Etykieta zawodowa i savoir vivre w pracy urzędnika
Co składa się na jakość szkolenia i jest w cenie?
Cele i korzyści:
• Uzyskanie praktycznej wiedzy i umiejętności związanych ze współczesnymi regułami zawodowego savoir-vivre’u.
• Wzmocnienie pewności siebie uczestników w codziennych kontaktach z interesantami, gośćmi instytucji, współpracownikami.
• Rozwinięcie umiejętności zachowania w trudnych i nietypowych sytuacjach.
Czytaj dalej
Program szkolenia
1. Fundamentalne zasady savoir-vivre w pracy:
• Etykieta biznesu a etykieta towarzyska – różnice i elementy wspólne.
• Precedencja – zasady pierwszeństwa w codziennych sytuacjach zawodowych.
• Reguły etykiety obowiązującej w urzędach.
2. Powitania, przedstawianie siebie i innych:
• Formy powitań z uwzględnianiem precedencji w różnych sytuacjach zawodowych.
• Przedstawianie siebie i innych w sytuacjach zawodowych.
• Właściwe tytułowanie w kontaktach służbowych.
• Propozycja przejścia na ty – kto, w jaki sposób i kiedy może wyjść z inicjatywą.
3. Podejmowanie gości w instytucji:
• Zasady zachowania przy recepcji, w sekretariacie, w windzie, na korytarzu, w szatni, na schodach.
• Small talk – sztuka małej rozmowy.
• Reguły zajmowania miejsc przy stole konferencyjnym.
• Podawanie poczęstunku gościom – przyjmowanie zamówień i serwowanie napojów.
• Spotkania online – zasady savoir-vivre i dobre praktyki.
4. Etykieta komunikacji telefonicznej i elektronicznej:
• Trudne sytuacje przez telefon – sposoby radzenia sobie z nimi.
• Najczęstsze gafy telefoniczne.
• Wideokonferencje – zasady.
• Zwroty grzecznościowe w korespondencji.
• Netykieta – sztuka komunikacji elektronicznej.
5. Służbowy dress code – co, kiedy i jak nosić do pracy:
• Style ubioru do pracy – formal dress, business casual, smart casual.
• Fryzura, makijaż, dodatki stosowne w pracy.
• Złodzieje wizerunku. Jakich błędów unikać?
• Kolory, fasony oraz wzory wskazane i niewłaściwe podczas spotkań online.
Trener:
Trener komunikacji, wizerunku i etykiety biznesu. Praktyk Analizy Transakcyjnej. Praktyk dialogu motywującego.
Od 2006 lat prowadzi szkolenia z doskonalenia kompetencji interpersonalnych i osobistych takich jak: etykieta w biznesie, sztuka dyplomacji, komunikacja interpersonalna, autoprezentacja, budowanie własnej marki, szkolenia managerskie, rozwiązywanie konfliktów, obsługa klienta, etykieta ubioru, dress code, efektywność w pracy, asertywność, wystąpienia publiczne, profesjonalny sekretariat i recepcja. Ponadto, doradza w zakresie wizerunku biznesowego i osobistego uwzględniając ubiór, zachowanie i mowę ciała. Przekazywane wskazówki dostosowuje do osobowości oraz pozycji zawodowej.
Prelegentka na konferencjach i kongresach branżowych. Jako ekspertka zapraszana jest do programów telewizyjnych oraz radiowych. Współpracuje z prasą i portalami internetowymi, pisząc artykuły na temat wizerunku oraz etykiety.
Zasady rezerwacji
Zasady oznaczania terminów
Termin niegwarantowany - może zostać odwołany w dowolnym momencie (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)
Termin potwierdzony - oznacza, że są zapisane osoby na ten termin, jednak jeszcze w niewystarczającym stopniu, by zapewnić rentowność dostawcy, zatem dostawca może ten termin do 2 tygodni przed szkoleniem/kursem odwołać (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)
Termin gwarantowany - oznacza, że dostawca nie dopuszcza możliwości odwołania tego szkolenia. Gdyby jednak z przyczyn zdrowotnych trenera oraz braku zastępstwa tak się wydarzyło, otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie oraz kupon o wartości 20% szkolenia do wykorzystania na inne szkolenia.
Regulamin szkolenia
1. Wypełnienie powyższego formularza jest równoznaczne z akceptacją regulaminu prowadzonych przez SEDNO Training szkoleń. Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w szkoleniu i jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
2. Płatność powinna być przekazana na konto SEDNO Training: PKO S.A. 80 1020 1013 0000 0302 0540 8390, po uprzednim otrzymaniu potwierdzenia szkolenia które zostanie wysłane na 3 dni robocze przed terminem szkolenia.
Uwaga! Na wyraźną prośbę klienta – administracji publicznej przysługuje płatność na podstawie faktury wystawionej w dniu szkolenia.
3. Brak płatności na konto SEDNO Training przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
4. Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana wyłącznie w formie pisemnej najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty za szkolenie.
5. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia oraz do zmiany terminu szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku płatności zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
6. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.
7. Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.

