Przejdź do treści

Efektywny trening zarządzania i delegowania zadań

Szkolenie polecane właścicielom, dyrektorom, kierownikom, menadżerom zainteresowanym poprawąswoich wyników, liderom poszukującym nowych sposobów oddziaływania, specjalistom przygotowującym się do zadań zarządczych; każdemu, kto organizuje pracę własną i i
1 dzień:
8 godz.
Ostatnia aktualizacja:
Angielski
Polski [automatycznie], Angielski [automatycznie]

Co składa się na jakość szkolenia i jest w cenie?

Potwierdzenie od

Potwierdzenie od: 5.

Tyle osób wystarczy, by szkolenie zostało potwierdzone!

więcej
  
gwarancja

Gwarancja od: 5 uczestników.

Tyle osób wystarczy, by szkolenie odbyło się na pewno!

więcej
  
Maksymalnie na szkoleniu

Maksymalnie: 4 uczestników

Tylu uczestników maksymalnie weźmie udział w szkoleniu.

więcej
  
Badanie potrzeb

Badanie potrzeb

Upewnisz się, że Twoje potrzeby zostaną zrealizowane!

więcej
  
Czego się nauczysz?

Nabędziesz umiejętności kierowania zespołem

Poznasz style kierowania

Zdobędziesz narzędzia pozwalające budować relacje i zaufanie wpływającą na pozytywną atmosferę w pracy

Poznasz metody skutecznego delegowania zadań

Nauczysz się zasad budowania informacji zwrotnej

Poprawisz komunikację z pracownikami

Dla kogo szkolenie?

dyrektorzy

kierownicy

menadżerom zainteresowanym poprawą swoich wyników

liderom poszukującym nowych sposobów oddziaływania,

specjalistom przygotowującym się do zadań zarządczych;

Opis szkolenia

Terminy :

9/05 Łódź
16/05 Białystok
23/05 Gdańsk
09/06 Szczecin
20/06 on-line
30/06 Bydgoszcz
19/09 Kraków
14/11 on-line

Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe:

  • warsztat grupowy
  • prezentacja multimedialna
  • dyskusje grupowe
  • ćwiczenia, testy

 

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych. Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań.

Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.

Czytaj dalej

Opinie z Google

12/14/2022
Ilość pozytywów tak duża, że trudno wszystkie zmieścić w jednym komentarzu. Z najważniejszych: rewelacyjni prowadzący, treści zgodne z programem i bardzo dobrze przekazane, super opieka ze strony Solberg i krakowska lokalizacja bardzo trafiona. Ja wrócę na 100%.
Przemysław Szewczyk Przemysław Szewczyk
11/10/2022
szkolenie na wysokim poziomie, świetna atmosfera i podejście trenera do grupy. polecam
tomasz nowakowski tomasz nowakowski
10/25/2022
Świetne szkolenie, prowadząca ma ogromną wiedzę, którą przekazuje w sposób jasny i zrozumiały. Bardzo dużo życiowych sytuacji i ćwiczeń dopasowanych do potrzeb każdego uczestnika. Polecam serdecznie
Anna Brzozowska Anna Brzozowska
10/25/2022
Szkolenie było bardzo efektywne, duża część szkolenia była poświęcona na ćwiczenia co pozwoliło min. zyskać umiejętności , które zapewne przydadzą się w pracy jak też życiu prywatnym:) SERDECZNIE PLECAM
Marzena Jankowska Marzena Jankowska
09/27/2022
Miałam przyjemność zlecić Grupie Szkoleniowej Solberg przeprowadzenie testów DISC w firmie oraz wziąć udział w szkoleniu stacjonarnym dla menedżerów. Zarówno pierwsze, jak i drugie doświadczenie oceniam bardzo pozytywnie. Było bardzo merytorycznie, profesjonalnie, kameralnie i na wysokim poziomie. Polecam, bo to świetna inwestycja w rozwój zespołu.
Katarzyna Dudek Katarzyna Dudek

Program szkolenia

MODUŁ 1: UMIEJĘTNOŚCI KIEROWANIA ZESPOŁEM
Style kierowania.
Autodiagnoza własnego stylu kierowania, diagnoza osobistego potencjału kierowania zespołem.
Jak mój styl wpływa na poszczególnych pracowników oraz cały zespół.
Jaki styl kierowania przyjąć w konkretnych sytuacjach – warsztaty.
Styl w którym czuję się najlepiej w sytuacjach trudnych, analiza.
Właściwa postawa kierownika

MODUŁ 2: BUDOWANIE RELACJI
Budowanie zaufania wśród podwładnych
Budowanie relacji ze współpracownikami
Relacja szef- kolega
Świadome budowanie relacji – co wolno, a czego unikać

MODUŁ 3: ROZPOZNANIE POTRZEB PRACOWNIKÓW
Różnice w oczekiwaniach pracownika i przełożonego
Rodzaje wsparcia, które przełożony może dać pracownikowi
Komunikacja i atmosfera w zespole- kluczowym elementem współpracy zespołowej

MODUŁ 4: WZMACNIANIE ZAANGAŻOWANIA ZESPOŁU I PRACOWNIKÓW
Motywujący feedback – „informacja zwrotna” (pochwała, konstruktywna krytyka)
Motywowanie pracowników

MODUŁ 5: DELEGOWANIE ZADAŃ
Zlecenie zadań i efektywne ich egzekwowanie
Radzenie sobie z oporem pracownika w przyjmowaniu zadań
Zarządzanie zadaniami

Zasady rezerwacji

Zasady oznaczania terminów

Termin niegwarantowany - może zostać odwołany w dowolnym momencie (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)

Termin potwierdzony - oznacza, że są zapisane osoby na ten termin, jednak jeszcze w niewystarczającym stopniu, by zapewnić rentowność dostawcy, zatem dostawca może ten termin do 2 tygodni przed szkoleniem/kursem odwołać (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)

Termin gwarantowany - oznacza, że dostawca nie dopuszcza możliwości odwołania tego szkolenia. Gdyby jednak z przyczyn zdrowotnych trenera oraz braku zastępstwa tak się wydarzyło, otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie oraz kupon o wartości 20% szkolenia do wykorzystania na inne szkolenia.

 

Regulamin szkolenia

np. w momencie rozpoczęcia szkolenia, zamykamy drzwi na klucz i nie wpuszczamy osób spóźnionych
albo

Uczestnicy mają godzinną przerwę obiadową, w trakcie której we własnym zakresie korzystają z pobliskich punktów gastronomicznych

Szkolenie stacjonarne
Obraz
Zebranie pracowników z liderem
Grupa Szkoleniowa SOLBERG Sp. z o.o.
Nazwa firmy
Terminy szkolenia: