Obsługa klienta oraz budowanie relacji i radzenie sobie z trudnymi sytuacjami
Co składa się na jakość szkolenia i jest w cenie?
Świadomie kreować wizerunek specjalisty
Prowadzić efektywne rozmowy ze współpracownikami i z klientami
Budować profesjonalne i długotrwałe relacje z klientem
Radzić sobie z trudnymi sytuacjami w rozmowach biznesowych
Być skuteczny w swoich działaniach i lepiej koncentrować się na zadaniach
Wyczuwać punkt widzenia drugiej osoby i odpowiednio reagować w danej sytuacji
Profesjonalnie zareagować na obiekcje klienta i odpowiedzieć odpowiednio na jego oczekiwania
Budować porozumienie oraz skutecznie wpływać na innych za pomocą kluczowych umiejętności społecznych
Terminy :
14.04.2025 Poznań
14.05.2025 Łódź
04.07.2025 on-line
29.09.2025 Gdańsk
27.10.2025 Kraków
08.12.2025 on-line
Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne
aktywne metody warsztatowe:
- warsztat grupowy
- prezentacja multimedialna
- dyskusje grupowe
- ćwiczenia, testy
Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz
pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych. Zasadą pracy będzie wspólne
wypracowywanie rozwiązań.
Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.
Czytaj dalej
Opinie z Google
Program szkolenia
PROGRAM SZKOLENIA
1. PROFESJONALNY MODEL OBSŁUGI KLIENTA
Obsługa Klienta oparta na standardach firmowych i osobistych
Profesjonalna obsługa– czego naprawdę oczekuje Klient?
Sztuka kreowania wizerunku w kontaktach z Klientem.
Firma to również ja– postawa pracownika oparta na konsekwencji i odpowiedzialności.
Obsługa Klienta przez telefon vs obsługa Klienta stacjonarnego - zasady
2. TYPY I ZACHOWANIA KLIENTÓW
Typologia Klienta, jak lepiej zrozumieć Klienta?
Budowanie pozytywnych relacji z Klientem.
Zachowania wzbudzające zaufanie Klienta, jak zrobić dobre pierwsze wrażenie?
Typowe błędy w kontaktach z Klientem.
3. PSYCHOLOGIA ZACHOWAŃ KONSUMENCKICH
Zrozumieć Klienta – postawa pro-Kliencka.
Zarządzanie informacją od Klientów- optymalne rozwiązania.
4. PROFESJONALNA KOMUNIKACJA Z KLIENTEM Z ELEMENTAMI INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ
Aktywne słuchanie – klucz do zdobycia zaufania Klienta.
Sztuka stosowania pozytywnych zwrotów – czego unikać
Trening języka korzyści i nawiązywania do sfery emocjonalnej Klienta.
Odpowiednie pytania gwarancją powodzenia w rozmowie z Klientem.
Znaczenie informacji zwrotnej.
Reguły i zasady profesjonalnego wykorzystywania komunikacji niewerbalnej.
Rozpoznawanie własnych emocji i reakcji w kontekście obsługi Klienta.
5. TRUDNE SYTUACJE W OBSŁUDZE KLIENTA
Indywidualne postawy w sytuacjach konfliktowych.
Obiekcje, skargi i uwagi Klientów – jak na nie optymalnie odpowiedzieć?
6. POSTAWA ASERTYWNA
Stawianie granic.
Zasady rezerwacji
Zasady oznaczania terminów
Termin niegwarantowany - może zostać odwołany w dowolnym momencie (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)
Termin potwierdzony - oznacza, że są zapisane osoby na ten termin, jednak jeszcze w niewystarczającym stopniu, by zapewnić rentowność dostawcy, zatem dostawca może ten termin do 2 tygodni przed szkoleniem/kursem odwołać (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)
Termin gwarantowany - oznacza, że dostawca nie dopuszcza możliwości odwołania tego szkolenia. Gdyby jednak z przyczyn zdrowotnych trenera oraz braku zastępstwa tak się wydarzyło, otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie oraz kupon o wartości 20% szkolenia do wykorzystania na inne szkolenia.
Regulamin szkolenia
np. w momencie rozpoczęcia szkolenia, zamykamy drzwi na klucz i nie wpuszczamy osób spóźnionych
albo
Uczestnicy mają godzinną przerwę obiadową, w trakcie której we własnym zakresie korzystają z pobliskich punktów gastronomicznych

