Planowanie czasu i działań
Co składa się na jakość szkolenia i jest w cenie?
Dowiesz się, od czego zależy prawdopodobieństwo realizacji założonych celów
Dowiesz się, w odniesieniu do skali sprawności, na ile dobrze lub słabo radzisz sobie z planowaniem działań i czasu
Poznasz 9 skutecznych metod do priorytetyzowania i planowania zadań oraz czasu
Jak to jest, że planujesz listę rzeczy do zrobienia, a potem okazuje się, że się nie wyrabiasz? A przecież założyłaś/eś realne czasy na każdą z nich. Nawet uwzględniłaś/eś, że wskoczą Ci tematy nieprzewidziane, na nie też założyłaś/eś czas. A jednak znowu ileś spraw musiałaś/eś odłożyć na jutro.
Podobnie sprawy się mają z celami. Określasz swoje cele, planujesz działania, a potem… Po jakimś czasie łapiesz się, że jeszcze na dobre nie zaczęłaś/zacząłeś ich realizować, a czas już się kończy. Mija kilka tygodni lub miesięcy, a Ty masz wrażenie, że nie do końca wiesz, co zamierzałaś/eś zrealizować.
Brzmi znajomo?
Może warto poznać kilka metod i narzędzi, które sprzyjają temu, żeby Twoje cele były skonstruowane w sposób, który sprawi, że znacznie zwiększy się prawdopodobieństwo ich realizacji. A do tego dowiedzieć się, jakimi sposobami zarządzać swoim czasem tak, żeby przestało frustrować Cię niewyrabianie się z planem lub przekładanie na kolejny dzień.
Podczas tego szkolenia dowiesz się, na czym polegają takie metody i jak je zastosować w praktyce.
Szkolenie jest interaktywnym warsztatem, podczas którego w sposób praktyczny (ćwiczenia, zadania, dyskusje, refleksje, wiedza) rozwiniesz umiejętności w zakresie określonym w programie.
Czytaj dalej
Program szkolenia
- Zacznij od celu – metoda, która zwiększa szanse na realizację
- W jakim stopniu potrafisz planować – sprawdź się
- Naucz się ustawiać priorytety i zarządzać czasem
- Metody zarządzania zadaniami
Trenerzy

Przez 22 lata zarządzała zespołami liczącymi od kilkunastu do blisko stu osób. Zdobyła solidne doświadczenie zawodowe w zarządzaniu zakupami, łańcuchem dostaw, logistyką w firmach krajowych oraz globalnych (m.in. Orange, Polkomtel, Pesa, United Distillers). W firmach tych rozwijała swój warsztat managerski oraz zbudowała sprawnie działające, stabilne i dobrze zmotywowane zespoły. Z własnej praktyki zna specyfikę pracy średniej i wysokiej kadry managerskiej. Rozumie wyzwania, problemy i potrzeby osób na takich stanowiskach.
Od 2012r. działa na rynku rozwoju i szkoleń. Prowadzi programy rozwojowe dla kadry zarządzającej, managerów, a także szkolenia z zakresu zakupów. Łączy cenne, praktyczne doświadczenie własne w biznesie ze skuteczną metodyką rozwoju umiejętności i przekazywania wiedzy.
Jest autorką metody rozwojowej EFFECT.
Praca z ludźmi i wspieranie ich w rozwoju oraz realizacji celów to jej pasja.
Lider blisko człowieka – to podejście, które przekazuje w szkolenia i programach rozwojowych z obszaru przywództwa.
Pracuje w oparciu o następujące podejścia:
- w szkoleniach – model efektywnego treningu Model SET, model aktywizujący uczestników, cykl D.Kolba
- w coachingu – model kompetencji coacha NOVO, model kompetencji coacha ICF, podejście skoncentrowane na człowieku
- w mentoringu – przywództwo wyższego stopnia, podejście partnerskie, shadowing, on the job training
Obszary jej specjalizacji:
- Leadership (przywództwo), styl zarządzania ludźmi, postawa
- Komunikacja
- Delegowanie zadań i odpowiedzialności
- Prowadzenie trudnych rozmów
- Motywowanie zespołu, budowanie zaangażowania pracowników
- Informacja zwrotna
- Proaktywność, od celu do działania – praktyczne metody
- Empatyczne zarządzanie
- Kreatywne myślenie
- Strategiczne, perspektywiczne podejście w zarządzaniu
- Rozumienie potrzeb i oczekiwań otoczenia biznesowego
- Budowanie wartości własnej i motywacji, budowanie autorytetu, asertywność
- executive coaching – zarządzanie strategiczne, zarządzanie zespołem, osobista efektywność managera, kompetencje lidera, transformujące przywództwo
- rozwój inteligencji emocjonalnej, samoświadomości, automotywacji, budowania własnej wartości, pewności siebie
- budowanie profesjonalnego działu zakupów, zespołu profesjonalnych kupców (procesy, kompetencje, metody i narzędzia)
- negocjacje
Pokaż więcej
Zasady rezerwacji
Zasady oznaczania terminów
Termin niegwarantowany - może zostać odwołany w dowolnym momencie (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)
Termin potwierdzony - oznacza, że są zapisane osoby na ten termin, jednak jeszcze w niewystarczającym stopniu, by zapewnić rentowność dostawcy, zatem dostawca może ten termin do 2 tygodni przed szkoleniem/kursem odwołać (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)
Termin gwarantowany - oznacza, że dostawca nie dopuszcza możliwości odwołania tego szkolenia. Gdyby jednak z przyczyn zdrowotnych trenera oraz braku zastępstwa tak się wydarzyło, otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie oraz kupon o wartości 20% szkolenia do wykorzystania na inne szkolenia.
Regulamin szkolenia
Szkolenie jest realizowane online na platformie Zoom i odbędzie się w 2 częściach, każda po 2 godziny w dwóch kolejnych dniach 29 i 30 stycznia, w godzinach 18:00 - 20:00 każdego dnia.