Nowoczesne strategie zarządzania zespołem i skuteczne podejmowanie decyzji
Co składa się na jakość szkolenia i jest w cenie?
Rozpoznasz swój styl kierowania oraz wynikające z niego atuty i ograniczenia,
Nabędziesz wiedzę potrzebną do delegowania zadań
Poznasz metody rozwijania umiejętności i określania indywidualnych cech członków zespołu
Wzmocnisz swoją skuteczność w przekazywaniu konstruktywnej informacji zwrotnej pracownikom
Terminy:
15-16/05 Kraków
12-13/06 Wrocław
23-24/10 Katowice
20-21/11 Poznań
27-28/11 Warszawa
Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne
aktywne metody warsztatowe:
- warsztat grupowy
- prezentacja multimedialna
- dyskusje grupowe
- ćwiczenia, testy
Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz
pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych. Zasadą pracy będzie wspólne
wypracowywanie rozwiązań.
Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.
Czytaj dalej
Opinie z Google
Program szkolenia
PROGRAM SZKOLENIA
DZIEŃ PIERWSZY: BUDOWANIE WIZERUNKU SZEFA I KOMUNIKACJA Z ZESPOŁEM
KREOWANIE POSTAWY SZEFA, KIEROWNIKA, MENEDŻERA - ODKRYCIE WŁASNEGO POTENCJAŁU?
Budowanie pozytywnego wizerunku i zaufania wśród podwładnych
Właściwa postawa osoby zarządzającej zespołem
MÓJ ZESPÓŁ
Rozpoznawanie potrzeb pracowników
Różnice w oczekiwaniach pracownika i przełożonego
Wzmacnianie zaangażowania zespołu i pracowników
Komunikacja i atmosfera w zespole- kluczowym elementem współpracy zespołowej
SKUTECZNA KOMUNIKACJA PODSTAWOWYM NARZĘDZIEM MENEDŻERA/ KIEROWNIKA
Funkcje komunikacji w procesie kierowania.
Rodzaje słuchania i rola czujnego słuchania w zadowalającej współpracy
Angażowanie pracowników do działania
BUDOWANIE RELACJI
Budowanie zaufania wśród podwładnych
Budowanie relacji ze współpracownikami
Relacja szef- kolega
Świadome budowanie relacji – co wolno, a czego unikać
DZIEŃ DRUGI: INFORMACJA ZWROTNA, MOTYWOWANIE, ZADANIA
MOTYWUJĄCY FEEDBACK – „INFORMACJA ZWROTNA”
Pochwała/ konstruktywna krytyka
Rola feedbacku w rozwoju jednostki i grupy
Motywacja wewnętrzna i motywacja zewnętrzna
Poszukiwanie źródeł motywacji wewnętrznej
ZADANIE, JAKO CEL DZIAŁANIA ZESPOŁU
Czym się różnią cele osobiste od celów zespołu?
Jak komunikować cele
Zadania jako motywator dla pracownika – jak określić zadanie
Wyznaczanie priorytetów
Zlecenie zadań i efektywne ich egzekwowanie
Zadania w zespole – rozwój partnerstwa i współpracy
RODZAJE ROZMÓW Z PRACOWNIKAMI
Rozmowa oceniająca, podsumowująca, motywująca
PODSUMOWANIE I EWALUACJA SZKOLENIA
Moje wnioski
Zasady rezerwacji
Zasady oznaczania terminów
Termin niegwarantowany - może zostać odwołany w dowolnym momencie (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)
Termin potwierdzony - oznacza, że są zapisane osoby na ten termin, jednak jeszcze w niewystarczającym stopniu, by zapewnić rentowność dostawcy, zatem dostawca może ten termin do 2 tygodni przed szkoleniem/kursem odwołać (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)
Termin gwarantowany - oznacza, że dostawca nie dopuszcza możliwości odwołania tego szkolenia. Gdyby jednak z przyczyn zdrowotnych trenera oraz braku zastępstwa tak się wydarzyło, otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie oraz kupon o wartości 20% szkolenia do wykorzystania na inne szkolenia.
Regulamin szkolenia
np. w momencie rozpoczęcia szkolenia, zamykamy drzwi na klucz i nie wpuszczamy osób spóźnionych
albo
Uczestnicy mają godzinną przerwę obiadową, w trakcie której we własnym zakresie korzystają z pobliskich punktów gastronomicznych

