Efektywny trening zarządzania i delegowania zadań
Co składa się na jakość szkolenia i jest w cenie?
Nabędziesz umiejętności kierowania zespołem
Poznasz style kierowania
Zdobędziesz narzędzia pozwalające budować relacje i zaufanie wpływającą na pozytywną atmosferę w pracy
Poznasz metody skutecznego delegowania zadań
Nauczysz się zasad budowania informacji zwrotnej
Poprawisz komunikację z pracownikami
Terminy :
9/05 Łódź
16/05 Białystok
23/05 Gdańsk
09/06 Szczecin
20/06 on-line
30/06 Bydgoszcz
19/09 Kraków
14/11 on-line
Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe:
- warsztat grupowy
- prezentacja multimedialna
- dyskusje grupowe
- ćwiczenia, testy
Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych. Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań.
Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.
Czytaj dalej
Opinie z Google
Program szkolenia
MODUŁ 1: UMIEJĘTNOŚCI KIEROWANIA ZESPOŁEM
Style kierowania.
Autodiagnoza własnego stylu kierowania, diagnoza osobistego potencjału kierowania zespołem.
Jak mój styl wpływa na poszczególnych pracowników oraz cały zespół.
Jaki styl kierowania przyjąć w konkretnych sytuacjach – warsztaty.
Styl w którym czuję się najlepiej w sytuacjach trudnych, analiza.
Właściwa postawa kierownika
MODUŁ 2: BUDOWANIE RELACJI
Budowanie zaufania wśród podwładnych
Budowanie relacji ze współpracownikami
Relacja szef- kolega
Świadome budowanie relacji – co wolno, a czego unikać
MODUŁ 3: ROZPOZNANIE POTRZEB PRACOWNIKÓW
Różnice w oczekiwaniach pracownika i przełożonego
Rodzaje wsparcia, które przełożony może dać pracownikowi
Komunikacja i atmosfera w zespole- kluczowym elementem współpracy zespołowej
MODUŁ 4: WZMACNIANIE ZAANGAŻOWANIA ZESPOŁU I PRACOWNIKÓW
Motywujący feedback – „informacja zwrotna” (pochwała, konstruktywna krytyka)
Motywowanie pracowników
MODUŁ 5: DELEGOWANIE ZADAŃ
Zlecenie zadań i efektywne ich egzekwowanie
Radzenie sobie z oporem pracownika w przyjmowaniu zadań
Zarządzanie zadaniami
Zasady rezerwacji
Zasady oznaczania terminów
Termin niegwarantowany - może zostać odwołany w dowolnym momencie (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)
Termin potwierdzony - oznacza, że są zapisane osoby na ten termin, jednak jeszcze w niewystarczającym stopniu, by zapewnić rentowność dostawcy, zatem dostawca może ten termin do 2 tygodni przed szkoleniem/kursem odwołać (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)
Termin gwarantowany - oznacza, że dostawca nie dopuszcza możliwości odwołania tego szkolenia. Gdyby jednak z przyczyn zdrowotnych trenera oraz braku zastępstwa tak się wydarzyło, otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie oraz kupon o wartości 20% szkolenia do wykorzystania na inne szkolenia.
Regulamin szkolenia
np. w momencie rozpoczęcia szkolenia, zamykamy drzwi na klucz i nie wpuszczamy osób spóźnionych
albo
Uczestnicy mają godzinną przerwę obiadową, w trakcie której we własnym zakresie korzystają z pobliskich punktów gastronomicznych

