Coachingowy styl zarządzania
Co składa się na jakość szkolenia i jest w cenie?
Tematyka:
Wchodzenie szefa w rolę coacha, jako osoby aktywnie wspierającej rozwój podwładnych w duchu doskonalenia ich umiejętności a nie oceniania ich.
Zawieranie precyzyjnej umowy na pracę coachingową z podwładnymi.
Tworzenie i doprecyzowanie standardów handlowych/kupieckich/szefowskich.
Stworzenie arkusza do spotkań superwizyjnych i zapisu potencjału i ograniczeń podwładnego w konkretnych kategoriach wypracowanego standardu. (karta coachingowa).
Przedstawianie w sposób jasny i precyzyjny intencji i instrukcji superwizyjnych.
Konstruktywne przekazywanie informacji zwrotnych o atutach i rezerwach pracy podwładnego.
Konstruowanie scenki diagnostycznej i korekcyjnej, koniecznej do treningu nowych umiejętności przez podwładnego.
Prowadzenie coachingu zorientowanego na proces ze szczególnym uwzględnieniem trenowania nowych umiejętności w formie doświadczenia.
Warsztat skoncentrowany jest na uczeniu i trenowaniu:
- Zawierania Umowy/Kontraktu na formę pracy – ustalania z osobą coachowaną reguł pracy coachingowej, czytelnego nazwania roli coacha, przygotowania sposobu przedstawienia coacha osobom z realnej pracy uczestniczącym w diagnozie.
- Diagnozy – ustalenia precyzyjnych celów do realizacji przez coachowanego w jego pracy, przeprowadzenie fragmentu realnej pracy w obecności coacha.
- Omówienia (informacji zwrotnych, wyboru tematu pracy korekcyjnej) – sesji informacji zwrotnych na temat Atutów oraz Rezerw w prezentowanych zachowaniach coachowanego, ustalenia przez coachowanego tematu oraz celu treningu na podstawie udzielonych informacji w odniesieniu do zamierzonych efektów.
- Korekcji/Treningu (przygotowania treningu, scenki korekcyjnej/treningu, omówienia) – zbierania puli pomysłów na nowe standardy zachowań, przydatnych w trenowanej sytuacji, wyboru jednego z nich, zastosowania/treningu w zaimprowizowanej sytuacji w relacji z coachem, omówieniu stopnia zastosowania, satysfakcji coachowanego z efektów oraz zbieżności z głównymi zadaniami i interesami coachowanego.
- Planowania wdrożenia – ustalenia sposobu zastosowania przetrenowanych zachowań i standardów działania, wyznaczeniu zadań osobie coachowanej w danym zakresie, wyznaczeniu terminu realizacji, umówieniu się na sposób weryfikacji wdrożenia.
- Wdrożenia – realnym zastosowaniu przygotowanych i przetrenowanych standardów działania w realnej pracy osoby coachowanej, wyznaczaniu precyzyjnych zadań wraz z monitorowaniem stopnia ich realizacji przez coacha.
Czytaj dalej
Program szkolenia
W programie:
- Filozofia i etapy coachingu z podwładnym.
- Modelowanie, coaching czy counselling?
- Przygotowanie do roli coacha (kategorie coachingowe, karta coachingowa).
- Umowa na spotkania coachingowe.
- Informacje zwrotne od szefa podczas coachingu. Budowanie sytuacji diagnostycznej.
- Indywidualny trening w roli coacha.
- Sposoby organizowania sytuacji korekcyjnych, podczas coachingu.
- Metody w trenowaniu nowych zachowań i umiejętności podwładnego.
- Konstruowanie doświadczeń i zadań, które „wymuszają” zmiany zgodnie z najważniejszymi standardami handlowymi szefa?
- Kontynuacja prac indywidualnych uczestników szkolenia, z uwzględnieniem ich specyficznych obszarów rezerw i potencjału.
- Planowanie realnych zadań coachingowych.
Trenerzy

KOMPETENCJE
- Doświadczony Coach, Trener biznesu, Negocjator. Praktyk, z ponad 35 letnim doświadczeniem coachingowym i trenerskim na rynku polskim. Ojciec trzech synów.
- Z wykształcenia jest psychologiem klinicznym.Praktyk psychoterapeuta. Posiada certyfikat trenera PTP. Ukończył Uniwersytet Wrocławski.
- Posiada ponad 35 letnie, własne doświadczenie w pracy aktywnymi metodami (terapeutyczne, trenerskie coachingowe, handlowe i managerskie).
- W unikalny sposób łączy w swojej pracy doświadczenie praktyki psychoterapeutycznej, wiedzy dotyczącej zarządzania, handlu, negocjacji oraz indywidualnego coachingu managerskiego.
- Pracuje w oparciu o jego autorski model Coachingu Zorientowanego na Proces (Process Oriented Coaching), którego kluczowym elementem jest aktywna diagnoza sposobu działania szefów oraz trening ich realnych sytuacji zawodowych.
- Potrafi słuchać. W swojej pracy uwzględnia bardzo indywidualną motywację/emocje/potrzeby osób coachowanych w ich specyficznym środowisku zawodowym. Pomaga wypracowywać użyteczne standardy zarządzania i wdrażać je w codzienna praktykę managerów.
DOŚWIADCZENIE
- 2003 – jest właścicielem firmy COACH.pl, gdzie w głównej mierze odpowiada za projekty coachingowe, tworzenie programów szkoleniowych, marketing i obsługę klientów.
- 1994 – 2006 : współtworzył i współpracował z Ośrodkiem Negocjacji Kontrakt i Grupą Szkoleniową Kontrakt-OSH, gdzie m.in. pełnił rolę trenera i coacha, odpowiadającego za rozwój kompetencji trenerskich zespołu trenerskiego.
- 2008 – 2012 : równolegle z działalnością szkoleniową i coachingową, współprowadził wraz z żoną własną restaurację „Spiżarnia” przy ulicy Włodkowica 27 we Wrocławiu.
- 1996 – 1999 : pracował z powodzeniem jako agent ubezpieczeniowy oraz coach multiagencji ubezpieczeniowej (jedna z pierwszych licencji PUNU, nr.22).
- 1993 – 1995 – założył z przyjaciółmi, psychologami praktykami Centrum Działań Nieformalnych CDN, do pracy psychoedukacyjnej w środowisku młodzieży licealnej we Wrocławiu.
- 1991 – 1993 : założył i współprowadził swoją pierwszą firmę – Pracownię Terapii i Edukacji Psychologicznej.
- 1988 – 1996 : jako terapeuta był stażystą w Laboratorium Psychoedukacji w Warszawie, współpracował z Krakowskim Ośrodkiem Terapii Gestalt.
- 1987 – 1994 : pracował jako psychoterapeuta, psycholog kliniczny, trener w Ośrodku dla Młodzieży Uzależnionej “Bolanów”, na oddziale nerwic w Szpitalu Psychiatrycznym w Złotoryi, Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Legnicy, Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii we Wrocławiu.
SPECJALIZACJA
- Prowadzi Akademię Managera i Lidera Coach.pl.
- Prowadzi indywidualny coaching managerski, handlowy, kupiecki, trenerski i negocjacyjny.
- Przygotowuje szefów do wdrażania coachingu w codzienną pracę z podległymi im zespołami w Firmie oraz realizacji trudnych zadań we współpracy z podwładnymi.
- Prowadzi warsztaty szkoleniowe dla szefów, kupców oraz handlowców.
- Realizuje projekty wdrożeniowe wypracowanych uprzednio, specyficznych dla danej Firmy standardów operacyjnych.
- Prowadzi realne negocjacje i mediacje, między ważnymi siłami wewnątrz Firmy.
- Jest autorem książki “Odpowiedzialne zarządzanie”.
Pokaż więcej
Zasady rezerwacji
Zasady oznaczania terminów
Termin niegwarantowany - może zostać odwołany w dowolnym momencie (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)
Termin potwierdzony - oznacza, że są zapisane osoby na ten termin, jednak jeszcze w niewystarczającym stopniu, by zapewnić rentowność dostawcy, zatem dostawca może ten termin do 2 tygodni przed szkoleniem/kursem odwołać (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)
Termin gwarantowany - oznacza, że dostawca nie dopuszcza możliwości odwołania tego szkolenia. Gdyby jednak z przyczyn zdrowotnych trenera oraz braku zastępstwa tak się wydarzyło, otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie oraz kupon o wartości 20% szkolenia do wykorzystania na inne szkolenia.
Regulamin szkolenia
W trakcie warsztatu proszę uczestników o wyłączenie telefonów.


Cena netto:
BruttoCena netto:
BruttoCena netto:
Brutto- Wsparcie trenera - mailowe250 zł
- Wsparcie trenera - telefoniczne250 zł
- Trening indywidualny500 zł