LEADERSHIP- zarządzanie i przywództwo
Co składa się na jakość szkolenia i jest w cenie?
umożliwienie uczestnikom wypracowania własnego stylu bycia liderem zespołu, którym zarządzają, w kontekście motywacji zespołu i pracownika oraz zadań zespołowych,
nauczenie się sposobów doboru strategii motywacji do człowieka, zadania i funkcji,
nabycie umiejętności motywowania pozafinansowego, dostosowanego do modelu osobowościowego pracownika,
poznanie najważniejszych polskich osiągnięć w zakresie Motywacji 3.0,
poznanie metod rozwijania umiejętności i określania indywidualnych cech członków zespołu, niezbędnych przy przydzielaniu odpowiednich zadań,
nabycie umiejętności współpracy z pracownikiem w budowaniu jego efektywności zadaniowej oraz zaangażowania w realizację celów zespołowych i indywidualnych,
wzmocnienie swojej skuteczność w przekazywaniu konstruktywnej informacji zwrotnej pracownikom – informacja zwrotna i jej funkcja motywacyjna,
pogłębienie wiedzy o tym, jak mówić do pracowników, by zrozumieli dokładnie to, co chcemy im przekazać,
poznanie sposobów egzekwowania wykonania zadań,
nabycie umiejętności efektywnego delegowania zadań,
nabycie umiejętności wyrażania pochwały i konstruktywnej krytyki,
poznanie nowoczesnych technik moderowania pracy zespołowej.
Terminy :
05-06.06.2025 Warszawa
26-27.06.2025 Katowice
25-26.09.2025 Kraków
20-21.11.2025 Wrocław
Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne
aktywne metody warsztatowe:
- warsztat grupowy
- prezentacja multimedialna
- dyskusje grupowe
- ćwiczenia, testy
Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz
pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych. Zasadą pracy będzie wspólne
wypracowywanie rozwiązań.
Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.
Czytaj dalej
Opinie z Google
Program szkolenia
LEADERSHIP- świadome przywództwo
- Co oznacza bycie liderem
- Przywództwo vs autorytet
- Świadomość i uważność
Kim są moi pracownicy?
- Czego potrzeba żeby skutecznie motywować pracownika?
- Różnice: komunikacja, współpraca w zespole, podejmowanie decyzji
- Odpowiedzialność zespołowa
- Dysfunkcje pracy zespołowej
- Autonomia
- Wyzwania menedżera w zarządzaniu pokoleniami – jak motywować pracowników z poszczególnych pokoleń?
Inspiracje do lepszego motywowania i zarządzania
- Zrozumienie ludzkiej natury podstawą skutecznej motywacji
- Współczesne wyzwania motywacyjne
- Triada biznesowej efektywności
Konsekwencja w zarządzaniu, czyli skuteczne komunikowanie:
- Wypracowanie zasad udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej.
- Osobiste postawy wobec udzielania feedbacku
- Analiza transakcyjna
Zarządzanie poprzez cele- ustalanie priorytetów i koncentracja na celu
- Analiza SWOT jako narzędzie diagnozy stanu obecnego
- Co to jest cel?
- Stawianie i kontrola realizacji celów
- Delegowanie zadań i monitorowanie ich realizacji
- Jak zamienić biznesowe cele SMART w cele inspirujące?
Kluczowe elementy niezbędne do sprawnego zarządzania zespołem i pracownikiem
- Dopasowanie do modelu motywacji pracownika
- Delegowanie zadań
- Odpowiedzialność za wynik
- Motywujący feedaback
- Praca w kluczowych projektach
- Wykorzystanie narzędzi coachingowych w motywowaniu.
- Nowy pracownik vs. „stary” pracownik.
Asertywność menedżera/ lidera/ szefa/ dyrektora
- Stawianie granic
- Ocena vs krytyka
- Budowanie siły lidera
- Przyczyny powstawania sytuacji trudnych
- FUKO
- Reagowanie w sytuacjach trudnych
- Wpływ braku reakcji lub niewłaściwej reakcji na cały zespół
Zasady rezerwacji
Zasady oznaczania terminów
Termin niegwarantowany - może zostać odwołany w dowolnym momencie (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)
Termin potwierdzony - oznacza, że są zapisane osoby na ten termin, jednak jeszcze w niewystarczającym stopniu, by zapewnić rentowność dostawcy, zatem dostawca może ten termin do 2 tygodni przed szkoleniem/kursem odwołać (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)
Termin gwarantowany - oznacza, że dostawca nie dopuszcza możliwości odwołania tego szkolenia. Gdyby jednak z przyczyn zdrowotnych trenera oraz braku zastępstwa tak się wydarzyło, otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie oraz kupon o wartości 20% szkolenia do wykorzystania na inne szkolenia.

