Przejdź do treści

ITIL®4 Foundation

2 dni:
16 godz.
Ostatnia aktualizacja:
Angielski
Polski [automatycznie], Angielski [automatycznie]

Co składa się na jakość szkolenia i jest w cenie?

Maksymalnie na szkoleniu

Maksymalnie: 15 uczestników

Tylu uczestników maksymalnie weźmie udział w szkoleniu.

więcej
  
Czego się nauczysz?

Przedstawienie nowoczesnego sposobu zarządzania usługami IT

Zrozumienie ITIL®4 w aspekcie słownika i kluczowych pojęć

Pokazanie, jak organizacja i jej działanie mogą być usprawnione dzięki zastosowaniu praktyk opisanych w ITIL®4

Zdanie egzaminu ITIL® 4 Foundation weryfikujące znajomość modelu zarządzania usługami IT opisanego w ITIL®4

Uzyskanie kwalifikacji pozwalających na udział w szkoleniach z wyższych poziomów ITIL®4, które oceniają zdolność do zastosowania wiedzy w praktycznym kontekście

Dla kogo szkolenie?

Wszystkie osoby zajmujące się świadczeniem i rozwojem usług IT, tj. właściciele usług, pracownicy grup wsparcia oraz Service Desku, inżynierowie i specjaliści techniczni, administratorzy, użytkownicy usług IT.

Opis szkolenia

Czytaj dalej

Program szkolenia

  • Podstawy zarządzania usługami IT
  • Główne pryncypia ITIL®
  • Cztery wymiary zarządzania usługami IT
  • System wartości usług ITIL®
  • Aktywności łańcucha wartości usług oraz ich wzajemne powiązania
  • Cele i kluczowe pojęcia dotycząc 18 praktyk ITIL®
  • Szczegóły dotyczące 7 praktyk ITIL®, w tym ich wzajemne dopasowanie w ramach łańcucha wartości usług
    • Ustawiczne doskonalenie, w tym: model ustawicznego doskonalenia
    • Umożliwianie zmian
    • Zarządzanie incydentami
    • Zarządzanie problemami
    • Zarządzanie wnioskami o usługę
    • Serwisdesk
  • Zarządzanie poziomem świadczenia usług
  • Ćwiczenia praktyczne
  • Sesje powtórzeniowe i próbny egzamin
  • Akredytowany Egzamin

 

Regulamin szkolenia

Regulamin dostępny pod linkiem: https://sii.pl/regulamin-swiadczenia-uslug-szkoleniowych/

Szkolenie live online (na żywo)
Szkolenie live online (na żywo)
Sii Polska
Nazwa firmy
Terminy szkolenia: