Przejdź do treści

LEADERSHIP- zarządzanie i przywództwo

Rozwiń swoje kompetencje przywódcze – skuteczne zarządzanie zespołem i budowanie autorytetu lidera
2 dni:
16 godz.
Ostatnia aktualizacja:
Angielski
Polski [automatycznie], Angielski [automatycznie]

Co składa się na jakość szkolenia i jest w cenie?

Potwierdzenie od

Potwierdzenie od: 5.

Tyle osób wystarczy, by szkolenie zostało potwierdzone!

więcej
  
gwarancja

Gwarancja od: 5 uczestników.

Tyle osób wystarczy, by szkolenie odbyło się na pewno!

więcej
  
Maksymalnie na szkoleniu

Maksymalnie: 12 uczestników

Tylu uczestników maksymalnie weźmie udział w szkoleniu.

więcej
  
Badanie potrzeb

Badanie potrzeb

Upewnisz się, że Twoje potrzeby zostaną zrealizowane!

więcej
  
Czego się nauczysz?

umożliwienie uczestnikom wypracowania własnego stylu bycia liderem zespołu, którym zarządzają, w kontekście motywacji zespołu i pracownika oraz zadań zespołowych,

nauczenie się sposobów doboru strategii motywacji do człowieka, zadania i funkcji,

nabycie umiejętności motywowania pozafinansowego, dostosowanego do modelu osobowościowego pracownika,

poznanie najważniejszych polskich osiągnięć w zakresie Motywacji 3.0,

poznanie metod rozwijania umiejętności i określania indywidualnych cech członków zespołu, niezbędnych przy przydzielaniu odpowiednich zadań,

nabycie umiejętności współpracy z pracownikiem w budowaniu jego efektywności zadaniowej oraz zaangażowania w realizację celów zespołowych i indywidualnych,

wzmocnienie swojej skuteczność w przekazywaniu konstruktywnej informacji zwrotnej pracownikom – informacja zwrotna i jej funkcja motywacyjna,

pogłębienie wiedzy o tym, jak mówić do pracowników, by zrozumieli dokładnie to, co chcemy im przekazać,

poznanie sposobów egzekwowania wykonania zadań,

nabycie umiejętności efektywnego delegowania zadań,

nabycie umiejętności wyrażania pochwały i konstruktywnej krytyki,

poznanie nowoczesnych technik moderowania pracy zespołowej.

Dla kogo szkolenie?

Szkolenie jest skierowane do menadżerów średniego i wyższego szczebla którzy chcą zwiększyć
swoją skuteczność w zarządzaniu zespołem, lepiej delegować zadania i budować zaangażowanie
pracowników poprzez świadome wykorzystanie analizy transakcyjnej oraz znajomość różnych
stylów osobowości.

Opis szkolenia

Terminy :

05-06.06.2025 Warszawa
26-27.06.2025 Katowice
25-26.09.2025 Kraków
20-21.11.2025 Wrocław
20-21.11.2025 Poznań

Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne
aktywne metody warsztatowe:
 

  • warsztat grupowy
  • prezentacja multimedialna
  • dyskusje grupowe
  • ćwiczenia, testy
     

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz
pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych. Zasadą pracy będzie wspólne
wypracowywanie rozwiązań.
 

Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.

Czytaj dalej

Opinie z Google

12/14/2022
Ilość pozytywów tak duża, że trudno wszystkie zmieścić w jednym komentarzu. Z najważniejszych: rewelacyjni prowadzący, treści zgodne z programem i bardzo dobrze przekazane, super opieka ze strony Solberg i krakowska lokalizacja bardzo trafiona. Ja wrócę na 100%.
Przemysław Szewczyk Przemysław Szewczyk
11/10/2022
szkolenie na wysokim poziomie, świetna atmosfera i podejście trenera do grupy. polecam
tomasz nowakowski tomasz nowakowski
10/25/2022
Świetne szkolenie, prowadząca ma ogromną wiedzę, którą przekazuje w sposób jasny i zrozumiały. Bardzo dużo życiowych sytuacji i ćwiczeń dopasowanych do potrzeb każdego uczestnika. Polecam serdecznie
Anna Brzozowska Anna Brzozowska
10/25/2022
Szkolenie było bardzo efektywne, duża część szkolenia była poświęcona na ćwiczenia co pozwoliło min. zyskać umiejętności , które zapewne przydadzą się w pracy jak też życiu prywatnym:) SERDECZNIE PLECAM
Marzena Jankowska Marzena Jankowska
09/27/2022
Miałam przyjemność zlecić Grupie Szkoleniowej Solberg przeprowadzenie testów DISC w firmie oraz wziąć udział w szkoleniu stacjonarnym dla menedżerów. Zarówno pierwsze, jak i drugie doświadczenie oceniam bardzo pozytywnie. Było bardzo merytorycznie, profesjonalnie, kameralnie i na wysokim poziomie. Polecam, bo to świetna inwestycja w rozwój zespołu.
Katarzyna Dudek Katarzyna Dudek

Program szkolenia

Rola i zadania lidera - kluczowe pytania lidera zespołu czyli od czego każdy szef powinien zacząć
Cele firm, cele mojego działu a cele mojego podwładnego.
Czym w praktyce się zajmuję, a czym powinienem zajmować się jako przełożony.
Czego oczekuję od mojego zespołu?
Dokąd zmierzam jako szef zespołu?
Jak zamierzam dotrzeć do celu?
Jakie zasoby będą mi potrzebne?
Jakie są słabości i atuty zespołu?
Czego oczekują ode mnie moi zwierzchnicy?

Kompetencje osobowościowe menedżera / lidera
Co powinno wyróżniać menedżera / lidera spośród innych osób?
Umiejętność kierowania sobą
Decyzja: menedżer czy lider – czyli kogo potrzebuje mój zespół?
Rola lidera jako członka zespołu
Autorytet lidera
Zadania lidera w zespole – rozwój partnerstwa i współpracy
Budowanie zaufania lidera w zespole – jakie dokładnie zachowania budują zaufanie pracowników a
jakie je niszczą?
Kim są moi pracownicy?
Czego potrzeba żeby skutecznie motywować pracownika?
Różnice: komunikacja, współpraca w zespole, podejmowanie decyzji
Inspiracje do lepszego motywowania i zarządzania
Zrozumienie ludzkiej natury podstawą skutecznej motywacji, Współczesne wyzwania motywacyjne
Zadanie, jako cel działania zespołu
Czym się różnią cele osobiste od celów zespołu?
Jak komunikować cele
Cele strategiczne i operacyjne
Zadania jako motywator dla pracownika – jak określić zadanie

Różnice między tym, co psychologia wie a tym, co robi biznes
Co motywuje i co demotywuje moich pracowników?
Dwa miasta –czyli o podejściu ludzi do zadań

Podstawowe zasady motywowania zespołu i pracownika
Nowoczesne techniki pracy zespołowej wzmacniające motywację
Dopasowanie do modelu motywacji pracownika
Delegowanie zadań
Odpowiedzialność za wynik
Motywujący feedaback
Praca w kluczowych projektach
Wykorzystanie narzędzi coachingowych w motywowaniu. Nowy pracownik vs. „stary” pracownik.
Jeżeli chcesz poznać charakter człowieka, daj mu władzę.
PROGRAM

Umiejętność delegowania zadań
Pierwszy grzech menedżerów
Delegowanie jako narzędzie motywowania
Warunki skutecznego delegowania zadań
Przeszkody w skutecznym delegowaniu
Diagnoza indywidualnych kompetencji w zakresie delegowania uprawnień
Praktyczne wskazówki delegowania zadań pracownikom

Jak zarządzać efektywnością pracownika?
Jak budować odpowiedzialność pracownika za wynik?
Ustalanie celów pracy
Jak docenić (pochwalić) pracownika?
Jak udzielić konstruktywnej krytyki?
Kontrola realizacji zadań
Rozliczanie z realizacji zadań
Badanie przyczyn niepowodzeń
Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji:
Szkolenie w rozwiązywaniu problemów na różnych poziomach.
Podejmowanie decyzji w oparciu o logiczne i strategiczne myślenie.
Umiejętność skutecznego zarządzania zmianą w zespole.
Budowanie efektywnej komunikacji w zespole w kontekście rozwiązywania problemów.

Jak efektywnie pracować z zespołem?
Przekazywanie celów i efektywna organizacja pracy zespołu
Różnica między grupą a zespołem
Cechy efektywnego zespołu
Role zespołowe a motywacja
Odpowiedzialność w zespole

Zasady rezerwacji

Zasady oznaczania terminów

Termin niegwarantowany - może zostać odwołany w dowolnym momencie (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)

Termin potwierdzony - oznacza, że są zapisane osoby na ten termin, jednak jeszcze w niewystarczającym stopniu, by zapewnić rentowność dostawcy, zatem dostawca może ten termin do 2 tygodni przed szkoleniem/kursem odwołać (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)

Termin gwarantowany - oznacza, że dostawca nie dopuszcza możliwości odwołania tego szkolenia. Gdyby jednak z przyczyn zdrowotnych trenera oraz braku zastępstwa tak się wydarzyło, otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie oraz kupon o wartości 20% szkolenia do wykorzystania na inne szkolenia.

 

Regulamin szkolenia

np. w momencie rozpoczęcia szkolenia, zamykamy drzwi na klucz i nie wpuszczamy osób spóźnionych
albo

Uczestnicy mają godzinną przerwę obiadową, w trakcie której we własnym zakresie korzystają z pobliskich punktów gastronomicznych

Szkolenie stacjonarne
Obraz
LEADERSHIP- zarządzanie i przywództwo
Grupa Szkoleniowa SOLBERG Sp. z o.o.
Nazwa firmy
Terminy szkolenia: