełnia wszystkie konieczne oczekiwania (tak z perspektywy trenera wykładowcy jak i zapewne z perspektywy uczestnika szkolenia). Przez cały okres dotychczasowej współpracy nie miałem żadnych problemów natury rozliczeniowej, zawsze mogłem także liczyć na ewentualne drobne korekty – jeżeli sytuacje tego wymagały. Szkolenia są planowane z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem. W przypadku konieczności odwołania szkolenia jestem stosownie wcześniej o tym informowany (nigdy nie jest to zostawiane „na ostatnia chwilę”). Otrzymuję od firmy SEMPER także propozycje podjęcia się przeprowadzenia szkoleń z innych zakresów. Nic nie jest pozostawiane przypadkowi. Życzę sobie dalszego trwania takiego stanu rzeczy.
Krzysztof Sługocki Krzysztof Sługocki
02/17/2020
Współpracuje z Firmą Semper jako trener-wykładowca od kilku lat, Firma Semper jest profesjonalnym podmiotem świadczącym usługi szkoleniowe na najwyższym poziomie, dzięki profesjonalnemu zarządzaniu Firmą przez właścicielkę panią Magdalenę Wolniewicz-Kesarie oraz doskonałym kadrą. Rekomenduje Firmę Semper potencjalnym klientom, jak i osobom prowadzącym szkolenia dla tego rodzaju podmiotów. Adam Kudyk
Adam Kudyk Adam Kudyk
02/17/2020
Z dużą przyjemnością współpracuję z firmą od kilku miesięcy. Bardzo cenię sobie życzliwa atmosferę, otwartą komunikację i profesjonalne działania. Spotykam uczestników, którzy wybierają szkolenia w SEMPER po raz kolejny, bo dostali to czego potrzebują. Szkolenia przygotowuje świetnie zorganizowany i zgrany zespół.
Bogusław Machowski Bogusław Machowski
02/16/2020
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER to profesjonalna firma zajmująca się szkoleniami. W swojej ofercie posiada bardzo różnorodne propozycje szkoleń i kursów. Wysoko wykwalifikowana kadra wykładowców, profesjonalna organizacja szkoleń i niebanalne miejsca (np. Zakopane :) )w których te szkolenia się odbywają - to jedne z wielu atutów tej firmy. Takie i bardzo podobne komentarze można usłyszeć w kuluarowych rozmowach uczestników szkoleń. Równie pozytywne opinie o szkoleniach i kadrze można przeczytać w ankietach ewaluacyjnych, wypełnianych przez uczestników każdego szkolenia. Ze swojej strony - jako współpracownik Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z czystym sercem polecam firmę. Zarówno pod względem jakości szkoleń, jak i w aspekcie solidnego i uczciwego pracodawcy !
Maciej Serweta Maciej Serweta
02/14/2020
best training company
pk pk

Program szkolenia

Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.

PROGRAM SZKOLENIA BĘDZIE ODPOWIEDNIO ZAKTUALIZOWANY I REALIZOWANY ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYM W DNIU SZKOLENIA  STANEM PRAWNYM.
 

Dzień 1
1. Wprowadzenie do zamówień publicznych.
Rynek zamówień publicznych w Polsce.
System źródeł prawa;
Pojęcie zamówienia i progi stosowania przepisów ustawy Pzp.
Zamawiający- podmioty zobowiązane do stosowania Pzp.
Pojęcie wykonawcy.
Definicje ustawowe.
2. Zasady udzielania zamówień publicznych.
Zasada równego traktowania i uczciwej konkurencji, przejrzystości i proporcjonalności.
Zasada jawności postępowania.
Zasada pisemności i stosowania języka polskiego.
Zasada efektywności.
Konsekwencje naruszenia zasad przez Zamawiającego - praktyczne warsztaty.
3. Przygotowanie i prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia - wstęp.
Planowanie postępowania.
Szacowanie wartości zamówienia.
Zasady obowiązujące przy sporządzaniu opisu przedmiotu zamówienia.
Wykonawca- warunki udziału, przesłanki wykluczenia z postępowania;.
Treść i publikacja ogłoszeń.
Jednolity Europejski Dokument Zamówienia - spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę - praktyczne warsztaty.
4. Specyfikacja warunków zamówienia – opis potrzeb i wymagań.
Udostępnianie i przekazywanie SWZ.
Wyjaśnienia i modyfikacje SWZ.

Dzień 2
5. Podstawowe tryby udzielania zamówień - krok po kroku.
Przetarg nieograniczony.
Przetarg ograniczony.
Tryb podstawowy – trzy warianty;
6. Pozostałe tryby w zamówieniach publicznych.
Negocjacje z ogłoszeniem.
Negocjacje bez ogłoszenia.
Dialog konkurencyjny.
Partnerstwo innowacyjne
Zamówienie z wolnej ręki.
7. Przygotowanie oferty.
Treść oferty.
Forma, termin składania.
Prawidłowe sporządzanie i podpisywanie ofert- wady oświadczeń woli.
Pozostałe dokumenty składane przez wykonawców- kompletowanie dokumentacji.
Przygotowywanie oferty- praktyczne warsztaty.
Sprawdzanie zgodności oferty z SWZ- praktyczne warsztaty.
8. Proces wyboru oferty.
Otwarcie ofert.
Poprawianie omyłek w ofercie..
Kryteria oceny ofert.
Odrzucenie oferty.
Badanie i ocena ofert.
Kwalifikacja podmiotowa wykonawców – procedura odwrócona.
Wybór najkorzystniejszej oferty.
Zasady rozstrzygania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku złożenia tylko jednej oferty.
Dokonywanie wyboru oferty- praktyczne warsztaty, praca grupowa, dyskusja.

Dzień 3
9. Umowa w zamówieniach publicznych.
Zawarcie umowy- informacje ogólne.
Klauzule zakazane i postanowienia obligatoryjne.
Waloryzacja.
Gwarancja jakości, rękojmia za wady, warunki płatności.
Zmiana umowy.
Odstąpienie od umowy.
10. Środki ochrony prawnej.
Odwołanie i postępowanie odwoławcze.
Postępowanie skargowe.
Przygotowujemy odwołanie- praktyczne warsztaty, praca grupowa, dyskusja.
11. Odpowiedzialność za błędy w postępowaniu.
Odpowiedzialność wynikająca z ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów,
Odpowiedzialność wynikająca z przepisów karnych.
12. Źródła informacji o zamówieniach publicznych.
13. Podsumowanie istotnych informacji dla Zamawiających i Wykonawców w zakresie nowego prawa zamówień publicznych.

 

W przypadku szkolenia w formule on-line modyfikacji mogą ulec forma i sposób realizacji zaplanowanych dla Państwa ćwiczeń.

Zasady rezerwacji

Zasady oznaczania terminów

Termin niegwarantowany - może zostać odwołany w dowolnym momencie (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)

Termin potwierdzony - oznacza, że są zapisane osoby na ten termin, jednak jeszcze w niewystarczającym stopniu, by zapewnić rentowność dostawcy, zatem dostawca może ten termin do 2 tygodni przed szkoleniem/kursem odwołać (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)

Termin gwarantowany - oznacza, że dostawca nie dopuszcza możliwości odwołania tego szkolenia. Gdyby jednak z przyczyn zdrowotnych trenera oraz braku zastępstwa tak się wydarzyło, otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie oraz kupon o wartości 20% szkolenia do wykorzystania na inne szkolenia.

 

Obraz
SEMPER
Nazwa firmy