Rekrutacja i selekcja pracowników
zdobędziesz odpowiednie umiejętności i wiedzę jak rekrutować pracowników w świecie VUCA
zdobędziesz odpowiednie umiejętności i wiedzę jak zmieniać proces rekrutacji w zależności od pokolenia kandydatów
zdobędziesz odpowiednie umiejętności i wiedzę jak profesjonalnie zaplanować proces rekrutacji i selekcji
zdobędziesz odpowiednie umiejętności i wiedzę jak stworzyć dobre opisy stanowisk, profile kandydatów i ciekawe ogłoszenia rekrutacyjne
zdobędziesz odpowiednie umiejętności i wiedzę jak przygotować i poprowadzić rozmowę kwalifikacyjną
zdobędziesz odpowiednie umiejętności i wiedzę jak konstruować pytania behawioralne, aby poznać określone kompetencje
zdobędziesz odpowiednie umiejętności i wiedzę jak stosować nowoczesne techniki selekcyjne
zdobędziesz odpowiednie umiejętności i wiedzę jak poprawić skuteczność decyzji rekrutacyjnych i selekcyjnych
Terminy :
17-18.11.2025 on-line
Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne
aktywne metody warsztatowe:
- warsztat grupowy
- prezentacja multimedialna
- dyskusje grupowe
- ćwiczenia, testy
Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz
pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych. Zasadą pracy będzie wspólne
wypracowywanie rozwiązań.
Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.
Czytaj dalej
Opinie z Google
Program szkolenia
Program szkolenia
PROGRAM SZKOLENIA
MODUŁ 1. NOWE TRENDY W REKRUTACJI I SELEKCJI PRACOWNIKÓW:
rekrutacja w świecie VUCA
rekrutacja wczoraj i dziś
e-rekrutacja – hybrydowe rozmowy z kandydatami
nowoczesne narzędzia rekrutacji i selekcji
Viral recruiting
MODUŁ 2. STWÓRZ SKUTECZNE NARZĘDZIA W PROCESIE REKRUTACJI I SELEKCJI:
analiza stanowiska pracy
określenie kluczowych kompetencji niezbędnych do efektywnej pracy na danym stanowisku;
jak tworzyć kompetencyjny profil idealnego kandydata
rodzaje pytań i case study w oparciu o profil kandydata
MODUŁ 3. W POSZUKIWANIU ŹRÓDEŁ POZYSKIWANIA KANDYDATÓW:
Różnice w motywacji zawodowej pokoleń X,Y.Z
Rekrutacja pracowników generacji BB, X, Y i Z;
Pozyskiwanie kandydatów na specjalistyczne stanowiska
Rola mediów społecznościowych i portali branżowych, jako źródeł pozyskiwania kandydatów
MODUŁ 4. PRESELEKCJA KANDYDATÓW – OSZCZĘDNOŚĆ CZASU I PIENIĘDZY:
Teoria McCllellanda – jak rozpoznać motywację kandydatów
Analiza kompetencji na podstawie zebranych informacji o kandydacie
Jak wykorzystać long i short listę
Biznesowe rekomendacje kandydatów
MODUŁ 5. SCHEMAT ROZMOWY REKRUTACYJNEJ
1. Atmosfera i wizerunek firmy:
Budowanie właściwej atmosfery
Wellbeing pracowników
Prezentacja firmy, zespołu i stanowiska oraz informacja o wartościach w firmie
2. Siła pytań w rozmowie rekrutacyjnej:
Mocne pytania o motywację i priorytety
Zaplanuj dobry wywiad
Daj zabłysnąć kandydatowi
Wizje pracy kandydata i rekrutera
3. Struktura wywiadu behawioralnego w modelu STAR;
badanie kompetencji w oparciu o STAR
metoda wydarzeń krytycznych - techniki STAR
trening umiejętności zadawania pytań metodą STAR
pytania pogłębiające w diagnozie realnych kompetencji
4. Diagnoza potencjału rozwojowego
wnioskowanie o kompetencjach na podstawie odpowiedzi kandydatów
teatr jednego aktora – sztuczki stosowane przez kandydatów
udzielanie właściwych odpowiedzi na trudne pytania kandydatów
sztuka zamykania rozmowy
MODUŁ 6. METODY SELEKCJI KANDYDATÓW
testy indywidualne - testy psychologiczne, metoda wielkiej piątki,
testy kompetencyjne, gry symulacyjne
grupowe metody selekcji – ocena zintegrowana Assessment Center,
MODUŁ 7. WIZERUNEK FIRMY - ROLA I FUNKCJA INFORMACJI ZWROTNEJ DLA KANDYDATA:
formy negatywnej informacji zwrotnej
pozytywna informacja zwrotna i co dalej
e-rekrutacyjne podziękowania, jako forma budowania relacji z kandydatami na rynku pracownika
Zasady rezerwacji
Zasady oznaczania terminów
Termin niegwarantowany - może zostać odwołany w dowolnym momencie (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)
Termin potwierdzony - oznacza, że są zapisane osoby na ten termin, jednak jeszcze w niewystarczającym stopniu, by zapewnić rentowność dostawcy, zatem dostawca może ten termin do 2 tygodni przed szkoleniem/kursem odwołać (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)
Termin gwarantowany - oznacza, że dostawca nie dopuszcza możliwości odwołania tego szkolenia. Gdyby jednak z przyczyn zdrowotnych trenera oraz braku zastępstwa tak się wydarzyło, otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie oraz kupon o wartości 20% szkolenia do wykorzystania na inne szkolenia.

