Przejdź do treści

Rekrutacja pracownika od A do Z

1 dzień:
8 godz.
Ostatnia aktualizacja:
Angielski
Polski [automatycznie], Angielski [automatycznie]

Co składa się na jakość szkolenia i jest w cenie?

Czego się nauczysz?

Cele szkolenia:
• Zdobycie wiedzy na temat całego procesu rekrutacyjnego.
• Zrozumienie, jak skutecznie analizować potrzeby rekrutacyjne firmy i kandydatów
• Opanowanie technik selekcji i oceny kandydatów
• Poznanie skutecznych metod prowadzenia rozmów kwalifikacyjnych poprzez zdanie dobrych pytań
• Zwiększenie efektywności w pozyskiwaniu i zatrudnianiu pracowników na rynku.

Metody szkolenia:
• Mini wykłady teoretyczne.
• Ćwiczenia praktyczne (case studies).
• Symulacje rozmów kwalifikacyjnych
• Praca w grupach oraz dyskusje.

Korzyści dla uczestników:
• Uzyskanie kompleksowej wiedzy z zakresu rekrutacji i selekcji
• Zwiększenie efektywności rekrutacyjnej i selekcyjnej.
• Lepsze zrozumienie swojej roli pośrednika w procesie rekrutacji rekrutacji.
• Wzmocnienie umiejętności do prowadzenia profesjonalnych rozmów kwalifikacyjnych w trudnych sytuacjach
• Poznanie nowoczesnych narzędzi wspierających rekrutację.

Szkolenie to jest idealnym rozwiązaniem zarówno dla osób stawiających pierwsze kroki w rekrutacji, jak i dla doświadczonych rekruterów, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności.

Opis szkolenia

Szkolenie "Rekrutacja pracownika od A do Z" jest warsztatem, który ma na celu przekazanie uczestnikom wiedzy oraz praktycznych umiejętności z zakresu rekrutacji pracowników. Kurs ten skierowany jest do osób zajmujących się rekrutacją i odpowiedzialnych za proces selekcji i zatrudnienia nowych pracowników. Szkolenie obejmuje praktyczną analizę całego proces rekrutacyjnego. Podczas warsztatu uczestnicy będę wykonywać praktyczne ćwiczenia.

Czytaj dalej

Program szkolenia

1. Wstęp, kontrakt, integracja.

2. Rekrutacja w pigułce:
a. Rekruter, czyli kto? Siła kompetencji rekrutera
b. Zasady rekrutacji pracownika fizycznego
c. Employer branding jako narzędzie wsparcia
d. Personel branding – moja osobista wizytówka i pośrednik miedzy firmami

3. Określenie grupy docelowej kandydatów:
a. Gdzie szukać wykwalifikowanych pracowników fizycznych?
b. Out of the box thinking – kreatywnie łamiemy zasady
c. Proaktywność w rekrutacji , co to znaczy i dlaczego jest ważna?
d. Gdzie i jak szukać?- screening rynkowy danego sektora

4. Narzędzia wykorzystywane do poszukiwań pracowników:
a. Portale społecznościowe, grupy dyskusyjne - dzielimy się kreatywnymi pomysłami grupy
b. programy poleceń pracowniczych – jak wykorzystać jego potencjał?
c. Bazy kandydatów

5. Struktura rozmowy telefonicznej – kamienie milowe
a. Planowanie i przygotowanie – dbamy o jakość
b. Budowanie atmosfery w trakcie spotkania
c. Rodzaje pytań rekrutacyjnych :
i. mocne pytania: wprowadzające, behawioralne, oparte na wskaźnikach, pogłębione
d. Jak najlepiej słuchać kandydatów? Techniki aktywnego słuchania
e. Jak radzić sobie z oporem kandydata?

6. Komunikacja z kandydatami:
a. Jak streścić ogłoszenie w 3 zdaniach?
b. Technika KISS „Keep short and simple” – jak prosto w 10 minut przeprowadzić rozmowę?
c. Technika CKZ ( cecha/zaleta/ korzyść )
d. Lobowanie na rzecz firmy docelowej – dlaczego warto?

7. Zamknięcie i zakończenie spotkania.

Trener:
Doświadczony trener, coach, psycholog, HR-owiec z ponad 25 letnim doświadczeniem w międzynarodowych firmach. Posiada szerokie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, coachingów na wszystkich poziomach organizacji. Prowadziła szkolenia i warsztaty związane w rozwojem w Polsce oraz krajach Europy Zachodniej i Środkowo-Wschodniej m.in. Finlandia, Bułgaria, Rumunia, Ukraina, Białoruś, Rosja, Kazachstan, Gruzja. Współpracowała z krajami Niemcy, Francja, Austria, Hiszpania, Chorwacja, Węgry, Czechy, Słowacja, Słowenia, Dania, Norwegia, USA, Chiny. Szkolenia prowadzi w języku polskim oraz angielskim.
Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Szkoły Uniwersytetu SWPS w Warszawie, Laboratorium Psychoedukacji oraz Szkoły Treningu Warsztatu Psychologicznego INTRA.

Zasady rezerwacji

Zasady oznaczania terminów

Termin niegwarantowany - może zostać odwołany w dowolnym momencie (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)

Termin potwierdzony - oznacza, że są zapisane osoby na ten termin, jednak jeszcze w niewystarczającym stopniu, by zapewnić rentowność dostawcy, zatem dostawca może ten termin do 2 tygodni przed szkoleniem/kursem odwołać (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)

Termin gwarantowany - oznacza, że dostawca nie dopuszcza możliwości odwołania tego szkolenia. Gdyby jednak z przyczyn zdrowotnych trenera oraz braku zastępstwa tak się wydarzyło, otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie oraz kupon o wartości 20% szkolenia do wykorzystania na inne szkolenia.

 

Regulamin szkolenia

1. Wypełnienie powyższego formularza jest równoznaczne z akceptacją regulaminu prowadzonych przez SEDNO Training szkoleń. Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w szkoleniu i jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.

2. Płatność powinna być przekazana na konto SEDNO Training: PKO S.A. 80 1020 1013 0000 0302 0540 8390, po uprzednim otrzymaniu potwierdzenia szkolenia które zostanie wysłane na 3 dni robocze przed terminem szkolenia.

Uwaga! Na wyraźną prośbę klienta – administracji publicznej przysługuje płatność na podstawie faktury wystawionej w dniu szkolenia.

3. Brak płatności na konto SEDNO Training przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.

4. Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana wyłącznie w formie pisemnej najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty za szkolenie.

5. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia oraz do zmiany terminu szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku płatności zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.

6. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.

7. Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.ch

Szkolenie stacjonarne
Obraz
SEDNO TRAINING Dorota Bieńkowska
Nazwa firmy
Terminy szkolenia: