Komunikacja managerska - trudne rozmowy z pracownikami
Co składa się na jakość szkolenia i jest w cenie?
skuteczniej komunikować się z zespołem.
lepiej zarządzać sytuacjami konfliktowymi.
udzielać i przyjmować konstruktywny feedback.
jasno i efektywnie komunikować zmiany w organizacji.
Terminy :
05.12.2025 Poznań
Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne
aktywne metody warsztatowe:
- warsztat grupowy
- prezentacja multimedialna
- dyskusje grupowe
- ćwiczenia, testy
Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz
pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych. Zasadą pracy będzie wspólne
wypracowywanie rozwiązań.
Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.
Czytaj dalej
Opinie z Google
Program szkolenia
PROGRAM SZKOLENIA
1. ROLA KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ W ZARZĄDZANIU
Proces i rola komunikacji w zarządzaniu zespołem.
Funkcje komunikacji w organizacji
Skuteczna komunikacja i przekazywanie informacji
Kluczowa rola pytań
Monitorowanie odbioru informacji: parafraza i klaryfikacja
2. UMIEJĘTNOŚĆ KOMUNIKOWANIA CELÓW I DELEGOWANIA ZADAŃ
Przygotowanie do rozmowy
Analiza sytuacji i celów rozmowy
Planowanie struktury i przekazu
Motywacyjny aspekt wyznaczania celów, wspólne uzgadnianie, metoda SMART
Delegowanie zadań- istotne zasady
3. FEEDBACK – KLUCZ DO SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI MENEDŻERSKIEJ
Jak udzielać konstruktywnej informacji zwrotnej, która buduje zaangażowanie.
Informacja zwrotna- negatywny/ pozytywny feedback
Konstruktywna krytyka vs. uznanie pracownika
4. ASERTYWNA KOMUNIKACJA MENEDŻERA
Trudne rozmowy z pracownikami.
Jak poradzić sobie w trudnych sytuacjach komunikacyjnych?
Wyznaczanie granic pracownikowi i przekazywanie trudnych decyzji.
5. TRUDNE ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI - NAJWAŻNIEJSZE ZASADY
Emocje i ich wpływ na trudne rozmowy
Argumentacja i język w trudnych rozmowach
Przykłady typowych trudnych rozmów
Wyzwania w trudnych rozmowach
Otwarte rozmowy o wydajności i rozwoju
Zasady rezerwacji
Zasady oznaczania terminów
Termin niegwarantowany - może zostać odwołany w dowolnym momencie (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)
Termin potwierdzony - oznacza, że są zapisane osoby na ten termin, jednak jeszcze w niewystarczającym stopniu, by zapewnić rentowność dostawcy, zatem dostawca może ten termin do 2 tygodni przed szkoleniem/kursem odwołać (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)
Termin gwarantowany - oznacza, że dostawca nie dopuszcza możliwości odwołania tego szkolenia. Gdyby jednak z przyczyn zdrowotnych trenera oraz braku zastępstwa tak się wydarzyło, otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie oraz kupon o wartości 20% szkolenia do wykorzystania na inne szkolenia.
Regulamin szkolenia
np. w momencie rozpoczęcia szkolenia, zamykamy drzwi na klucz i nie wpuszczamy osób spóźnionych
albo
Uczestnicy mają godzinną przerwę obiadową, w trakcie której we własnym zakresie korzystają z pobliskich punktów gastronomicznych

