Profesjonalna asystentka i sekretarka
Co składa się na jakość szkolenia i jest w cenie?
Rozwój umiejętności zawodowych
Doskonalenie umiejętności komunikacyjnych
Zwiększenie pewności siebie
Budowanie sieci kontaktów
Terminy :
14-15.07.2025 Kraków
20-21.11.2025 Kraków
Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe:
- warsztat grupowy
- prezentacja multimedialna
- dyskusje grupowe
- ćwiczenia, testy
Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych. Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań.
Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.
Czytaj dalej
Opinie z Google
Program szkolenia
PROGRAM SZKOLENIA
Dzień 1:
MODUŁ 1: WPROWADZENIE DO ROLI ASYSTENTKI/ SEKRETARKI:
Omówienie roli i obowiązków sekretarki/ asystentki
Znaczenie profesjonalnego zachowania i dyskrecji
Komunikacja z różnymi osobami w organizacji
MODUŁ 2: ORGANIZACJA MIEJSCA PRACY:
Organizacja harmonogramu i kalendarza
Planowanie i organizacja zadań
Zarządzanie spotkaniami i harmonogramem
MODUŁ 3: KOMUNIKACJA I OBSŁUGA KLIENTA:
Zasady profesjonalnej komunikacji werbalnej i pisemnej
Obsługa telefonów i poczty elektronicznej
Rozwiązywanie problemów klientów i udzielanie informacji
MODUŁ 4: Efektywność na stanowisku sekretarki/asystentki:
Autoanaliza efektywności pracy i organizacji zadań.
Niekonsekwencja w realizacji planu działania – przyczyny i skutki dla efektywności.
Jak działać mimo braku chęci? – automotywacja.
Skuteczne sposoby eliminowania prokrastynacji (odkładanie na później).
„Złodzieje czasu” i sposoby na ich ograniczenie
Dzień 2:
MODUŁ 1: ASERTYWNOŚĆ NA STANOWISKU ASYSTENTKI/SEKRETARKI:
Definicja zachowań asertywnych
Budowanie asertywnych komunikatów – techniki
MODUŁ 2: STRES W PRACY ASYSTENTKI I SEKRETARKI:
Czym jest stres?
Przyczyny stresu
Radzenie sobie ze stresem – skuteczne techniki
MODUŁ 3: ZARZĄDZANIE PRIORYTETAMI:
Analiza priorytetów (podział zadań ze względu na ich pilność i ważność, macierz Eisenhowera)
Zasada ABC w ustalaniu dziennych priorytetów
Określanie osobistych priorytetów oraz ochrona czasu na ich realizację
Konsekwencja w dotrzymywaniu priorytetów
MODUŁ 4: NAWYKI ZWIĘKSZAJĄCE EFEKTYWNOŚĆ:
Instrukcje i procedury – wsparcie jakości pracy i automatyzacji zadań rutynowych
Sprzymierzeńcy efektywności, rutyna i nawyk
Uporządkowana przestrzeń, ład w dokumentach i mailach – sprzymierzeńcy codziennej
efektywności
Ochrona czasu pracy własnej oraz pracy przełożonego
Jak dbać o dobrostan i zasoby energetyczne? – efektywny odpoczynek.
Zasady rezerwacji
Zasady oznaczania terminów
Termin niegwarantowany - może zostać odwołany w dowolnym momencie (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)
Termin potwierdzony - oznacza, że są zapisane osoby na ten termin, jednak jeszcze w niewystarczającym stopniu, by zapewnić rentowność dostawcy, zatem dostawca może ten termin do 2 tygodni przed szkoleniem/kursem odwołać (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)
Termin gwarantowany - oznacza, że dostawca nie dopuszcza możliwości odwołania tego szkolenia. Gdyby jednak z przyczyn zdrowotnych trenera oraz braku zastępstwa tak się wydarzyło, otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie oraz kupon o wartości 20% szkolenia do wykorzystania na inne szkolenia.
Regulamin szkolenia
np. w momencie rozpoczęcia szkolenia, zamykamy drzwi na klucz i nie wpuszczamy osób spóźnionych
albo
Uczestnicy mają godzinną przerwę obiadową, w trakcie której we własnym zakresie korzystają z pobliskich punktów gastronomicznych

