Social Media Marketing
Co składa się na jakość szkolenia i jest w cenie?
Czytaj dalej
Program szkolenia
1. Wprowadzenie do mediów społecznościowych
• Social Media a media tradycyjne – główne różnice
• Przegląd platform social media pod kątem zastosowania w firmach i instytucjach
2. Bezpieczny dostęp do konta na Facebooku
• Podział platform społecznościowych pod kątem dostępu do kont firmowych
• Bezpieczny dostęp do konta prywatnego i firmowego – zgodnie z rekomendacjami Facebooka
3. Meta Business Suite (Facebook)
• Planowanie postów, relacji i rolek za pośrednictwem Meta Business Suite
• Ustawianie automatycznych odpowiedzi
• Przegląd statystyk, które pomogą w rozwijaniu konta
4. Portfolio firmowe (Facebook)
• Portfolio firmowe (dawniej: Menedżer firmy) – co to jest i do czego służy?
• Dodawanie stron do portfolio
• Nadawanie uprawnień pracownikom
• Poprawne przekazywanie dostępu agencji lub specjaliście social media
5. Tworzenie angażujących postów i rolek na Facebooku
• Algorytm – na czym polega?
• Jakie czynniki bierze pod uwagę algorytm?
• Wybór czasu publikacji
• Zasady tworzenia profesjonalnych i angażujących postów
• Posty na Facebooku – przykłady
• Rolki video na Facebooku – przykłady
• Popularne błędy na kontach firm i instytucji
6. Profesjonalne konto firmowe na Instagramie
• Specyfika Instagrama z uwzględnieniem najnowszych zmian
• Przegląd najważniejszych elementów Instagrama
• Instagramowe ABC:
o Profesjonalny wygląd: biogram, siatka profilu, wyróżnione relacje
o Strategia dotycząca treści oraz aspektów graficznych
o Posty – zdjęcia, grafiki, karuzele
o Rolki – poważnie lub z humorem
o Relacje – sposób na zaangażowanie
• Dylematy na Instagramie
o Dlaczego teksty są tak ważne?
o Czy hashtagi mają nadal znaczenie?
o Czym się różnią relacje od rolek?
o Trendująca muzyka w rolkach – czy warto stosować?
o Jaki jest najlepszy czas publikacji?
o Co pozytywnie wpływa na zasięgi postów i rolek?
• Przykłady angażujących postów i rolek na kontach firm i instytucji.
7. Reklamy Meta – promocja na Facebooku i Instagramie
• Zakładanie konta reklamowego
• Ustawianie reklamy na przykładzie, w tym:
o struktura kampanii
o wybór celu reklamowego
o ustawianie budżetu
o wybór grupy docelowej
o umiejscowienia reklam
o tworzenie kreacji reklamowej
• Statystyki i raporty, czyli ocena wyników kampanii
• Reklama a post sponsorowany – podobieństwa i różnice
• Publikacja reklam na Instagramie z konta reklamowego na Facebooku.
8. Podsumowanie, zakończeni
Trener:
Przedsiębiorca, specjalista PR, certyfikowany social manager.
W tematyce związanej z mediami, public relations, marketingiem tkwię właściwie non-stop jeszcze od czasów studiów, pomimo, że one same nie miały akurat związku z mediami. Ukończyłem stosowane nauki społeczne na Uniwersytecie Warszawskim oraz zarządzanie zasobami ludzkimi w nowoczesnych organizacjach w Wyższej Szkole Zarządzania.
Przez wiele lat pracowałem w mediach jako dziennikarz i redaktor. Byłem m.in. redaktorem naczelnym i wydawcą lokalnego tygodnika oraz redaktorem prowadzącym portalu dla przedsiębiorców.
Działalność gospodarczą prowadzę od ponad 12 lat.
Kim jestem?
Za swoją życiową misję uważam wspieranie innych przedsiębiorców – szczególnie właścicieli najmniejszych firm – w ich biznesie. Realizuję ją nie tylko świadcząc usługi w ramach Agencji Empemedia, ale także prowadząc blog dla przedsiębiorców (Bossblog.pl) oraz pisząc artykuły prasowe i książki, takie jak:
• „PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie”,
• „Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce” (dwa wydania)
• „Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce”
• „Czas to pieniądz. Jak oszczędzać czas i pieniądze?”.
Wspólnie z serwisem Infolia.pl przygotowałem szkolenie on-line na temat promocji i budowania wizerunku małych firm: „Promocja małej firmy i budowanie jej wizerunku”.
Obecnie koncentruję się na prowadzeniu szkoleń i konsultacji dot. mediów społecznościowych.
Skąd pomysł na agencję public relations?
Gdy pracowałem jako redaktor, kontaktowało się ze mną wielu pracowników agencji public relations. Bardzo często otrzymywałem informacje prasowe źle napisane, niechlujne, pełne błędów. Również sama forma kontaktu często pozostawała wiele do życzenia. Pracując w mediach wiedziałem, jakie informacje prasowe mogą liczyć na uznanie redakcji i w jaki sposób należy budować relacje z mediami, by działania te były skuteczne.
Swoje doświadczenia zdobyte „po drugiej stronie” oraz związane z nimi przemyślenia wykorzystałem jako bazę, na której zbudowałem ofertę swojej własnej agencji. Od początku chciałem stworzyć taką firmę, która nie będzie popełniała błędów wielu konkurentów. Uważałem, że oferta PR może być prosta i przejrzysta, a język używany przez firmę (której podstawowym zadaniem jest zrozumiała komunikacja!), nie powinien opierać się na branżowym żargonie. Chciałem stworzyć agencję inną niż te, które znałem – przyjazną nie tylko dla dużych firm, ale także dla tych małych.
Agencja jednak wciąż ewoluuje – obecnie w dużym stopniu koncentrujemy się na wykorzystywaniu mediów społecznościowych oraz na coraz bardziej kompleksowej obsłudze naszych Klientów – od strategii, przez jej wdrożenie, po codzienną współpracę w zakresie marketingu.
Moja filozofia
Moją wizję uzupełniło odkrycie idei inbound marketingu, która doskonale wpisuje się w moje rozumienie skutecznych działań promocyjnych i wizerunkowych. Zgodnie z tą filozofią, Agencja Empemedia nie zajmuje się „wciskaniem” odbiorcom produktów i usług swoich Klientów, ale umożliwia Klientom dzielenie się swoją wiedzą z potencjalnymi odbiorcami.
Dziś ludzie są już zmęczeni inwazyjnym telemarketingiem oraz reklamą w klasycznej postaci. Chętnie natomiast sami poszukują wartościowych informacji na interesujące ich tematy. Dlatego współczesne zadanie dla wielu marek polega nie na tym, aby znaleźć klienta, ale na tym, by dać się znaleźć klientowi – a można to osiągnąć chociażby wykorzystując eksperckie informacje prasowe, czy też nawiązując relacje z potencjalnymi odbiorcami na Facebooku lub Instagramie.
Zasady rezerwacji
Zasady oznaczania terminów
Termin niegwarantowany - może zostać odwołany w dowolnym momencie (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)
Termin potwierdzony - oznacza, że są zapisane osoby na ten termin, jednak jeszcze w niewystarczającym stopniu, by zapewnić rentowność dostawcy, zatem dostawca może ten termin do 2 tygodni przed szkoleniem/kursem odwołać (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)
Termin gwarantowany - oznacza, że dostawca nie dopuszcza możliwości odwołania tego szkolenia. Gdyby jednak z przyczyn zdrowotnych trenera oraz braku zastępstwa tak się wydarzyło, otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie oraz kupon o wartości 20% szkolenia do wykorzystania na inne szkolenia.
Regulamin szkolenia
1. Wypełnienie powyższego formularza jest równoznaczne z akceptacją regulaminu prowadzonych przez SEDNO Training szkoleń. Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w szkoleniu i jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
2. Płatność powinna być przekazana na konto SEDNO Training: PKO S.A. 80 1020 1013 0000 0302 0540 8390, po uprzednim otrzymaniu potwierdzenia szkolenia które zostanie wysłane na 3 dni robocze przed terminem szkolenia.
Uwaga! Na wyraźną prośbę klienta – administracji publicznej przysługuje płatność na podstawie faktury wystawionej w dniu szkolenia.
3. Brak płatności na konto SEDNO Training przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
4. Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana wyłącznie w formie pisemnej najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty za szkolenie.
5. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia oraz do zmiany terminu szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku płatności zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
6. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.
7. Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.

