Przejdź do treści

Komunikacja managerska - trudne rozmowy z pracownikami

Poznaj techniki komunikacyjne w sytuacjach konfliktowych i motywujących.
1 dzień:
8 godz.
Ostatnia aktualizacja:
Angielski
Polski [automatycznie], Angielski [automatycznie]

Co składa się na jakość szkolenia i jest w cenie?

Potwierdzenie od

Potwierdzenie od: 5.

Tyle osób wystarczy, by szkolenie zostało potwierdzone!

więcej
  
gwarancja

Gwarancja od: 5 uczestników.

Tyle osób wystarczy, by szkolenie odbyło się na pewno!

więcej
  
Maksymalnie na szkoleniu

Maksymalnie: 12 uczestników

Tylu uczestników maksymalnie weźmie udział w szkoleniu.

więcej
  
Badanie potrzeb

Badanie potrzeb

Upewnisz się, że Twoje potrzeby zostaną zrealizowane!

więcej
  
Czego się nauczysz?

skuteczniej komunikować się z zespołem.

lepiej zarządzać sytuacjami konfliktowymi.

udzielać i przyjmować konstruktywny feedback.

jasno i efektywnie komunikować zmiany w organizacji.

Dla kogo szkolenie?

Szkolenie dla każdej osoby chcącej poprawić relacje w miejscu pracy, wypracować narzędzia
pozwalające budować pozytywne relacje w miejscu pracy.

Polecane osobom, które pełnią lub aspirują do ról kierowniczych, a także tym, które chcą skuteczniej zarządzać zespołem i budować dobre relacje w pracy.

Opis szkolenia

Terminy : 


17.10.2025 Kraków
05.12.2025 Poznań

Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne
aktywne metody warsztatowe:
 

  • warsztat grupowy
  • prezentacja multimedialna
  • dyskusje grupowe
  • ćwiczenia, testy
     

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz
pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych. Zasadą pracy będzie wspólne
wypracowywanie rozwiązań.
 

Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.

Czytaj dalej

Opinie z Google

12/14/2022
Ilość pozytywów tak duża, że trudno wszystkie zmieścić w jednym komentarzu. Z najważniejszych: rewelacyjni prowadzący, treści zgodne z programem i bardzo dobrze przekazane, super opieka ze strony Solberg i krakowska lokalizacja bardzo trafiona. Ja wrócę na 100%.
Przemysław Szewczyk Przemysław Szewczyk
11/10/2022
szkolenie na wysokim poziomie, świetna atmosfera i podejście trenera do grupy. polecam
tomasz nowakowski tomasz nowakowski
10/25/2022
Świetne szkolenie, prowadząca ma ogromną wiedzę, którą przekazuje w sposób jasny i zrozumiały. Bardzo dużo życiowych sytuacji i ćwiczeń dopasowanych do potrzeb każdego uczestnika. Polecam serdecznie
Anna Brzozowska Anna Brzozowska
10/25/2022
Szkolenie było bardzo efektywne, duża część szkolenia była poświęcona na ćwiczenia co pozwoliło min. zyskać umiejętności , które zapewne przydadzą się w pracy jak też życiu prywatnym:) SERDECZNIE PLECAM
Marzena Jankowska Marzena Jankowska
09/27/2022
Miałam przyjemność zlecić Grupie Szkoleniowej Solberg przeprowadzenie testów DISC w firmie oraz wziąć udział w szkoleniu stacjonarnym dla menedżerów. Zarówno pierwsze, jak i drugie doświadczenie oceniam bardzo pozytywnie. Było bardzo merytorycznie, profesjonalnie, kameralnie i na wysokim poziomie. Polecam, bo to świetna inwestycja w rozwój zespołu.
Katarzyna Dudek Katarzyna Dudek

Program szkolenia

PROGRAM SZKOLENIA

 

1. ROLA KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ W ZARZĄDZANIU
Proces i rola komunikacji w zarządzaniu zespołem.
Funkcje komunikacji w organizacji
Skuteczna komunikacja i przekazywanie informacji
Kluczowa rola pytań
Monitorowanie odbioru informacji: parafraza i klaryfikacja

2. UMIEJĘTNOŚĆ KOMUNIKOWANIA CELÓW I DELEGOWANIA ZADAŃ
Przygotowanie do rozmowy
Analiza sytuacji i celów rozmowy
Planowanie struktury i przekazu
Motywacyjny aspekt wyznaczania celów, wspólne uzgadnianie, metoda SMART
Delegowanie zadań- istotne zasady

3. FEEDBACK – KLUCZ DO SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI MENEDŻERSKIEJ
Jak udzielać konstruktywnej informacji zwrotnej, która buduje zaangażowanie.
Informacja zwrotna- negatywny/ pozytywny feedback
Konstruktywna krytyka vs. uznanie pracownika

4. ASERTYWNA KOMUNIKACJA MENEDŻERA
Trudne rozmowy z pracownikami.
Jak poradzić sobie w trudnych sytuacjach komunikacyjnych?
Wyznaczanie granic pracownikowi i przekazywanie trudnych decyzji.

5. TRUDNE ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI - NAJWAŻNIEJSZE ZASADY
Emocje i ich wpływ na trudne rozmowy
Argumentacja i język w trudnych rozmowach
Przykłady typowych trudnych rozmów
Wyzwania w trudnych rozmowach
Otwarte rozmowy o wydajności i rozwoju

Zasady rezerwacji

Zasady oznaczania terminów

Termin niegwarantowany - może zostać odwołany w dowolnym momencie (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)

Termin potwierdzony - oznacza, że są zapisane osoby na ten termin, jednak jeszcze w niewystarczającym stopniu, by zapewnić rentowność dostawcy, zatem dostawca może ten termin do 2 tygodni przed szkoleniem/kursem odwołać (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)

Termin gwarantowany - oznacza, że dostawca nie dopuszcza możliwości odwołania tego szkolenia. Gdyby jednak z przyczyn zdrowotnych trenera oraz braku zastępstwa tak się wydarzyło, otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie oraz kupon o wartości 20% szkolenia do wykorzystania na inne szkolenia.

 

Regulamin szkolenia

np. w momencie rozpoczęcia szkolenia, zamykamy drzwi na klucz i nie wpuszczamy osób spóźnionych
albo

Uczestnicy mają godzinną przerwę obiadową, w trakcie której we własnym zakresie korzystają z pobliskich punktów gastronomicznych

Szkolenie stacjonarne
Obraz
Grupa rozmawiających osób
Grupa Szkoleniowa SOLBERG Sp. z o.o.
Nazwa firmy
Terminy szkolenia: