Przejdź do treści

Metodyka (zasady) postępowania w komunikacji interpersonalnej z trudnym rozmówcą

Charakterystyka ogólna przyczyn trudności w komunikacji interpersonalnej
1 dzień:
6 godz.
Ostatnia aktualizacja:
Angielski
Polski [automatycznie], Angielski [automatycznie]

Co składa się na jakość szkolenia i jest w cenie?

Potwierdzenie od

Potwierdzenie od: 5.

Tyle osób wystarczy, by szkolenie zostało potwierdzone!

więcej
  
gwarancja

Gwarancja od: 5 uczestników.

Tyle osób wystarczy, by szkolenie odbyło się na pewno!

więcej
  
Wsparcie mailowe

Wsparcie mailowe

Kontakt mailowy z trenerem po szkoleniu, by wspierać Cię, służyć radą

więcej
  
Czego się nauczysz?

Celem proponowanego szkolenia jest przekazanie słuchaczom wiedzy w zakresie podstawowych sposobów postępowania i oddziaływania na tzw. „trudnych rozmówców" oraz rozwiązywania trudnych bądź konfliktowych sytuacji powstających w trakcie współpracy (komunikacji) z takimi osobami w sposób uwzględniający zarówno ich cechy osobnicze jak i zakładane przez nie strategie postępowania (np. celowe generowanie sytuacji trudnej emocjonalnie dla strony przeciwnej - brak reakcji zwrotnej, nadreakcja zwrotna, kłamstwo, manipulowanie inne taktyki). 

Dla kogo szkolenie?

Szkolenie skierowane jest do osób pracujących w biurach obsługi klienta, sekretariatach a także w dużych instytucjach gdzie preferowana jest praca zespołowa.

Opis szkolenia

Typy trudnych rozmówców i ich postawy

Sposoby postępowania wg. typów rozmówców

Powstawanie i rozwiązywanie konfliktów emocjonalnych

Czytaj dalej

Program szkolenia

1. Charakterystyka ogólna „trudnych rozmówców" i ich cech osobopoznawczych (rozpoznanie i rozdzielenie cech osobniczych rozmówcy od założonej przez niego strategii postępowania) 
2. Charakterystyka ogólna przyczyn trudności w komunikacji interpersonalnej 
3. Typy rozmówców i ich cechy psychologiczne (kłótliwy, nieuważny, milczący, gadatliwy, niezdecydowany, pewny siebie, niecierpliwy, rozważny) 
4. Typy trudnych rozmówców i ich postawy (osoba dominująca, osoba sceptyczna, osoba wyniosła, osoba konfrontacyjna, osoba wycofana) 
5. Sposoby postępowania wg. typów rozmówców 
6. Zły rozmówca (cechy złego rozmówcy, zasady rozmowy z trudnym rozmówcą) 

7. Kłamcy zwykli i patologiczni 
8. Główne motywy i symptomy kłamstwa 
9. Wybrane strategie kłamania 
10. Najczęstsze błędy popełniane w rozmowie z kłamcą 

11. Powstawanie i rozwiązywanie konfliktów emocjonalnych (przyczyny konfliktów emocjonalnych, źli słuchacze, brak inteligencji emocjonalnej, błędy postrzegania społecznego) 
12. Oddziaływanie na konflikty (redukowanie, stymulowanie, rozwiązywanie, pseudorozwiązania) 
13. Redukowanie i rozwiązywanie konfliktów emocjonalnych (unikanie, łagodzenie, konkurowanie, współpraca, kompromis)

Po szkoleniu konsultacje indywidualne dla zainteresowanych! 

Trenerzy

Artur Frydrych

Szkolenie prowadzi Artur Frydrych - Ekspert ds. bezpieczeństwa biznesu specjalizujący się w zagadnieniach związanych z ochroną kontrinwigilacyjną i kontrwywiadowczą organizacji i osób, przeciwdziałaniu szpiegostwu gospodarczemu, wykorzystaniu narzędzi socjotechnicznych przy pozyskiwaniu nieuprawnionego dostępu do chronionych zasobów informacyjnych organizacji jak też zwalczaniem innych zagrożeń bezpieczeństwa biznesu (przestępczość pospolita, wrogie działania konkurencji, nielojalność pracowników).
Wykładowca oraz autor wielu unikalnych szkoleń z powyższych dziedzin dla pracowników różnych szczebli przedsiębiorstw krajowych i korporacji międzynarodowych działających w Polsce głównie w sektorze energetycznym, budowlanym, telekomunikacyjnym, farmaceutycznym i spożywczym oraz urzędów centralnych i samorządowych jak też innych instytucji państwowych. Licencjonowany detektyw.
Od 2003 roku w oparciu o wcześniej zdobyte doświadczenie zawodowe oraz stale poszerzaną wiedzę teoretyczną i praktyczną jako niezależny specjalista świadczy usługi szkoleniowe, konsultacyjne i realizacyjne oraz wsparcia metodologicznego na rynku komercyjnym dla firm i instytucji. Prowadzi także audyty bezpieczeństwa zarówno metodami tradycyjnymi jak też w warunkach pozorowanego incydentu.
Poza tradycyjnymi szkoleniami prowadzi także unikalne na rynku komercyjnym warsztaty praktyczne w terenie w warunkach pozorowanych, maksymalnie zbliżonych do rzeczywistych, które pozwalają uczestnikom na pozyskanie wiedzy i doświadczenia nieosiągalnego w warunkach „sali wykładowej".

Pokaż więcej

Zasady rezerwacji

Zasady oznaczania terminów

Termin niegwarantowany - może zostać odwołany w dowolnym momencie (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)

Termin potwierdzony - oznacza, że są zapisane osoby na ten termin, jednak jeszcze w niewystarczającym stopniu, by zapewnić rentowność dostawcy, zatem dostawca może ten termin do 2 tygodni przed szkoleniem/kursem odwołać (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)

Termin gwarantowany - oznacza, że dostawca nie dopuszcza możliwości odwołania tego szkolenia. Gdyby jednak z przyczyn zdrowotnych trenera oraz braku zastępstwa tak się wydarzyło, otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie oraz kupon o wartości 20% szkolenia do wykorzystania na inne szkolenia.

 

Regulamin szkolenia

Dla stałych Uczestników naszych szkoleń 40 zł rabatu od ceny netto.

Przy skierowaniu na szkolenie powyżej trzech Uczestników z jednej firmy / instytucji udzielamy indywidualnego rabatu.
Dla podmiotów finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% ze środków publicznych podatek VAT zwolniony.

Cena szkolenia: 720,00 zł netto (+23% VAT) od osoby, obejmuje: 
- uczestnictwo w szkoleniu 
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- imienne zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia
- konsultacje poszkoleniowe (do 14 dni po szkoleniu)
- rabat na kolejne szkolenia (40,00 zł od ceny netto, od osoby) 

Zgłoszenia udziału prosimy przesyłać do trzech roboczych dni przed terminem szkolenia.  
Potwierdzenie realizacji szkolenia przesyłamy do dwóch dni roboczych przed terminem szkolenia.

Płatność za udział w szkoleniu następuje po szkoleniu na podstawie faktury VAT  
Należność za udział prosimy wpłacać na konto OE FORUM: Santander Bank Polska, nr rach.: 10109022680000000100213506

Szkolenie live online (na żywo)
Szkolenie stacjonarne
Obraz
Ośrodek Edukacyjny FORUM Anna Hoffmann
Nazwa firmy
Terminy szkolenia: