Nowoczesne strategie sprzedaży i komunikacji z Klientem
Co składa się na jakość szkolenia i jest w cenie?
zwiększysz swoją efektywność prowadzonych sprzedaży poprzez poznanie i przećwiczenie
sposobów prowadzenia rozmów,
nauczysz się dostosowywać strategię sprzedaży do specyfiki Twoich klientów oraz branży w której
pracujesz,
zweryfikujesz swoje podejście do prowadzonych szans handlowych,
udoskonalisz umiejętności nawiązywania kontaktu z ludźmi o różnej osobowości i nastawieniu-
zrozumiesz potrzeby Klientów,
rozwiniesz umiejętności mówienia językiem korzyści, które zaspokajają potrzeby Klientów,
przećwiczysz najważniejsze narzędzia sprzedażowe i zmierzysz się z własnymi ograniczeniami.
Terminy :
26-27.06.2025 Poznań
03-04.07.2025 Kraków
25-26.09.2025 Katowice
09-10.10.2025 Poznań
24-25.11.2025 Warszawa
04-05.12.2025 Kraków
04-05.12.2025 on-line
Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne
aktywne metody warsztatowe:
- warsztat grupowy
- prezentacja multimedialna
- dyskusje grupowe
- ćwiczenia, testy
Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz
pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych. Zasadą pracy będzie wspólne
wypracowywanie rozwiązań.
Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.
Czytaj dalej
Opinie z Google
Program szkolenia
Program szkolenia
PROGRAM SZKOLENIA
1. PROFESJONALNY HANDLOWIEC- Kim właściwie jest?
Budowanie pierwszego wrażenia.
Ja– proaktywny gracz – rzecz o nastawieniu do siebie w roli sprzedawcy.
2. ETAPY ROZMOWY HANDLOWEJ I ICH WARTOŚĆ W PROCESIE SPRZEDAŻY.
Sprzedaż przez telefon vs. sprzedaż bezpośrednia
Telefoniczne umawianie spotkań
3. CHARAKTERYSTYKA I CELE POSZCZEGÓLNYCH ETAPÓW.
Różnicowanie modelu w kontekście obszaru interesów (motywacji) klienta.
4. ROZPOZNANIE POTRZEB I OCZEKIWAŃ KLIENTA
Motywacje zakupowe klientów.
Co jest ważniejsze – potrzeba klienta czy jego motywacja?
Skuteczne zamykanie sprzedaży- finalizacja transakcji
5. SIŁA PYTAŃ W SPRZEDAŻY, CZYLI BADANIE POTRZEB I POCZĄTEK BUDOWANIA ZAANGAŻOWANIA
KLIENTA
Język strat i język korzyści klienta
Jaki typ potrzeb naszych potencjalnych klientów jest najsilniejszy?
6. SKUTECZNE PREZENTOWANIE OFERTY SPRZEDAŻOWEJ
Tworzenie wartości produktu w czasie prezentacji bezpośredniej
Analiza Przewagi Konkurencyjnej.
7. SPOTKANIE Z KLIENTEM
W relacji klient – przedstawiciel handlowych jest tylko jedna osoba, która wie dlaczego miałaby kupić
Etapy procesu sprzedaży i najważniejsze techniki.
Budowanie wartości oferty dla Klienta.
8. DZISIAJ SPRZEDAŻ TO: RELACJA I KONSEKWENCJA
Dlaczego jedni sprzedawcy są lepsi niż inni w tym co robią?
Moja aktywna rola na każdym etapie sprzedaży
Jak odnosić sukcesy w sprzedaży
Jak polubić swoich Klientów
9. DOSTRAJANIE SIĘ DO KLIENTA
Błędy w proaktywnym procesie handlowym
10. ZASTRZEŻENIA I OBIEKCJE KLIENTÓW - JAK SOBIE Z NIMI RADZIĆ.
Wykorzystanie obiekcji cenowych na rzecz atutów oferty.
Zastrzeżenia jako wyzwania.
Jak powód odmowy zamienić w powód zakupu
Obrona ceny poprzez budowanie i argumentowanie wartości oferty.
Zasady prezentowania ceny.
11. FILARY KOMUNIKACJI Z KLIENTEM
Nastawienie na klienta w komunikacji sprzedażowej.
Zasady skutecznej komunikacji werbalnej i niewerbalnej w sprzedaży
Typologia klientów.
Aktywne słuchanie- metody i narzędzia gwarantujące zbudowanie pozytywnych relacji z klientem.
12. DZIAŁANIA POSPRZEDAŻOWE
Cel podejmowania dalszych działań.
Jakie i kiedy podejmować kroki.
Zasady rezerwacji
Zasady oznaczania terminów
Termin niegwarantowany - może zostać odwołany w dowolnym momencie (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)
Termin potwierdzony - oznacza, że są zapisane osoby na ten termin, jednak jeszcze w niewystarczającym stopniu, by zapewnić rentowność dostawcy, zatem dostawca może ten termin do 2 tygodni przed szkoleniem/kursem odwołać (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)
Termin gwarantowany - oznacza, że dostawca nie dopuszcza możliwości odwołania tego szkolenia. Gdyby jednak z przyczyn zdrowotnych trenera oraz braku zastępstwa tak się wydarzyło, otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie oraz kupon o wartości 20% szkolenia do wykorzystania na inne szkolenia.

