Przejdź do treści

Nowoczesne strategie zarządzania zespołem i skuteczne podejmowanie decyzji

Innowacyjne podejście do zarządzania zespołem – podejmuj trafne decyzje i osiągaj sukcesy
2 dni:
16 godz.
Ostatnia aktualizacja:
Angielski
Polski [automatycznie], Angielski [automatycznie]

Co składa się na jakość szkolenia i jest w cenie?

Potwierdzenie od

Potwierdzenie od: 5.

Tyle osób wystarczy, by szkolenie zostało potwierdzone!

więcej
  
gwarancja

Gwarancja od: 5 uczestników.

Tyle osób wystarczy, by szkolenie odbyło się na pewno!

więcej
  
Maksymalnie na szkoleniu

Maksymalnie: 12 uczestników

Tylu uczestników maksymalnie weźmie udział w szkoleniu.

więcej
  
Badanie potrzeb

Badanie potrzeb

Upewnisz się, że Twoje potrzeby zostaną zrealizowane!

więcej
  
Czego się nauczysz?

Rozpoznasz swój styl kierowania oraz wynikające z niego atuty i ograniczenia,

Nabędziesz wiedzę potrzebną do delegowania zadań

Poznasz metody rozwijania umiejętności i określania indywidualnych cech członków zespołu

Wzmocnisz swoją skuteczność w przekazywaniu konstruktywnej informacji zwrotnej pracownikom

Dla kogo szkolenie?

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich kierowników, zarówno tych, którzy dopiero objęli funkcję kierowniczą, jak i dla tych, którzy zajmują się kierowaniem już od jakiegoś czasu.

Szkolenie polecane dyrektorom

kierownikom

menadżerom zainteresowanym poprawą swoich wyników

liderom poszukującym nowych sposobów oddziaływania

specjalistom przygotowującym się do zadań zarządczych

każdemu, kto organizuje pracę własną i innych.

Opis szkolenia

Terminy:

15-16/05 Kraków
12-13/06 Wrocław
23-24/10 Katowice
20-21/11 Poznań
27-28/11 Warszawa

Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne
aktywne metody warsztatowe:
 

  • warsztat grupowy
  • prezentacja multimedialna
  • dyskusje grupowe
  • ćwiczenia, testy
     

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz
pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych. Zasadą pracy będzie wspólne
wypracowywanie rozwiązań.
 

Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.

Czytaj dalej

Opinie z Google

12/14/2022
Ilość pozytywów tak duża, że trudno wszystkie zmieścić w jednym komentarzu. Z najważniejszych: rewelacyjni prowadzący, treści zgodne z programem i bardzo dobrze przekazane, super opieka ze strony Solberg i krakowska lokalizacja bardzo trafiona. Ja wrócę na 100%.
Przemysław Szewczyk Przemysław Szewczyk
11/10/2022
szkolenie na wysokim poziomie, świetna atmosfera i podejście trenera do grupy. polecam
tomasz nowakowski tomasz nowakowski
10/25/2022
Świetne szkolenie, prowadząca ma ogromną wiedzę, którą przekazuje w sposób jasny i zrozumiały. Bardzo dużo życiowych sytuacji i ćwiczeń dopasowanych do potrzeb każdego uczestnika. Polecam serdecznie
Anna Brzozowska Anna Brzozowska
10/25/2022
Szkolenie było bardzo efektywne, duża część szkolenia była poświęcona na ćwiczenia co pozwoliło min. zyskać umiejętności , które zapewne przydadzą się w pracy jak też życiu prywatnym:) SERDECZNIE PLECAM
Marzena Jankowska Marzena Jankowska
09/27/2022
Miałam przyjemność zlecić Grupie Szkoleniowej Solberg przeprowadzenie testów DISC w firmie oraz wziąć udział w szkoleniu stacjonarnym dla menedżerów. Zarówno pierwsze, jak i drugie doświadczenie oceniam bardzo pozytywnie. Było bardzo merytorycznie, profesjonalnie, kameralnie i na wysokim poziomie. Polecam, bo to świetna inwestycja w rozwój zespołu.
Katarzyna Dudek Katarzyna Dudek

Program szkolenia

PROGRAM SZKOLENIA

 

DZIEŃ PIERWSZY: BUDOWANIE WIZERUNKU SZEFA I KOMUNIKACJA Z ZESPOŁEM
 

KREOWANIE POSTAWY SZEFA, KIEROWNIKA, MENEDŻERA - ODKRYCIE WŁASNEGO POTENCJAŁU?
Budowanie pozytywnego wizerunku i zaufania wśród podwładnych
Właściwa postawa osoby zarządzającej zespołem
 

MÓJ ZESPÓŁ
Rozpoznawanie potrzeb pracowników
Różnice w oczekiwaniach pracownika i przełożonego
Wzmacnianie zaangażowania zespołu i pracowników
Komunikacja i atmosfera w zespole- kluczowym elementem współpracy zespołowej
 

SKUTECZNA KOMUNIKACJA PODSTAWOWYM NARZĘDZIEM MENEDŻERA/ KIEROWNIKA
Funkcje komunikacji w procesie kierowania.
Rodzaje słuchania i rola czujnego słuchania w zadowalającej współpracy
Angażowanie pracowników do działania
BUDOWANIE RELACJI
Budowanie zaufania wśród podwładnych
Budowanie relacji ze współpracownikami
Relacja szef- kolega
Świadome budowanie relacji – co wolno, a czego unikać

 

DZIEŃ DRUGI: INFORMACJA ZWROTNA, MOTYWOWANIE, ZADANIA
 

MOTYWUJĄCY FEEDBACK – „INFORMACJA ZWROTNA”
Pochwała/ konstruktywna krytyka
Rola feedbacku w rozwoju jednostki i grupy
Motywacja wewnętrzna i motywacja zewnętrzna
Poszukiwanie źródeł motywacji wewnętrznej
 

ZADANIE, JAKO CEL DZIAŁANIA ZESPOŁU
Czym się różnią cele osobiste od celów zespołu?
Jak komunikować cele
Zadania jako motywator dla pracownika – jak określić zadanie
Wyznaczanie priorytetów
Zlecenie zadań i efektywne ich egzekwowanie
Zadania w zespole – rozwój partnerstwa i współpracy
 

RODZAJE ROZMÓW Z PRACOWNIKAMI
Rozmowa oceniająca, podsumowująca, motywująca
 

PODSUMOWANIE I EWALUACJA SZKOLENIA
Moje wnioski

Zasady rezerwacji

Zasady oznaczania terminów

Termin niegwarantowany - może zostać odwołany w dowolnym momencie (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)

Termin potwierdzony - oznacza, że są zapisane osoby na ten termin, jednak jeszcze w niewystarczającym stopniu, by zapewnić rentowność dostawcy, zatem dostawca może ten termin do 2 tygodni przed szkoleniem/kursem odwołać (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)

Termin gwarantowany - oznacza, że dostawca nie dopuszcza możliwości odwołania tego szkolenia. Gdyby jednak z przyczyn zdrowotnych trenera oraz braku zastępstwa tak się wydarzyło, otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie oraz kupon o wartości 20% szkolenia do wykorzystania na inne szkolenia.

 

Regulamin szkolenia

np. w momencie rozpoczęcia szkolenia, zamykamy drzwi na klucz i nie wpuszczamy osób spóźnionych
albo

Uczestnicy mają godzinną przerwę obiadową, w trakcie której we własnym zakresie korzystają z pobliskich punktów gastronomicznych

Szkolenie stacjonarne
Obraz
Nowoczesne strategie zarządzania zespołem i skuteczne podejmowanie decyzji
Grupa Szkoleniowa SOLBERG Sp. z o.o.
Nazwa firmy
Terminy szkolenia: