Komunikacja empatyczna - NVC
Co składa się na jakość szkolenia i jest w cenie?
Korzyści:
Podczas szkolenia uczestnik dowie się jak:
• Komunikować się z empatią i szacunkiem.
• Budować dobre relacje z otoczeniem w pracy i życiu prywatnym.
• Komunikować się z intencją porozumienia.
• Być szczerym bez ranienia innych.
• Obserwować sytuację bez ocen.
• Rozmawiać Językiem Żyrafy?
Czytaj dalej
Program szkolenia
Moduł I. Komunikacja empatyczna- wprowadzenie
• Rola komunikacji w budowaniu relacji i współpracy w życiu zawodowym.
• „Bariery” komunikacyjne.
• Komunikacja werbalna: słowa, słowa, słowa…
• Znaczenie komunikacji niewerbalnej.
• Spójność komunikatu werbalnego i niewerbalnego.
• Szacunek do siebie oraz szacunek do innych jako podstawa budowania partnerskich relacji w biznesie.
• Znajomość i wyrażanie własnych potrzeb kluczem do budowania partnerstwa w biznesie.
• Identyfikacja kluczowych potrzeb własnych w relacjach biznesowych.
Moduł II. Komunikacja empatyczna - świat Żyrafy i świat Szakala
• Co ja słuszę, gdy Ty mówisz?
• Język Szakala.
• System przekonań.
• Używany język.
• Język Żyrafy.
• System przekonań.
• Używany język.
Moduł III. Komunikacja empatyczna – Cztery kroki komunikacji NVC.
• Obserwacja – co nią jest a co nie.
• Emocje – faktyczne i rzekome.
• Co nam mówią emocje?
• Rozumienie emocji i mówienie o nich.
• Potrzeba jako źródło emocji.
• Lista potrzeb wg. Rosenberga.
• Rozumienie potrzeb.
• Prośba – czym jest a czym nie jest?
• Jak prosić?
Moduł IV. Komunikacja empatyczna
• Praktyka w parach.
• Wnioski po praktyce.
• Podsumowanie
Trener:
Trenerka z wieloletnim doświadczeniem korporacyjnym. Coacherka, Trenerka rozwoju osobistego, odporności psychicznej, zarządzania stresem i wypaleniem zawodowym. Ekspertka od wizerunku i etykiety w biznesie. Pedagożka i wykładowczyni.
Wzmacnia liderów i zespoły w rozwijaniu kompetencji budujących efektywną komunikację i współpracę opartą na zaufaniu, odpowiedzialności i autentyczności. Wspiera umiejętności współczesnego zarządzania zespołami i współpracy.
Dba o dobrostan psychiczny pracowników, wspierając w rozwoju umiejętności skutecznego radzenia sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym oraz wprowadzając tajniki uważności na co dzień w życiu zawodowym.
Zasady rezerwacji
Zasady oznaczania terminów
Termin niegwarantowany - może zostać odwołany w dowolnym momencie (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)
Termin potwierdzony - oznacza, że są zapisane osoby na ten termin, jednak jeszcze w niewystarczającym stopniu, by zapewnić rentowność dostawcy, zatem dostawca może ten termin do 2 tygodni przed szkoleniem/kursem odwołać (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)
Termin gwarantowany - oznacza, że dostawca nie dopuszcza możliwości odwołania tego szkolenia. Gdyby jednak z przyczyn zdrowotnych trenera oraz braku zastępstwa tak się wydarzyło, otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie oraz kupon o wartości 20% szkolenia do wykorzystania na inne szkolenia.
Regulamin szkolenia
1. Wypełnienie powyższego formularza jest równoznaczne z akceptacją regulaminu prowadzonych przez SEDNO Training szkoleń. Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w szkoleniu i jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
2. Płatność powinna być przekazana na konto SEDNO Training: PKO S.A. 80 1020 1013 0000 0302 0540 8390, po uprzednim otrzymaniu potwierdzenia szkolenia które zostanie wysłane na 3 dni robocze przed terminem szkolenia.
Uwaga! Na wyraźną prośbę klienta – administracji publicznej przysługuje płatność na podstawie faktury wystawionej w dniu szkolenia.
3. Brak płatności na konto SEDNO Training przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
4. Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana wyłącznie w formie pisemnej najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty za szkolenie.
5. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia oraz do zmiany terminu szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku płatności zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
6. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.
7. Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.

