ITIL®4 Foundation
2 dni:
16 godz.
Ostatnia aktualizacja:
Angielski
Polski [automatycznie], Angielski [automatycznie]
Co składa się na jakość szkolenia i jest w cenie?
Czego się nauczysz?
Przedstawienie nowoczesnego sposobu zarządzania usługami IT
Zrozumienie ITIL®4 w aspekcie słownika i kluczowych pojęć
Pokazanie, jak organizacja i jej działanie mogą być usprawnione dzięki zastosowaniu praktyk opisanych w ITIL®4
Zdanie egzaminu ITIL® 4 Foundation weryfikujące znajomość modelu zarządzania usługami IT opisanego w ITIL®4
Uzyskanie kwalifikacji pozwalających na udział w szkoleniach z wyższych poziomów ITIL®4, które oceniają zdolność do zastosowania wiedzy w praktycznym kontekście
Dla kogo szkolenie?
Opis szkolenia
Czytaj dalej
Program szkolenia
- Podstawy zarządzania usługami IT
- Główne pryncypia ITIL®
- Cztery wymiary zarządzania usługami IT
- System wartości usług ITIL®
- Aktywności łańcucha wartości usług oraz ich wzajemne powiązania
- Cele i kluczowe pojęcia dotycząc 18 praktyk ITIL®
- Szczegóły dotyczące 7 praktyk ITIL®, w tym ich wzajemne dopasowanie w ramach łańcucha wartości usług
- Ustawiczne doskonalenie, w tym: model ustawicznego doskonalenia
- Umożliwianie zmian
- Zarządzanie incydentami
- Zarządzanie problemami
- Zarządzanie wnioskami o usługę
- Serwisdesk
- Zarządzanie poziomem świadczenia usług
- Ćwiczenia praktyczne
- Sesje powtórzeniowe i próbny egzamin
- Akredytowany Egzamin
Regulamin szkolenia
Regulamin dostępny pod linkiem: https://sii.pl/regulamin-swiadczenia-uslug-szkoleniowych/
Szkolenie live online (na żywo)
Szkolenie live online (na żywo)
Sii Polska

Terminy szkolenia:
ITIL®4 Foundation
Niepotwierdzony
Termin niepotwierdzony - może zostać odwołany w dowolnym momencie (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)
Cena netto:
Brutto
3690
3000 zł
ITIL®4 Foundation
Niepotwierdzony
Termin niepotwierdzony - może zostać odwołany w dowolnym momencie (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)
Cena netto:
Brutto
3690
3000 zł