Efektywność osobista i zarządzanie sobą w czasie
Co składa się na jakość szkolenia i jest w cenie?
Czytaj dalej
Program szkolenia
Moduł I: Pojęcie i poczucie efektywności
Niezwykle często działanie w sposób efektywny utożsamiane jest po prostu z działaniem skutecznym. Jest to wyraźne nieporozumienie, ponieważ bycie efektywnym to coś zdecydowanie więcej. Moduł pierwszy ma za zadanie obalić pewne mity narosłe wokół tego pojęcia oraz zweryfikować rozumienie go przez Uczestników szkolenia. Przyjrzymy się także naszym odczuciom towarzyszącym efektywnemu i nieefektywnemu działaniu, zastanowimy się nad kryteriami oceny efektywności i sięgniemy do naszych osobistych doświadczeń.
• Efektywnie, czyli jak? - poczucie efektywności
• Wzór na efektywność
• Moje efektywne doświadczenie
Moduł II: Ja i moje zadania - jak mądrze zarządzać zadaniami w czasie
Moduł II skupiony będzie wokół efektywności w wymiarze indywidualnym; na tym jak radzę sobie z moimi zadaniami: pod względem planowania, nadawania priorytetów i sprawnej realizacji. Uczestnicy poddadzą refleksji kryteria ważności zadań, poznają konkretne narzędzia do segregacji zadań i właściwego ich ułożenia w czasie. Namierzymy również wspólnie tak zwane dźwigniowe obszary efektywności.
• 4 elementy systemu segregacji zadań w pracy
• Narzędzia priorytetyzacji zadań
• Kryteria ważności zadań
• Matryca Eisenhowera
• Dźwigniowe obszary efektywności
Moduł III: Ja i mój zespół – budowanie współpracy i efektywnej komunikacji w zespole
W module III spojrzymy na główne zagadnienie przez pryzmat funkcjonowania zespołu. Poszukamy elementów sprzyjającym efektywnej współpracy i zaburzających ją. Zwrócimy szczególną uwagę na wątki komunikacji między członkami zespołu , wypracujemy i przećwiczymy wybrane narzędzia usprawniające komunikację; a będą one związane z delegowaniem i przyjmowaniem zadań, asertywnością i aktywnym słuchaniem i rozwiązywaniem problemów.
• Istota efektywnej komunikacji
• Jak efektywnie formułować komunikaty
• Jak efektywnie słuchać
• Sztuka delegowania zadań i stawiania celów – model SRD
• Asertywna odmowa i asertywna krytyka w służbie efektywności pracy zespołowej
• Dwa paradygmaty rozmowy: w ramie problemu i w ramie celu
Moduł IV: Ja i moje słabości – jak maksymalnie wpływać na rzeczywistość
Nie ma ludzi idealnych i każdy z nas jedynie stara się działać efektywnie. Moduł IV daje nam okazję przyjrzeć się własnym słabościom związanym z efektywnym działaniami. Zastanowimy się jak zwalczać reaktywność, jak zmieniać szkodliwe nawyki, zidentyfikujemy tak zwanych złodziei czasu. Zastanowimy się dlaczego lubujemy się w odkładaniu rzeczy na później i na ile powinniśmy być wobec siebie surowi. A wszytko to by stale dążyć do doskonałości mając na uwadze, że nigdy się jej nie osiągnie.
• Czym jest postawa reaktywna?
• Proaktywność czyli działanie w kręgu wpływu w ujęciu S. Coveya
• Identyfikacja złodziei czasu
• Macierz „Wpływ – działanie”
• Prokrastynacja i wzmacnianie pozytywnych nawyków
• Przegląd pomocnych narzędzi i aplikacji efektywnościowych
Trener:
Trener biznesu, Trener odporności psychicznej, Facylitator oraz konsultant DISC. Specjalizuje się w rozwoju kompetencji menedżerskich, w sprzedaży oraz efektywności osobistej. Trener praktyk. Posiada 15 letnie doświadczenie w sprzedaży oraz obsłudze klienta w sektorze B2B oraz B2C. Uczy, jak wyjść ze schematów, tak aby budować długotrwałe relacje z klientem. Pomagam menadżerom oraz liderom wzmacniać oraz rozwijać umiejętności, a także tworzyć efektywne, współpracujące ze sobą zespoły.
Zasady rezerwacji
Zasady oznaczania terminów
Termin niegwarantowany - może zostać odwołany w dowolnym momencie (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)
Termin potwierdzony - oznacza, że są zapisane osoby na ten termin, jednak jeszcze w niewystarczającym stopniu, by zapewnić rentowność dostawcy, zatem dostawca może ten termin do 2 tygodni przed szkoleniem/kursem odwołać (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)
Termin gwarantowany - oznacza, że dostawca nie dopuszcza możliwości odwołania tego szkolenia. Gdyby jednak z przyczyn zdrowotnych trenera oraz braku zastępstwa tak się wydarzyło, otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie oraz kupon o wartości 20% szkolenia do wykorzystania na inne szkolenia.
Regulamin szkolenia
1. Wypełnienie powyższego formularza jest równoznaczne z akceptacją regulaminu prowadzonych przez SEDNO Training szkoleń. Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w szkoleniu i jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
2. Płatność powinna być przekazana na konto SEDNO Training: PKO S.A. 80 1020 1013 0000 0302 0540 8390, po uprzednim otrzymaniu potwierdzenia szkolenia które zostanie wysłane na 3 dni robocze przed terminem szkolenia.
Uwaga! Na wyraźną prośbę klienta – administracji publicznej przysługuje płatność na podstawie faktury wystawionej w dniu szkolenia.
3. Brak płatności na konto SEDNO Training przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
4. Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana wyłącznie w formie pisemnej najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty za szkolenie.
5. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia oraz do zmiany terminu szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku płatności zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
6. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.
7. Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.

