Przejdź do treści

Nowoczesne strategie sprzedaży i komunikacji z Klientem

Skuteczne techniki sprzedaży i budowania relacji – praktyczne strategie dla nowoczesnych zespołów sprzedażowych
2 dni:
16 godz.
Ostatnia aktualizacja:
Angielski
Polski [automatycznie], Angielski [automatycznie]

Co składa się na jakość szkolenia i jest w cenie?

Potwierdzenie od

Potwierdzenie od: 5.

Tyle osób wystarczy, by szkolenie zostało potwierdzone!

więcej
  
gwarancja

Gwarancja od: 5 uczestników.

Tyle osób wystarczy, by szkolenie odbyło się na pewno!

więcej
  
Maksymalnie na szkoleniu

Maksymalnie: 12 uczestników

Tylu uczestników maksymalnie weźmie udział w szkoleniu.

więcej
  
Badanie potrzeb

Badanie potrzeb

Upewnisz się, że Twoje potrzeby zostaną zrealizowane!

więcej
  
Czego się nauczysz?

zwiększysz swoją efektywność prowadzonych sprzedaży poprzez poznanie i przećwiczenie
sposobów prowadzenia rozmów,

nauczysz się dostosowywać strategię sprzedaży do specyfiki Twoich klientów oraz branży w której
pracujesz,

zweryfikujesz swoje podejście do prowadzonych szans handlowych,

udoskonalisz umiejętności nawiązywania kontaktu z ludźmi o różnej osobowości i nastawieniu-
zrozumiesz potrzeby Klientów,

rozwiniesz umiejętności mówienia językiem korzyści, które zaspokajają potrzeby Klientów,

przećwiczysz najważniejsze narzędzia sprzedażowe i zmierzysz się z własnymi ograniczeniami.

Dla kogo szkolenie?

Szkolenie polecane jest osobom osobom będącym zarówno w bezpośrednim jak i telefonicznym kontakcie z klientem, pracownikom działów obsługi klienta, osobom odpowiedzialnym za obsługę procesu reklamacyjnego; wszystkim, którzy w swojej pracy kontaktują się z klientami, dbając o długofalowe relacje i budując dobry wizerunek firmy. Przedstawiciele handlowi, specjaliści ds. sprzedaży, specjaliści ds. obsługi Klienta, doradcy Klienta i innych zawodów związanych ze sprzedażą i obsługą Klienta

Opis szkolenia

Terminy : 

26-27.06.2025 Poznań
03-04.07.2025 Kraków
25-26.09.2025 Katowice
09-10.10.2025 Poznań
24-25.11.2025 Warszawa
04-05.12.2025 Kraków
04-05.12.2025 on-line

Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne
aktywne metody warsztatowe:

  • warsztat grupowy
  • prezentacja multimedialna
  • dyskusje grupowe
  • ćwiczenia, testy
     

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz
pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych. Zasadą pracy będzie wspólne
wypracowywanie rozwiązań.
 

Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.

Czytaj dalej

Opinie z Google

12/14/2022
Ilość pozytywów tak duża, że trudno wszystkie zmieścić w jednym komentarzu. Z najważniejszych: rewelacyjni prowadzący, treści zgodne z programem i bardzo dobrze przekazane, super opieka ze strony Solberg i krakowska lokalizacja bardzo trafiona. Ja wrócę na 100%.
Przemysław Szewczyk Przemysław Szewczyk
11/10/2022
szkolenie na wysokim poziomie, świetna atmosfera i podejście trenera do grupy. polecam
tomasz nowakowski tomasz nowakowski
10/25/2022
Świetne szkolenie, prowadząca ma ogromną wiedzę, którą przekazuje w sposób jasny i zrozumiały. Bardzo dużo życiowych sytuacji i ćwiczeń dopasowanych do potrzeb każdego uczestnika. Polecam serdecznie
Anna Brzozowska Anna Brzozowska
10/25/2022
Szkolenie było bardzo efektywne, duża część szkolenia była poświęcona na ćwiczenia co pozwoliło min. zyskać umiejętności , które zapewne przydadzą się w pracy jak też życiu prywatnym:) SERDECZNIE PLECAM
Marzena Jankowska Marzena Jankowska
09/27/2022
Miałam przyjemność zlecić Grupie Szkoleniowej Solberg przeprowadzenie testów DISC w firmie oraz wziąć udział w szkoleniu stacjonarnym dla menedżerów. Zarówno pierwsze, jak i drugie doświadczenie oceniam bardzo pozytywnie. Było bardzo merytorycznie, profesjonalnie, kameralnie i na wysokim poziomie. Polecam, bo to świetna inwestycja w rozwój zespołu.
Katarzyna Dudek Katarzyna Dudek

Program szkolenia

Rozwiń wszystkie sekcje
Zwiń wszystkie sekcje

Program szkolenia

PROGRAM SZKOLENIA

1. PROFESJONALNY HANDLOWIEC- Kim właściwie jest?
Budowanie pierwszego wrażenia.
Ja– proaktywny gracz – rzecz o nastawieniu do siebie w roli sprzedawcy.
 

2. ETAPY ROZMOWY HANDLOWEJ I ICH WARTOŚĆ W PROCESIE SPRZEDAŻY.
Sprzedaż przez telefon vs. sprzedaż bezpośrednia
Telefoniczne umawianie spotkań
 

3. CHARAKTERYSTYKA I CELE POSZCZEGÓLNYCH ETAPÓW.
Różnicowanie modelu w kontekście obszaru interesów (motywacji) klienta.
 

4. ROZPOZNANIE POTRZEB I OCZEKIWAŃ KLIENTA
Motywacje zakupowe klientów.
Co jest ważniejsze – potrzeba klienta czy jego motywacja?
Skuteczne zamykanie sprzedaży- finalizacja transakcji
 

5. SIŁA PYTAŃ W SPRZEDAŻY, CZYLI BADANIE POTRZEB I POCZĄTEK BUDOWANIA ZAANGAŻOWANIA
KLIENTA
Język strat i język korzyści klienta
Jaki typ potrzeb naszych potencjalnych klientów jest najsilniejszy?
 

6. SKUTECZNE PREZENTOWANIE OFERTY SPRZEDAŻOWEJ
Tworzenie wartości produktu w czasie prezentacji bezpośredniej
Analiza Przewagi Konkurencyjnej.
 

7. SPOTKANIE Z KLIENTEM
W relacji klient – przedstawiciel handlowych jest tylko jedna osoba, która wie dlaczego miałaby kupić
Etapy procesu sprzedaży i najważniejsze techniki.
Budowanie wartości oferty dla Klienta.
 

8. DZISIAJ SPRZEDAŻ TO: RELACJA I KONSEKWENCJA
Dlaczego jedni sprzedawcy są lepsi niż inni w tym co robią?
Moja aktywna rola na każdym etapie sprzedaży
Jak odnosić sukcesy w sprzedaży
Jak polubić swoich Klientów
 

9. DOSTRAJANIE SIĘ DO KLIENTA
Błędy w proaktywnym procesie handlowym
 

10. ZASTRZEŻENIA I OBIEKCJE KLIENTÓW - JAK SOBIE Z NIMI RADZIĆ.
Wykorzystanie obiekcji cenowych na rzecz atutów oferty.
Zastrzeżenia jako wyzwania.
Jak powód odmowy zamienić w powód zakupu
Obrona ceny poprzez budowanie i argumentowanie wartości oferty.
Zasady prezentowania ceny.
 

11. FILARY KOMUNIKACJI Z KLIENTEM
Nastawienie na klienta w komunikacji sprzedażowej.
Zasady skutecznej komunikacji werbalnej i niewerbalnej w sprzedaży
Typologia klientów.
Aktywne słuchanie- metody i narzędzia gwarantujące zbudowanie pozytywnych relacji z klientem.
 

12. DZIAŁANIA POSPRZEDAŻOWE
Cel podejmowania dalszych działań.
Jakie i kiedy podejmować kroki.

Zasady rezerwacji

Zasady oznaczania terminów

Termin niegwarantowany - może zostać odwołany w dowolnym momencie (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)

Termin potwierdzony - oznacza, że są zapisane osoby na ten termin, jednak jeszcze w niewystarczającym stopniu, by zapewnić rentowność dostawcy, zatem dostawca może ten termin do 2 tygodni przed szkoleniem/kursem odwołać (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)

Termin gwarantowany - oznacza, że dostawca nie dopuszcza możliwości odwołania tego szkolenia. Gdyby jednak z przyczyn zdrowotnych trenera oraz braku zastępstwa tak się wydarzyło, otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie oraz kupon o wartości 20% szkolenia do wykorzystania na inne szkolenia.

 

Szkolenie stacjonarne
Obraz
Osoby analizujące wyniki sprzedaży
Grupa Szkoleniowa SOLBERG Sp. z o.o.
Nazwa firmy
Terminy szkolenia: