Motywowanie pracowników i usamodzielnianie zespołu
Co składa się na jakość szkolenia i jest w cenie?
Motywowania, inspirowania i angażowania pracownika, zwłaszcza niefinansowo.
- Rozwijania pracownika i usamodzielniania go w rozwijaniu się.
- Budowania współpracującego zespołu i wspierającego się w realizacji wspólnych celów, za które czują się współodpowiedzialni.
- Jak stosować coachingowy styl zarządzania w postawie lidera transformacyjnego
- Zarządzania poprzez wartości Twoje oraz firmowe oraz zarządzania wartościami pracownika i zespołu
Poszukujesz szkolenia do dalszego rozwoju Twoich kompetencji menedżerskich w zakresie motywowania i usamodzielniania pracowników/zespołów? Na przykład w sytuacji, gdy:
- pracownik oczekuje od Ciebie podwyżki, awansu lub innej zmiany, a Ty nie masz budżetu lub uważasz, że nie zasługuje na nie
- pracownik jest zdemotywowany, brakuje mu zapału
- Twoi pracownicy są efektywni tak długo, jak ich "prowadzisz": monitorujesz, feedbackujesz - bez tego następują spadki
- lub po prostu chcesz odkryć, w jaki sposób możesz wzmacniać motywację, zaangażowanie i synergię podległego Ci zespołu tak, żeby pracownicy sami sobą zarządzali, nawet gdy nie ma Cię miesiąc
Czytaj dalej
Opinie z Google
Program szkolenia
Trenerzy

Prezes, trener, coach i konsultant 4GROW. Prezes Stowarzyszenia Negocjatorów Biznesu. Praktyk biznesu - od 2010 roku zarządza firmą. Psycholog biznesu i metodyk - twórca teorii psychologicznych, technik efektywności oraz programów szkoleń. Coach certyfikowany przez International Coaching Community (ICC) oraz trener, certyfikowany partner i konsultant Insights Discovery. Wykładowca studiów podyplomowych w temacie Charyzma i Zarządzanie konfliktem na Uniwersytecie Adama Mickiewicza. Ekspert komentujący w mediach: Polsat, TVP2, TTV, Program 3 Polskiego Radia, Program 4 Polskiego Radia. Absolwent UKSW (specjalność: Psychologia Kliniczna i Osobowości) oraz Akademii Leona Koźmińskiego (specjalność: Zarządzanie Ludźmi w Firmie).
Swoją karierę rozpoczął w firmach doradczych z zakresu HR. Będąc odpowiedzialnym m.in. za sprzedaż usług i ich realizację wypracował sobie solidny warsztat narzędziowy z zakresu sprzedaży, negocjacji, obsługi klienta i wywierania wpływu, którego z sukcesem używa i wzbogaca od 2009 - jako praktyk i właściciel 4GROW. Równocześnie prowadząc projekty rekrutacyjne, rozwijał swoją wiedzę na temat kompetencji, procesów biznesowych i map stanowisk wykorzystywanych w różnych firmach.
Kolejnym krokiem był dział HR międzynarodowej korporacji Aviva (dawniej Commercial Union), w której swoją wiedzą i doświadczeniem wspierał kadrę zarządzającą w podejmowaniu decyzji menedżerskich. Współtworzył oraz współprowadził Assessment Centre, a także projektował i prowadził szkolenia z zakresu kompetencji miękkich oraz projekty rozwojowe, pogłębiając swoje umiejętności z zakresu prezentacji i wystąpień publicznych.
W 2009 zdecydował się zrezygnować z pracy w korporacji i otworzył firmę 4GROW. W ten sposób rozpoczął niesamowitą przygodę bogatą w okazje do rozwijania wszystkich kompetencji specjalistycznych i menedżerskich. Zmierzył się z tworzeniem portfolio produktów, strategii marketingowej i sprzedażowej. Jako lider stworzył wizję, misję, cele długoterminowe i wartości, wokół których buduje rosnący stopniowo zespół.
Okres pracy w 4GROW to także liczne coachingi, prowadzone dla menedżerów, dyrektorów i członków zarządu. Dzięki nim pogłębił swoją wiedzę o studia przypadku z obszaru zarządzania ludźmi oraz ugruntował i poszerzył warsztat narzędzi coachingowych, które poznał w trakcie szkoleń i certyfikacji w International Coaching Community.
Zamiłowanie psychologiczne oraz szerokie doświadczenie i interdyscyplinarna wiedza sprawiają, że na jego szkoleniach Uczestnicy oprócz wiedzy i umiejętności, dostają także ogromną dawkę energii i inspiracji do samodoskonalenia.
Nieformalnie:
"To, co rozumiesz, siłą rzeczy wydaje ci się „słuszne”, ponieważ tym słowem określasz coś, z czym się zgadzasz. To, co ci umknęło, musi więc z początku wydać ci się „błędne”. Jedyna droga naprzód zaczyna się od postawienia sobie pytania: „Co by się stało, gdyby wszystko, co uważałem za „błędne” w rzeczywistości było „słuszne”?” Wielkie odkrycia dokonywane są przez gotowość, umiejętność uznania, że się błądzi."
N.D.Welsch
Moimi najważniejszymi wartościami są wolność i przygoda. Zrozumiałem to pod wpływem coachingu, jako klient. Moje życie wtedy zmieniło się, a w zasadzie - ja je zmieniłem. Postanowiłem odejść z korporacji i założyć własną firmę. Był wtedy szczyt kryzysu na rynku... Dziś, jak myślę o tym momencie, uśmiecham się w duchu do siebie - warto było, bez względu na trudności. Po roku pracy, formalnie otworzyłem firmę. Teraz rzeczywiście żyję tak, jak chcę – w zgodzie ze samym sobą. A chcę w moim życiu towarzyszyć innym w doskonaleniu się – to dla mnie szalenie inspirujące i rozwijające. I tak było zawsze. Jako dziecko uwielbiałem przysłuchiwać się rozmowom dorosłych. Gdy byłem nastolatkiem przyjaciele szukali we mnie oparcia. Wiedziałem już wtedy, ze chcę pracować z człowiekiem.
Gdy chcę odpocząć, pobyć ze sobą i zaczerpnąć energię z zewnątrz, wyjeżdżam "w naturę". Uwielbiam jeździć rowerem, czasami sportowo, czasami turystycznie, z sakwami, namiotem i niewiadomą... Ostatnio zafascynowałem się nurkowaniem, podwodnym światem, pełnym kolorów, i ciekawych stworzeń przyglądających się "obcym".
A tak poza powyższym, ja też mam cele, marzenia i problemy. Rozwijam się i doskonalę. Wierzę, że rozwój nie ma końca. Rozwój jest dla mnie sam w sobie niesamowitą przygodą.
Pokaż więcej
Zasady rezerwacji
Zasady oznaczania terminów
Termin niegwarantowany - może zostać odwołany w dowolnym momencie (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)
Termin potwierdzony - oznacza, że są zapisane osoby na ten termin, jednak jeszcze w niewystarczającym stopniu, by zapewnić rentowność dostawcy, zatem dostawca może ten termin do 2 tygodni przed szkoleniem/kursem odwołać (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)
Termin gwarantowany - oznacza, że dostawca nie dopuszcza możliwości odwołania tego szkolenia. Gdyby jednak z przyczyn zdrowotnych trenera oraz braku zastępstwa tak się wydarzyło, otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie oraz kupon o wartości 20% szkolenia do wykorzystania na inne szkolenia.


Spiesz się pozostały tylko 3 miejsca!
Cena netto:
Brutto- Wsparcie trenera - telefoniczne500 zł
- Trening indywidualny1000 zł