Negocjacje handlowe- strategie obrony ceny i finalizacji transakcji
Co składa się na jakość szkolenia i jest w cenie?
Przygotować się do negocjacji i wybrać odpowiednią strategię negocjacyjną - Dotrzeć do ukrytych kwestii negocjacyjnych i stosować strategię win –win
Rozpoznać psychomanipulacje i radzić sobie w negocjacjach z trudnym klientem
Tworzyć i utrzymywać długoterminowe relacje z Klientem
Umiejętnie prowadzić efektywne i skuteczne negocjacje
Dobrać odpowiednią strategie negocjacyjną do specyfiki klienta i prowadzonych negocjacji oraz precyzyjnie określi swoje cele negocjacyjne
Konsultacja rozwiązań negocjacyjnych:
Uczestnicy poszukują rozwiązań w trudnych sytuacjach negocjacyjnych, formułowanych „na gorąco” podczas szkolenia
Terminy :
16.06.2025 Katowice
29.09.2025 Poznań
Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne
aktywne metody warsztatowe:
- warsztat grupowy
- prezentacja multimedialna
- dyskusje grupowe
- ćwiczenia, testy
Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz
pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych. Zasadą pracy będzie wspólne
wypracowywanie rozwiązań.
Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.
Czytaj dalej
Opinie z Google
Program szkolenia
1. KOMUNIKACJA W NEGOCJACJACH
znaczenie stylu komunikacyjnego
budowanie asertywnej postawy w komunikacji negocjatora
aktywne słuchanie w procesie negocjacji
2. PRZYGOTOWANIE DO NEGOCJACJI I STRATEGIA
planowanie w negocjacjach
parametry negocjacji i ustalanie celów
BATNA – najlepsza alternatywa negocjowanego porozumienia
silne i słabe strony partnerów negocjacji
identyfikacja interesów i potrzeb partnera negocjacyjnego
odróżnienie stanowisk od interesów negocjacyjnych – u obu stron negocjacji
pytania – tajna broń negocjatora.
3. PROWADZENIE NEGOCJACJI
techniki i taktyki negocjacyjne – poznanie technik i obrona przed nimi
dopasowanie technik i taktyk do danej fazy w procesie negocjacji
pat, impas i zastój – strategie przełamywania oporu w negocjacjach
efektywne finalizowanie procesu negocjacji
skuteczne radzenie sobie w trudnych sytuacjach negocjacyjnych
obrona ceny
finalizacja transakcji
4. PODSUMOWANIE I EWALUACJA SZKOLENIA
Zasady rezerwacji
Zasady oznaczania terminów
Termin niegwarantowany - może zostać odwołany w dowolnym momencie (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)
Termin potwierdzony - oznacza, że są zapisane osoby na ten termin, jednak jeszcze w niewystarczającym stopniu, by zapewnić rentowność dostawcy, zatem dostawca może ten termin do 2 tygodni przed szkoleniem/kursem odwołać (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)
Termin gwarantowany - oznacza, że dostawca nie dopuszcza możliwości odwołania tego szkolenia. Gdyby jednak z przyczyn zdrowotnych trenera oraz braku zastępstwa tak się wydarzyło, otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie oraz kupon o wartości 20% szkolenia do wykorzystania na inne szkolenia.
Regulamin szkolenia
np. w momencie rozpoczęcia szkolenia, zamykamy drzwi na klucz i nie wpuszczamy osób spóźnionych
albo
Uczestnicy mają godzinną przerwę obiadową, w trakcie której we własnym zakresie korzystają z pobliskich punktów gastronomicznych

