Kompetentna asystentka/sekretarka
Co składa się na jakość szkolenia i jest w cenie?
Korzyści dla uczestnika
• Nauczenie się, w jaki sposób budować profesjonalny wizerunek sekretariatu
• Zdobycie wiedzy, czym jest precedencja i jakie są jej zasady
• Prowadzenie profesjonalnej korespondencji pisemnej i elektronicznej
• Profesjonalnie zorganizowanie spotkań i przyjmowanie gości w firmie
• Prowadzenie wysokiej jakości rozmowy telefoniczne
Korzyści dla organizacji
• Wzmocnienie organizacji i czasu pracy Przełożonego
• Zwiększenie świadomości pracownika w istocie budowania marki organizacji
• Wzrost satysfakcji Klientów i partnerów biznesowych z obsługi
Czytaj dalej
Program szkolenia
Moduł 1 Charakterystyka pracy asystentki-sekretarki
• Sekretariat jako miejsce pracy asystentki-sekretarki
• Główne zadania, umiejętności i zakres odpowiedzialności
• Niezbędne kompetencje
• Aspekty organizacyjne
• Ustalenie zasad współpracy w organizacji
• Kształtowanie dobrego wizerunku organizacji, etyka zawodowa, sposób zachowania, ochrona czasu pracy przełożonego
Moduł 2 Komunikacja jako istotny czynnik w pracy asystentki-sekretarki
• Bariery komunikacyjne
• Aktywne słuchanie
• Oczekiwania klienta – pytania jako narzędzia ich rozpoznawania
• Postawa i techniki asertywne
• Wyrażenia zakazane – zwroty niedozwolone w kontaktach z kontrahentami
• Zasady netykiety
• Trudne sytuacje - jak sobie z nimi radzić?
Moduł 3 Etykieta i wizerunek
• Precedencja
• Hierarchia – kto pierwszy i dlaczego
• Witanie się, podanie dłoni, powstawanie, przedstawianie
• Gdzie i jak wolno się witać, a gdzie nie wypada – jak uniknąć gafy
• Ważne różnice w relacjach biznesowych a towarzyskich
• Wizytówki – rodzaje, wygląd, wręczanie oraz znaczenie biletów wizytowych
• Tytułowanie – tytuły naukowe, służbowe, kurtuazyjne
• Formalne zwroty grzecznościowe
• Rozmowa – nawiązywanie konwersacji, tematy dozwolone
• Kultura języka – poprawność wypowiedzi
• Wizerunek – błędy
• Ubiór biznesowy – podstawowe kanony
• Złote zasady kobiecej elegancji – jak ustrzec się błędów w doborze garderoby
• Rodzaje strojów i biżuterii dostosowanych do okazji
• Wygląd profesjonalistki – fryzura, makijaż, manicure
Moduł 4 Planowanie kariery w zawodzie asystentki-sekretarki
• Indywidualnie przygotowany plan na przyszłość (2 lata, 5 lat)
Trener:
Trenerka z wieloletnim doświadczeniem korporacyjnym. Coacherka, Trenerka rozwoju osobistego, odporności psychicznej, zarządzania stresem i wypaleniem zawodowym. Ekspertka od wizerunku i etykiety w biznesie. Pedagożka i wykładowczyni.
Wzmacnia liderów i zespoły w rozwijaniu kompetencji budujących efektywną komunikację i współpracę opartą na zaufaniu, odpowiedzialności i autentyczności. Wspiera umiejętności współczesnego zarządzania zespołami i współpracy.
Dba o dobrostan psychiczny pracowników, wspierając w rozwoju umiejętności skutecznego radzenia sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym oraz wprowadzając tajniki uważności na co dzień w życiu zawodowym.
Zasady rezerwacji
Zasady oznaczania terminów
Termin niegwarantowany - może zostać odwołany w dowolnym momencie (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)
Termin potwierdzony - oznacza, że są zapisane osoby na ten termin, jednak jeszcze w niewystarczającym stopniu, by zapewnić rentowność dostawcy, zatem dostawca może ten termin do 2 tygodni przed szkoleniem/kursem odwołać (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)
Termin gwarantowany - oznacza, że dostawca nie dopuszcza możliwości odwołania tego szkolenia. Gdyby jednak z przyczyn zdrowotnych trenera oraz braku zastępstwa tak się wydarzyło, otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie oraz kupon o wartości 20% szkolenia do wykorzystania na inne szkolenia.
Regulamin szkolenia
1. Wypełnienie powyższego formularza jest równoznaczne z akceptacją regulaminu prowadzonych przez SEDNO Training szkoleń. Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w szkoleniu i jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
2. Płatność powinna być przekazana na konto SEDNO Training: PKO S.A. 80 1020 1013 0000 0302 0540 8390, po uprzednim otrzymaniu potwierdzenia szkolenia które zostanie wysłane na 3 dni robocze przed terminem szkolenia.
Uwaga! Na wyraźną prośbę klienta – administracji publicznej przysługuje płatność na podstawie faktury wystawionej w dniu szkolenia.
3. Brak płatności na konto SEDNO Training przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
4. Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana wyłącznie w formie pisemnej najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty za szkolenie.
5. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia oraz do zmiany terminu szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku płatności zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
6. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.
7. Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.

