Przejdź do treści

Planowanie czasu i działań

Skuteczne metody zarządzania czasem i zadaniami
2 dni:
4 godz.
Ostatnia aktualizacja:
Angielski
Polski [automatycznie], Angielski [automatycznie]

Co składa się na jakość szkolenia i jest w cenie?

gwarancja

Gwarancja od: 4 uczestników.

Tyle osób wystarczy, by szkolenie odbyło się na pewno!

więcej
  
Maksymalnie na szkoleniu

Maksymalnie: 20 uczestników

Tylu uczestników maksymalnie weźmie udział w szkoleniu.

więcej
  
Czego się nauczysz?

Dowiesz się, od czego zależy prawdopodobieństwo realizacji założonych celów

Dowiesz się, w odniesieniu do skali sprawności, na ile dobrze lub słabo radzisz sobie z planowaniem działań i czasu

Poznasz 9 skutecznych metod do priorytetyzowania i planowania zadań oraz czasu 

Dla kogo szkolenie?

Osób, które chcą zwiększyć swoje umiejętności wyznaczania celów i planowania czasu i działań

Osób, które doświadczają problemów w obszarze planowania czasu i działań

Osób, które chcą poznać metody i techniki sprzyjające realizacji celów oraz planowania zadań

Managerów, liderów zespołów

HR Biznes Partnerów

Opis szkolenia

Jak to jest, że planujesz listę rzeczy do zrobienia, a potem okazuje się, że się nie wyrabiasz? A przecież założyłaś/eś realne czasy na każdą z nich. Nawet uwzględniłaś/eś, że wskoczą Ci tematy nieprzewidziane, na nie też założyłaś/eś czas. A jednak znowu ileś spraw musiałaś/eś odłożyć na jutro. 

Podobnie sprawy się mają z celami. Określasz swoje cele, planujesz działania, a potem… Po jakimś czasie łapiesz się, że jeszcze na dobre nie zaczęłaś/zacząłeś ich realizować, a czas już się kończy. Mija kilka tygodni lub miesięcy, a Ty masz wrażenie, że nie do końca wiesz, co zamierzałaś/eś zrealizować.

Brzmi znajomo? 

Może warto poznać kilka metod i narzędzi, które sprzyjają temu, żeby Twoje cele były skonstruowane w sposób, który sprawi, że znacznie zwiększy się prawdopodobieństwo ich realizacji. A do tego dowiedzieć się, jakimi sposobami zarządzać swoim czasem tak, żeby przestało frustrować Cię niewyrabianie się z planem lub przekładanie na kolejny dzień.

Podczas tego szkolenia dowiesz się, na czym polegają takie metody i jak je zastosować w praktyce. 

Szkolenie jest interaktywnym warsztatem, podczas którego w sposób praktyczny (ćwiczenia, zadania, dyskusje, refleksje, wiedza) rozwiniesz umiejętności w zakresie określonym w programie.

Czytaj dalej

Program szkolenia

  • Zacznij od celu – metoda, która zwiększa szanse na realizację
  • W jakim stopniu potrafisz planować – sprawdź się
  • Naucz się ustawiać priorytety i zarządzać czasem
  • Metody zarządzania zadaniami

Trenerzy

Beata Tarnowska-Kupny
Beata Tarnowska-Kupny
certyfikowany Trener Biznesu Akademii SET, certyfikowany coach International Coach Federation (ICF) na poziomie Professional Certified Coach (PCC), mentor, doradca, wieloletni manager-praktyk

Przez 22 lata zarządzała zespołami liczącymi od kilkunastu do blisko stu osób. Zdobyła solidne doświadczenie zawodowe w zarządzaniu zakupami, łańcuchem dostaw, logistyką w firmach krajowych oraz globalnych (m.in. Orange, Polkomtel, Pesa, United Distillers). W firmach tych rozwijała swój warsztat managerski oraz zbudowała sprawnie działające, stabilne i dobrze zmotywowane zespoły. Z własnej praktyki zna specyfikę pracy średniej i wysokiej kadry managerskiej. Rozumie wyzwania, problemy i potrzeby osób na takich stanowiskach. 

Od 2012r. działa na rynku rozwoju i szkoleń. Prowadzi programy rozwojowe dla kadry zarządzającej, managerów, a także szkolenia z zakresu zakupów. Łączy cenne, praktyczne doświadczenie własne w biznesie ze skuteczną metodyką rozwoju umiejętności i przekazywania wiedzy.

Jest autorką metody rozwojowej EFFECT.

Praca z ludźmi i wspieranie ich w rozwoju oraz realizacji celów to jej pasja. 

Lider blisko człowieka – to podejście, które przekazuje w szkolenia i programach rozwojowych z obszaru przywództwa. 

Pracuje w oparciu o następujące podejścia: 

  • w szkoleniach – model efektywnego treningu Model SET, model aktywizujący uczestników, cykl D.Kolba 
  • w coachingu – model kompetencji coacha NOVO, model kompetencji coacha ICF, podejście skoncentrowane na człowieku
  • w mentoringu – przywództwo wyższego stopnia, podejście partnerskie, shadowing, on the job training

Obszary jej specjalizacji:

  • Leadership (przywództwo), styl zarządzania ludźmi, postawa
  • Komunikacja
  • Delegowanie zadań i odpowiedzialności
  • Prowadzenie trudnych rozmów
  • Motywowanie zespołu, budowanie zaangażowania pracowników
  • Informacja zwrotna
  • Proaktywność, od celu do działania – praktyczne metody
  • Empatyczne zarządzanie
  • Kreatywne myślenie
  • Strategiczne, perspektywiczne podejście w zarządzaniu
  • Rozumienie potrzeb i oczekiwań otoczenia biznesowego
  • Budowanie wartości własnej i motywacji,  budowanie autorytetu, asertywność
  • executive coaching – zarządzanie strategiczne, zarządzanie zespołem, osobista efektywność managera, kompetencje lidera, transformujące przywództwo
  • rozwój inteligencji emocjonalnej, samoświadomości, automotywacji, budowania własnej wartości, pewności siebie
  • budowanie profesjonalnego działu zakupów, zespołu profesjonalnych kupców (procesy, kompetencje, metody i narzędzia)
  • negocjacje

Pokaż więcej

Zasady rezerwacji

Zasady oznaczania terminów

Termin niegwarantowany - może zostać odwołany w dowolnym momencie (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)

Termin potwierdzony - oznacza, że są zapisane osoby na ten termin, jednak jeszcze w niewystarczającym stopniu, by zapewnić rentowność dostawcy, zatem dostawca może ten termin do 2 tygodni przed szkoleniem/kursem odwołać (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)

Termin gwarantowany - oznacza, że dostawca nie dopuszcza możliwości odwołania tego szkolenia. Gdyby jednak z przyczyn zdrowotnych trenera oraz braku zastępstwa tak się wydarzyło, otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie oraz kupon o wartości 20% szkolenia do wykorzystania na inne szkolenia.

 

Regulamin szkolenia

Szkolenie jest realizowane online na platformie Zoom i odbędzie się w 2 częściach, każda po 2 godziny w dwóch kolejnych dniach 29 i 30 stycznia, w godzinach 18:00 - 20:00 każdego dnia.

Obraz
Dobry Manager - Planowanie czasu i działań
Dobry Manager
Nazwa firmy