Przejdź do treści

Efektywna komunikacja w zespole i nie tylko

1 dzień:
8 godz.
Ostatnia aktualizacja:
Angielski
Polski [automatycznie], Angielski [automatycznie]

Co składa się na jakość szkolenia i jest w cenie?

Potwierdzenie od

Potwierdzenie od: 7.

Tyle osób wystarczy, by szkolenie zostało potwierdzone!

więcej
  
gwarancja

Gwarancja od: 7 uczestników.

Tyle osób wystarczy, by szkolenie odbyło się na pewno!

więcej
  
Maksymalnie na szkoleniu

Maksymalnie: 16 uczestników

Tylu uczestników maksymalnie weźmie udział w szkoleniu.

więcej
  
Dostęp do szkolenia online

Okres dostępu do szkolenia

1 dni - w tym czasie możesz nieograniczoną ilość razy oglądać szkolenie oraz korzystać ze wszystkich materiałów dodatkowych.

więcej
  
Czego się nauczysz?

Cele szkolenia:

Przyjrzymy się podstawowymi barierom w naszej codziennej komunikacji

Poznamy swój styl komunikacji i zobaczymy dlaczego czasami tak trudno znaleźć wspólny język

Poznamy sposoby i metody dotarcia ze swoim komunikatem do innych stylów niż mój

Wypracujemy skuteczne narzędzia pozwalające zadbać o zdobywanie i utrzymanie współpracy w grupie

Opis szkolenia

Nie jesteśmy w stanie pracować i funkcjonować każdego dnia bez efektywnej komunikacji. Dzięki efektywnej komunikacji praca w zespole przynosi więcej korzyści dla wszystkich, a w codziennym życiu komunikacja wspiera przekazywanie i odbiór informacji. Komunikacja zatem stanowi podstawowe narzędzie naszej codziennej pracy i współpracy. Bez względu na to czy komunikujemy się twarzą w twarz, telefonicznie czy mailowo, za każdym razem możemy robić to w sposób mniej lub bardziej efektywny. Na naszych warsztatach poznamy metody i techniki budowana efektywnej komunikacji pozwalającej zarówno na dogadywanie się w zespołach, realizację celów i zadań jak i wyznaczanie swoich własnych granic w relacjach z innymi.

Czytaj dalej

Program szkolenia

Moduł I
Na wstępie warsztatów uczestnicy sprawdzą, w jaki sposób komunikują się w swoich codziennych działaniach. Dodatkowo, sprawdzą co i w jaki sposób może negatywnie wpływać na proces komunikacji i w jaki sposób będą w stanie eliminować pułapki i błędy w procesie komunikacji.

  1.    TeamWork Card Games - zadanie grupowea) Bariery i trudności w procesie codziennej komunikacji
    b) Na co warto zwracać uwagę pracując i komunikując się w zespole
    c) Sposoby przeciwdziałania trudnej komunikacji

Moduł II
W tym module uczestnicy nauczą się rozpoznawać style komunikacji - własny oraz rozmówców. Spróbują dopasować sposób komunikacji do każdego ze stylów, dzięki czemu będą w stanie zwiększyć skuteczność i efektywność przekazu.

  1.    Style komunikacji - macierz zachowań i reakcjia) Style komunikacji społecznej - charakterystyka poszczególnych postaw i zachowań
    b) Autodiagnoza własnego stylu komunikacyjnego uczestników
    c) Sposoby rozpoznawania poszczególnych stylów
    d) Metody komunikacji z poszczególnymi stylami

Moduł III
Praca w zespole to nie tylko przekazywanie informacji. Ważnym elementem jest również słuchanie tego, co mówi do nas druga strona. W tym module poznamy narzędzia aktywnego słuchania. Nauczymy się stosować techniki pokazujące drugiej stronie, że jesteśmy obecni w rozmowie, szukamy wspólnego języka oraz chcemy wspólnie osiągnąć założone cele komunikacji.

  1.    „Narysujcie obrazek” - zadanie indywidualne

    a) Jak możemy zrozumieć postrzeganie drugiej strony
    • Pytania otwarte vs. zamknięte

  2.    Dialog czy dyskusja - narzędzia aktywnego słuchania

    b) Parafraza
    c) Odzwierciedlenie werbalne i niewerbalne
    d) Podążanie

Moduł IV
Efektywna komunikacja to również przekazywanie i przyjmowanie informacji zwrotnej. W ostatnim module uczestnicy poznają i przećwiczą narzędzia działania informacji zwrotnej oraz sprawdzą jak mogą ją przyjmować i reagować na słowa, które słyszą. Dodatkowo, uczestnicy podsumują pracę na warsztatach i przygotują własny plan działania związany z wdrożeniem i ćwiczeniem poznanych narzędzi.

  1.    Czym jest a czym nie jest informacja zwrotna

    a) Informacja pozytywna
    b) Informacja konstruktywna

  2.    Podsumowanie

    a) Co jest dla nas ważne w komunikacji, aby była efektywna
    b) Action Plan - jakie narzędzia planujemy wdrożyć

 

Trener:

Trener biznesu, certyfikowany konsultant DISC D3, tłumacz języka angielskiego oraz nauczyciel
języka angielskiego. Koncentruje się na wspieraniu rozwoju umiejętności miękkich na wszystkich poziomach zarządzania w firmach. Posiada bogate doświadczenie w pracy z klientem indywidualnym oraz grupami. Na sali szkoleniowej przepracowane ponad 7800 godzin, w tym ponad 750 godzin w języku angielskim. Spotkania indywidualne (coachingowe) to ponad 65 h pracy z klientem, również obcojęzycznym. Od marca 2020 roku pracuje również online, w języku polskim jak i angielskim - prowadzenie szkoleń, moderowanie spotkań biznesowych, wypracowywanie wspólnych rozwiązań oraz nauka j.angielskiego.
Absolwentka studiów filologicznych (Język Biznesu w WSZMiJO w Katowicach, Tłumacz Języka
Angielskiego na Akademii Polonijnej w Częstochowie), studiów podyplomowych - Akademia
Psychologii Biznesu (WSB w Chorzowie) oraz Akademia Trenerów Biznesu (Uniwersytet SWPS w Katowicach).

Zasady rezerwacji

Zasady oznaczania terminów

Termin niegwarantowany - może zostać odwołany w dowolnym momencie (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)

Termin potwierdzony - oznacza, że są zapisane osoby na ten termin, jednak jeszcze w niewystarczającym stopniu, by zapewnić rentowność dostawcy, zatem dostawca może ten termin do 2 tygodni przed szkoleniem/kursem odwołać (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)

Termin gwarantowany - oznacza, że dostawca nie dopuszcza możliwości odwołania tego szkolenia. Gdyby jednak z przyczyn zdrowotnych trenera oraz braku zastępstwa tak się wydarzyło, otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie oraz kupon o wartości 20% szkolenia do wykorzystania na inne szkolenia.

 

Regulamin szkolenia

1. Wypełnienie powyższego formularza jest równoznaczne z akceptacją regulaminu prowadzonych przez SEDNO Training szkoleń. Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w szkoleniu i jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.

2. Płatność powinna być przekazana na konto SEDNO Training: PKO S.A. 80 1020 1013 0000 0302 0540 8390, po uprzednim otrzymaniu potwierdzenia szkolenia które zostanie wysłane na 3 dni robocze przed terminem szkolenia.

Uwaga! Na wyraźną prośbę klienta – administracji publicznej przysługuje płatność na podstawie faktury wystawionej w dniu szkolenia.

3. Brak płatności na konto SEDNO Training przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.

4. Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana wyłącznie w formie pisemnej najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty za szkolenie.

5. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia oraz do zmiany terminu szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku płatności zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.

6. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.

7. Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.

Szkolenie stacjonarne
Obraz
SEDNO Training
SEDNO TRAINING Dorota Bieńkowska
Nazwa firmy
Terminy szkolenia: