MS 55342 Supporting and Troubleshooting Windows 11 - Autoryzowany Ośrodek Szkoleniowy MICROSOFT
Co składa się na jakość szkolenia i jest w cenie?
Opisywać procesy związane z planowaniem i używaniem metodologii rozwiązywania problemów dla systemu Windows 11.
Rozwiązywać problemów z uruchamianiem i usługami systemowymi na komputerze z systemem Windows 11.
Przeprowadzać odzyskiwanie systemu. Rozwiązywać problemów związanych z urządzeniami sprzętowymi i sterownikami urządzeń.
Administrować urządzeniami z systemem Windows 11.
Rozwiązywać problemów związanych z łącznością sieciową.
Konfigurować urządzeń z systemem Windows 11 przy użyciu poliyk grupy.
Konfigurować i rozwiązywanie problemów z ustawieniami użytkownika.
Konfigurować i rozwiązywanie problemów z dostępem do zasobów.
Wdrażać i rozwiązywać problemów z aplikacjami.
Utrzymywać urządzenia z systemem Windows 11.
To czterodniowe szkolenie ILT, które zostało zaprojektowane w celu dostarczenia studentom wiedzy i umiejętności niezbędnych do wsparcia i rozwiązywania problemów związanych z komputerami i urządzeniami działającymi na systemie Windows 11 w środowisku domeny Windows Server Active Directory na miejscu. Umiejętności te obejmują zrozumienie:
- Ważnych funkcji systemu Windows 11
- Sposobów wykorzystania tych funkcji w środowisku Active Directory
- Rozwiązywania problemów związanych z tymi funkcjami
W cenę szkolenia wliczony jest:
- Certyfikat Microsoft
- Gwarancja jakości szkolenia
- Notatnik, długopis (w przypadku szkoleń stacjonarnych)
- Kontakt z trenerem po szkoleniu
- Kawa, herbata, słodki poczęstunek (w przypadku szkoleń stacjonarnych)
- Obiad (w przypadku szkoleń stacjonarnych)
Firma NT GROUP Sp. z o.o. jest Autoryzowanym Ośrodkiem Szkoleniowym MICROSOFT.
Dofinansowanie
Zachęcamy do skorzystania z możliwości dofinansowania szkoleń oferowanych przez naszą firmę. Dostępne rozwiązania:
Wsparcie z Funduszy Europejskich (BUR) nawet do 85% na usługi rozwojowe dla przedsiębiorstw oraz osób indywidualnych.
Szkolenia dofinansowane z Krajowego Funduszu Szkoleniowego do 100% wartości szkolenia na kształcenia pracowników i pracodawców.
Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji. Oferujemy pełne wsparcie w tym procesie.
Zapraszamy!
Czytaj dalej
Program szkolenia
Moduł 1: Wprowadzenie do Windows 11
- Przegląd systemu Windows 11
- Nowe funkcje w Windows 11
- Znaczące zmiany z Windows 10
- Zmiany w interfejsie użytkownika
- Zawiera przegląd architektury systemu, w tym podsystemów Linux i Android
- Rozwiązywanie problemów z instalacją i wdrażaniem
- Przegląd wymaganego sprzętu, identyfikowanie różnic w stosunku do systemu Windows 10
- Problemy z uaktualnieniem do systemu Windows 11
- Zalecenia dotyczące typowych procedur rozwiązywania problemów
- Wprowadzenie do narzędzi do rozwiązywania problemów
- Menadżer zadań
- Monitor zasobów
- Monitor wydajności
- Przegląd poprawionej aplikacji ustawień
Moduł 2: Zdalne administrowanie systemem Windows 11
- Przegląd narzędzi administracyjnych
- Korzystanie ze zdalnego pulpitu
- Korzystanie z szybkiej pomocy
- Korzystanie z Centrum administracyjnego systemu Windows
- Wprowadzenie do Windows PowerShell
- Komunikacja zdalna za pomocą programu Windows PowerShell
- Włączanie komunikacji zdalnej PowerShell
- Zaufane hosty
Moduł 3: Rozwiązywanie problemów z uruchamianiem i przywracaniem systemu
- Przegląd środowiska odzyskiwania systemu Windows 11
- Konfiguracja rejestru
- Rozwiązywanie problemów z ustawieniami uruchamiania
- Odzyskiwanie dysków chronionych funkcją BitLocker
- Rozwiązywanie problemów z usługą systemu operacyjnego
- Odzyskiwanie komputera
- Rozwiązywanie problemów z urządzeniami i sterownikami urządzeń
- Przegląd rozwiązywania problemów ze sprzętem
- Ustawienia zasad grupy, które mogą kontrolować/wstrzymywać instalację sprzętu
- Rozwiązywanie problemów z awariami sterowników urządzeń
Moduł 4: Konfiguracja i rozwiązywanie problemów z łącznością sieciową
- Identyfikacja nieprawidłowo skonfigurowanej sieci i ustawień TCP/IP
- Omówienie adresowania podsieci IPv4 ułatwiające identyfikację nieprawidłowo skonfigurowanych urządzeń
- Określanie ustawień sieciowych
- Rozwiązywanie problemów z łącznością sieciową
- Rozwiązywanie problemów z rozwiązywaniem nazw
- Przegląd zdalnego dostępu
- Rozwiązywanie problemów z połączeniem VPN
Moduł 5: Rozwiązywanie problemów z zasadami grupy
- Przegląd zasad grupy
- Rozwiązywanie problemów z konfiguracją klienta i aplikacjami GPO
Moduł 6: Konfiguracja i rozwiązywanie problemów z ustawieniami bezpieczeństwa
- Bezpieczny, zaufany i mierzony rozruch
- Ustawienia UEFI
- Wymagania TPM
- Wdrażanie zabezpieczeń sieciowych za pomocą Zapory Windows Defender i Zapory Windows Defender z zabezpieczeniami zaawansowanymi
- Wdrażanie funkcji Credential Guard, Exploit Guard i Application Guard
- Konfiguracja Windows Hello
- Rozwiązywanie problemów z logowaniem
Moduł 7: Konfiguracja i rozwiązywanie problemów ze stanem użytkownika
- Rozwiązywanie problemów z zastosowaniem ustawień użytkownika
- Konfiguracja i rozwiązywanie problemów UE-V
- Konfiguracja i rozwiązywanie problemów z przekierowaniem folderu
Moduł 8: Konfigurowanie i rozwiązywanie problemów z dostępem do zasobów
- Rozwiązywanie problemów z uprawnieniami do plików
- Rozwiązywanie problemów z drukarkami
- Odzyskiwanie plików w systemie Windows 11
Moduł 9: Rozwiązywanie problemów z aplikacjami
- Rozwiązywanie problemów z aplikacjami komputerowymi
- Zarządzanie uniwersalnymi aplikacjami Windows
- Przegląd kontroli aplikacji
- Rozwiązywanie problemów z aplikacją AppLocker Policy
- Rozwiązywanie problemów ze zgodnością aplikacji
- Konfiguracja trybu kiosku
Moduł 10: Utrzymanie Windows 11
- Monitorowanie i rozwiązywanie problemów z wydajnością komputera
- Przegląd Windows Update
- Konfiguracja Windows Update dla firm
- Rozwiązywanie problemów z aktualizacjami systemu Windows
Zasady rezerwacji
Zasady oznaczania terminów
Termin niegwarantowany - może zostać odwołany w dowolnym momencie (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)
Termin potwierdzony - oznacza, że są zapisane osoby na ten termin, jednak jeszcze w niewystarczającym stopniu, by zapewnić rentowność dostawcy, zatem dostawca może ten termin do 2 tygodni przed szkoleniem/kursem odwołać (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)
Termin gwarantowany - oznacza, że dostawca nie dopuszcza możliwości odwołania tego szkolenia. Gdyby jednak z przyczyn zdrowotnych trenera oraz braku zastępstwa tak się wydarzyło, otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie oraz kupon o wartości 20% szkolenia do wykorzystania na inne szkolenia.
Regulamin szkolenia
1. Postanowienia ogólne
1.1. Regulamin określa zasady uczestnictwa w szkoleniu stacjonarnym organizowanym przez NT Group sp. z o.o.
1.2. Uczestnictwo w szkoleniu oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
2. Zgłoszenie i płatność
2.1. Zgłoszenie na szkolenie odbywa się poprzez formularz na stronie internetowej, e-mail lub telefonicznie.
2.2. Warunkiem rezerwacji miejsca jest dokonanie płatności w terminie wskazanym w potwierdzeniu zgłoszenia.
2.3. Wystawienie faktury następuje po zaksięgowaniu płatności.
3. Organizacja szkolenia
3.1. Szkolenie odbywa się w siedzibie NT Group lub w miejscu wskazanym w ofercie.
3.2. Organizator zapewnia materiały szkoleniowe, dostęp do niezbędnego oprogramowania oraz wsparcie trenera.
3.3. Uczestnik zobowiązany jest do punktualnego stawienia się na szkolenie.
4. Rezygnacja i zmiany
4.1. Rezygnacja ze szkolenia możliwa jest najpóźniej na 5 dni roboczych przed jego rozpoczęciem – wówczas uczestnik może otrzymać zwrot pełnej kwoty.
4.2. W przypadku rezygnacji w późniejszym terminie lub nieobecności, opłata za szkolenie nie podlega zwrotowi.
4.3. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia lub jego odwołania w przypadku siły wyższej lub niewystarczającej liczby uczestników.
5. Certyfikaty i wsparcie po szkoleniu
5.1. Każdy uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający ukończenie kursu.
5.2. Po szkoleniu uczestnicy mają możliwość skorzystania z nielimitowanego wsparcia trenera drogą e-mailową.
6. Postanowienia końcowe
6.1. Uczestnicy zobowiązani są do przestrzegania zasad porządku i bezpieczeństwa podczas szkolenia.
6.2. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione przez uczestników w miejscu szkolenia.
6.3. Wszelkie kwestie nieuregulowane w regulaminie rozstrzyga organizator.
Masz pytania? Skontaktuj się z nami: [email protected]

