Delegowanie zadań i motywowanie pracowników
Co składa się na jakość szkolenia i jest w cenie?
Cel szkolenia:
Rozwinięcie umiejętności skutecznego delegowania zadań, co pozwala liderom i menedżerom efektywnie wykorzystywać potencjał zespołu, poprawiać wyniki pracy i unikać przeciążenia.
Czytaj dalej
Program szkolenia
1. Wprowadzenie do delegowania
• Definicja delegowania i jego znaczenie w zarządzaniu zespołem.
• Korzyści delegowania dla lidera, zespołu i organizacji.
• Osobowość lidera- styl myślenia i działania wg metodologii DISC.
• Najczęstsze bariery i obawy związane z delegowaniem.
2. Analiza i przygotowanie do delegowania
• Kiedy warto delegować, a kiedy wykonywać zadanie samodzielnie.
• Dobór zadań do delegowania: zadania rutynowe, rozwijające, strategiczne.
• Ocena umiejętności i potencjału członków zespołu.
• Określanie zasobów potrzebnych do realizacji zadania.
3. Proces delegowania krok po kroku
• Jasne określanie celu i oczekiwań. Proces wyznaczania celu. Podział na zadania.
• Komunikowanie zakresu odpowiedzialności i uprawnień.
• Ustalanie ram czasowych i punktów kontrolnych. Monitoring efektów.
• Zapewnienie wsparcia i zasobów.
• Przekazywanie informacji zwrotnej podczas realizacji zadania. Feedback FUKO.
4. Budowanie zaufania w procesie delegowania
• Znaczenie zaufania w delegowaniu.Unikanie mikrozarządzania
• Rozwój kompetencji i autonomii w zespole.
5. Radzenie sobie z wyzwaniami w delegowaniu
• Reakcja na błędy i niedociągnięcia. Moc języka -czyli jak trafnie budować polecenia.
• Jak postępować w sytuacjach konfliktowych lub oporu wobec przyjęcia zadania.
7. Podsumowanie i plan działania
• Kluczowe wnioski ze szkolenia.
• Tworzenie indywidualnego planu poprawy umiejętności delegowania.
Trener:
Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego na wydziale język francuski stosowany, studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania, oraz Coachingu i Mentoringu na SWPS, aktualnie studiuje psychologię kliniczną w trybie IOS.
Od 2016 współpracuje z firmami jako konsultant biznesowy, doradca zarządów -sektor MŚP. Prowadzi szkolenia i warsztaty rozwojowe. Współpracuje z uczelniami wyższymi, a od 2022 jest Członkiem Rady Biznesu Akademii Górnośląskiej. Certyfikowany konsultant i Coach kryzysowy, pracuje z klientami indywidualnymi w kryzysie psychologicznym z wykorzystaniem elementów terapii TSR i terapii schematów. Doradza organizacjom w procesie zmiany.
W swojej pracy łączy twarde kwalifikacje zarządcze, organizacyjne i projektowe z miękkimi kompetencjami w zakresie psychologii człowieka i organizacji.
Prywatnie miłośniczka rękodzieła (wełna czesankowa, akryle i inne) i ogrodu.
Zasady rezerwacji
Zasady oznaczania terminów
Termin niegwarantowany - może zostać odwołany w dowolnym momencie (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)
Termin potwierdzony - oznacza, że są zapisane osoby na ten termin, jednak jeszcze w niewystarczającym stopniu, by zapewnić rentowność dostawcy, zatem dostawca może ten termin do 2 tygodni przed szkoleniem/kursem odwołać (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)
Termin gwarantowany - oznacza, że dostawca nie dopuszcza możliwości odwołania tego szkolenia. Gdyby jednak z przyczyn zdrowotnych trenera oraz braku zastępstwa tak się wydarzyło, otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie oraz kupon o wartości 20% szkolenia do wykorzystania na inne szkolenia.
Regulamin szkolenia
1. Wypełnienie powyższego formularza jest równoznaczne z akceptacją regulaminu prowadzonych przez SEDNO Training szkoleń. Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w szkoleniu i jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
2. Płatność powinna być przekazana na konto SEDNO Training: PKO S.A. 80 1020 1013 0000 0302 0540 8390, po uprzednim otrzymaniu potwierdzenia szkolenia które zostanie wysłane na 3 dni robocze przed terminem szkolenia.
Uwaga! Na wyraźną prośbę klienta – administracji publicznej przysługuje płatność na podstawie faktury wystawionej w dniu szkolenia.
3. Brak płatności na konto SEDNO Training przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
4. Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana wyłącznie w formie pisemnej najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty za szkolenie.
5. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia oraz do zmiany terminu szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku płatności zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
6. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.
7. Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.

