Efektywna komunikacja w zespole w oparciu o metodologie FRIS®
Co składa się na jakość szkolenia i jest w cenie?
Opis szkolenia/ warsztatu opartego o FRIS®
Szkolenie składa się z dwóch części:
1.Analiza on-line – Raport Indywidualny FRIS®: Uczestnik odpowiada na pytania w kwestionariuszu on-line zgodnie z otrzymaną mailem instrukcją (minimum 10 dni przed szkoleniem), po której umawiamy się na indywidualną sesję również online
2.Analiza/ omówienie potencjału zespołowego wg FRIS®: - poszerzająca perspektywę praca warsztatowa z całym zespołem (stacjonarnie lub online)**, podczas których Uczestnicy poznają i omawiają swoje style myślenia i działania oraz testują nową wiedzę w praktyce.
Czytaj dalej
Program szkolenia
1. Wprowadzenie do Metodologii FRIS®
• Czym jest FRIS®?
• Jak FRIS® opisuje nasz sposób myślenia i działania, czym jest styl myślenia?
• Jakie są korzyści ze zrozumienia swojego stylu myślenia FRIS®?
2. Cztery Style Myślenia FRIS®
• Opis i charakterystyka czterech stylów myślenia FRIS®.
• Jak style myślenia wpływają na nasze decyzje, sposoby komunikacji i rozwiązywanie problemów?
• Ćwiczenia i dyskusje grupowe na temat różnych stylów poznawczych.
3. FRIS® w komunikacji interpersonalnej
• Jak style myślenia wpływają na naszą komunikację w zespole?
• Jak skuteczniej komunikować się z osobami o różnych stylach myślenia?
• Kim jestem i co jest dla mnie ważne wg modelu FRIS® - wręczenie raportów
• Praktyczne ćwiczenia komunikacyjne oparte na stylach myślenia FRIS®
4. Rozwiązywanie konfliktów za pomocą FRIS®
• Jak style myślenia wpływają na konflikty interpersonalne?
• Jak używać FRIS® do efektywnego rozwiązywania konfliktów?
• Ćwiczenia rozwiązywania problemów w oparciu o FRIS®
5. Podsumowanie
• Jak możemy wykorzystać naszą wiedzę o FRIS® w codziennej współpracy w zespole?
• Tworzenie indywidualnych planów rozwoju w organizacji opartych na stylach myślenia FRIS®
• Zamknięcie szkolenia
Metoda warsztatowa, oparta o narzędzia stosowane w metodologii FRIS®
- studium przypadku / case study
- praca indywidualnie i w parach
- praca w grupie
Model FRIS® usprawnia procesy, czyniąc je bardziej optymalnymi, polepszając komunikację i motywację do pracy. Po warsztacie uczestnicy zdobędą wiedzę jak efektywniej się komunikować i dzielić obowiązki służbowe wg indywidualnego, jak i zespołowego potencjału uwzględniając swoje Style Myślenia FRIS®.
Korzyści dla uczestnika
• Zapoznasz się z modelem FRIS®,
• Otrzymasz Raport Indywidulany FRIS®,
• Przekonasz się, że każdy styl myślenia i działania jest DOBRY,
• Popracujesz nad zwiększeniem „uważności” na otaczających Cię ludzi,
• Będziesz w stanie trafniej odczytać i zrozumieć inne style myślenia: Twoich Klientów i współpracowników,
• Zobaczysz jak można wykorzystać metodologię FRIS® w budowaniu efektywnej komunikacji w zespole,
• Dowiesz się jak tworzyć efektywny i zgrany zespół, który będzie podejmował wyzwania i realizował wyznaczone cele,
• Uzyskasz większą samoświadomość w zakresie wykonywanych zajęć oraz funkcjonowania w zespole.
Ważne:
Cena szkolenia zawiera badanie on-line – Raport Indywidualny FRIS®:
Trener:
Certified International Professional Trainer®, dyplomowany Business Coach, certyfikowany Coach Prowokatywny, Trenerka Metody Biegun, Trenerka ORKE oraz Wspomagania z 15-letnim doświadczeniem szkoleniowym, zarówno dla biznesu jak i edukacji.
Łączy wiedzę i umiejętności coachingowe oraz trenerskie z doświadczeniem biznesowym marketingowca i PR-owca.
Wykładowca Uniwersytecie WSB Merito w Gdańsku, w Kaszubsko – Pomorskiej Szkole Wyższej w Wejherowie oraz w Wyższej Szkole Społeczno-Ekonomicznej w Gdańsku, Trener w Fundacji GPW.
Partner oraz Trener Stylów Myślenia FRIS®. Konsultant MaxieDISC®.
Prowadzi własne projekty rozwojowe oraz współpracuje z wieloma instytucjami szkoleniowymi.
Pomaga swoim klientom w budowaniu efektywnych zespołów. Specjalizuje się w szkoleniach: z zarządzania zespołem, z rozwiązywania konfliktów, radzenia sobie ze stresem, z asertywności, zarządzania talentami, budowania ścieżki kariery, komunikacyjnych, negocjacyjnych, z przywództwa, o Stylach Myślenia opartych o metodologię FRIS® i Style Zachowań MaxieDISC®, coachingowych, motywacyjnych, z obsługi klienta i sprzedaży.
Autorka kart coachingowych "MOVEIN - wprowadź zmiany" opartych na modelu GROW.
Prywatnie pasjonatka psychologii, poznawania nowych ludzi, kultur i smaków.
Zasady rezerwacji
Zasady oznaczania terminów
Termin niegwarantowany - może zostać odwołany w dowolnym momencie (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)
Termin potwierdzony - oznacza, że są zapisane osoby na ten termin, jednak jeszcze w niewystarczającym stopniu, by zapewnić rentowność dostawcy, zatem dostawca może ten termin do 2 tygodni przed szkoleniem/kursem odwołać (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)
Termin gwarantowany - oznacza, że dostawca nie dopuszcza możliwości odwołania tego szkolenia. Gdyby jednak z przyczyn zdrowotnych trenera oraz braku zastępstwa tak się wydarzyło, otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie oraz kupon o wartości 20% szkolenia do wykorzystania na inne szkolenia.
Regulamin szkolenia
1. Wypełnienie powyższego formularza jest równoznaczne z akceptacją regulaminu prowadzonych przez SEDNO Training szkoleń. Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w szkoleniu i jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
2. Płatność powinna być przekazana na konto SEDNO Training: PKO S.A. 80 1020 1013 0000 0302 0540 8390, po uprzednim otrzymaniu potwierdzenia szkolenia które zostanie wysłane na 3 dni robocze przed terminem szkolenia.
Uwaga! Na wyraźną prośbę klienta – administracji publicznej przysługuje płatność na podstawie faktury wystawionej w dniu szkolenia.
3. Brak płatności na konto SEDNO Training przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
4. Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana wyłącznie w formie pisemnej najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty za szkolenie.
5. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia oraz do zmiany terminu szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku płatności zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
6. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.
7. Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.

