Budowanie i praca z Zespołem
Co składa się na jakość szkolenia i jest w cenie?

Wsparcie telefoniczne
Wsparcie telefoniczne
Kontakt telefoniczny z trenerem po szkoleniu, by wspierać Cię, służyć radą
Warsztat skoncentrowany jest na uczeniu i trenowaniu:
Umiejętności wykorzystywania mechanizmów procesu grupowego.
Diagnozowania etapu rozwoju zespołu podwładnych.
Rozumienia wpływu zmiany na rynek, branżę, firmę, zespół oraz szefów.
Reagowania z dystansem i zrozumieniem na niewygodne dla siebie i destrukcyjne zachowania grupy, aby pomagać jej osiągać większą dojrzałość i samodzielność.
Wykorzystywania puli wspólnie wypracowanych pomysłów, odruchów i algorytmów działania na konkretne sytuacje zebrań zespołu w różnych fazach: zależność, różnicowanie, kryzys odpowiedzialności, atak na lidera.
Doskonalenia logiki i atrakcyjności prowadzonych przez szefów zebrań.
Warsztat skoncentrowany jest na uczeniu i trenowaniu:
- Umiejętności wykorzystywania mechanizmów procesu grupowego.
- Diagnozowania etapu rozwoju zespołu podwładnych.
- Rozumienia wpływu zmiany na rynek, branżę, firmę, zespół oraz szefów.
- Reagowania z dystansem i zrozumieniem na niewygodne dla siebie i destrukcyjne zachowania grupy, aby pomagać jej osiągać większą dojrzałość i samodzielność.
- Wykorzystywania puli wspólnie wypracowanych pomysłów, odruchów i algorytmów działania na konkretne sytuacje zebrań zespołu w różnych fazach: zależność, różnicowanie, kryzys odpowiedzialności, atak na lidera.
- Doskonalenia logiki i atrakcyjności prowadzonych przez szefów zebrań.
Czytaj dalej
Program szkolenia
W programie:
Fazy rozwoju małej grupy i psychologiczne mechanizmy w zespole, które szef powinien wykorzystywać podczas kierowania i rozwijania swojego zespołu podwładnych (wykład i modele działania).
Symulowanie typowych i trudnych sytuacji szef – zespół (psychodramy grupowe) oraz dostarczenie algorytmów działania do sytuacji korekcyjnych.
Faza zależności:
- Radzenie sobie z biernością i brakiem aktywności grupy
- Konstruowanie doświadczeń aktywizujących zespół
- Budowanie poczucia bezpieczeństwa w zespole i podejmowanie trudnych tematów
- „Wymuszanie” przepływu ważnych informacji w grupie
Faza różnicowania:
- Radzenie sobie z nadaktywnością grupy
- Rozpoznawanie i wykorzystywanie nieformalnych ról grupowych
- Modelowanie używania informacji zwrotnych w miejsce destrukcyjnych ocen we wzajemnej komunikacji
- Wyznaczanie nowych, odpowiedzialnych zadań
Faza kryzysu odpowiedzialności (grupa narzekająca):
- Radzenie sobie z marudzeniem i narzekaniem „zatrutych” podwładnych
- Formułowanie problemów do wspólnego rozwiązania
- Kreowanie u podwładnych postawy “Dorosłego” i brania współodpowiedzialności za podjęte działania
- Wymierzanie sankcji za brak gotowości do współpracy i osłabianie kolegów
Atak na lidera:
- Bronienie autorytetu szefa w obliczu ataku grupy na lidera i nadmiarowych, osobistych pretensji podwładnych
- Wykorzystanie ataku na lidera na rzecz wzmocnienia grupy
- Przygotowanie się do nowej roli szefa po ataku na lidera
Faza nadzwyczajnej mocy grupy
- Wykorzystanie tej fazy na rzecz firmy i przygotowanie się do ostatniego etapu rozwoju grupy
Faza realnych możliwości.
Prowadzenie zebrań i szkoleń z wykorzystaniem potencjału grupy.
Planowanie realnych zmian w roli szefa
Trenerzy

KOMPETENCJE
- Doświadczony Coach, Trener biznesu, Negocjator. Praktyk, z ponad 35 letnim doświadczeniem coachingowym i trenerskim na rynku polskim. Ojciec trzech synów.
- Z wykształcenia jest psychologiem klinicznym.Praktyk psychoterapeuta. Posiada certyfikat trenera PTP. Ukończył Uniwersytet Wrocławski.
- Posiada ponad 35 letnie, własne doświadczenie w pracy aktywnymi metodami (terapeutyczne, trenerskie coachingowe, handlowe i managerskie).
- W unikalny sposób łączy w swojej pracy doświadczenie praktyki psychoterapeutycznej, wiedzy dotyczącej zarządzania, handlu, negocjacji oraz indywidualnego coachingu managerskiego.
- Pracuje w oparciu o jego autorski model Coachingu Zorientowanego na Proces (Process Oriented Coaching), którego kluczowym elementem jest aktywna diagnoza sposobu działania szefów oraz trening ich realnych sytuacji zawodowych.
- Potrafi słuchać. W swojej pracy uwzględnia bardzo indywidualną motywację/emocje/potrzeby osób coachowanych w ich specyficznym środowisku zawodowym. Pomaga wypracowywać użyteczne standardy zarządzania i wdrażać je w codzienna praktykę managerów.
DOŚWIADCZENIE
- 2003 – jest właścicielem firmy COACH.pl, gdzie w głównej mierze odpowiada za projekty coachingowe, tworzenie programów szkoleniowych, marketing i obsługę klientów.
- 1994 – 2006 : współtworzył i współpracował z Ośrodkiem Negocjacji Kontrakt i Grupą Szkoleniową Kontrakt-OSH, gdzie m.in. pełnił rolę trenera i coacha, odpowiadającego za rozwój kompetencji trenerskich zespołu trenerskiego.
- 2008 – 2012 : równolegle z działalnością szkoleniową i coachingową, współprowadził wraz z żoną własną restaurację „Spiżarnia” przy ulicy Włodkowica 27 we Wrocławiu.
- 1996 – 1999 : pracował z powodzeniem jako agent ubezpieczeniowy oraz coach multiagencji ubezpieczeniowej (jedna z pierwszych licencji PUNU, nr.22).
- 1993 – 1995 – założył z przyjaciółmi, psychologami praktykami Centrum Działań Nieformalnych CDN, do pracy psychoedukacyjnej w środowisku młodzieży licealnej we Wrocławiu.
- 1991 – 1993 : założył i współprowadził swoją pierwszą firmę – Pracownię Terapii i Edukacji Psychologicznej.
- 1988 – 1996 : jako terapeuta był stażystą w Laboratorium Psychoedukacji w Warszawie, współpracował z Krakowskim Ośrodkiem Terapii Gestalt.
- 1987 – 1994 : pracował jako psychoterapeuta, psycholog kliniczny, trener w Ośrodku dla Młodzieży Uzależnionej “Bolanów”, na oddziale nerwic w Szpitalu Psychiatrycznym w Złotoryi, Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Legnicy, Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii we Wrocławiu.
SPECJALIZACJA
- Prowadzi Akademię Managera i Lidera Coach.pl.
- Prowadzi indywidualny coaching managerski, handlowy, kupiecki, trenerski i negocjacyjny.
- Przygotowuje szefów do wdrażania coachingu w codzienną pracę z podległymi im zespołami w Firmie oraz realizacji trudnych zadań we współpracy z podwładnymi.
- Prowadzi warsztaty szkoleniowe dla szefów, kupców oraz handlowców.
- Realizuje projekty wdrożeniowe wypracowanych uprzednio, specyficznych dla danej Firmy standardów operacyjnych.
- Prowadzi realne negocjacje i mediacje, między ważnymi siłami wewnątrz Firmy.
- Jest autorem książki “Odpowiedzialne zarządzanie”.
Pokaż więcej
Zasady rezerwacji
Zasady oznaczania terminów
Termin niegwarantowany - może zostać odwołany w dowolnym momencie (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)
Termin potwierdzony - oznacza, że są zapisane osoby na ten termin, jednak jeszcze w niewystarczającym stopniu, by zapewnić rentowność dostawcy, zatem dostawca może ten termin do 2 tygodni przed szkoleniem/kursem odwołać (a Ty otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie)
Termin gwarantowany - oznacza, że dostawca nie dopuszcza możliwości odwołania tego szkolenia. Gdyby jednak z przyczyn zdrowotnych trenera oraz braku zastępstwa tak się wydarzyło, otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy, jeśli dokonałeś opłaty za szkolenie oraz kupon o wartości 20% szkolenia do wykorzystania na inne szkolenia.
Regulamin szkolenia
Uczestnicy wyłączają telefony podczas warsztatu.


Cena netto:
BruttoCena netto:
BruttoCena netto:
BruttoCena netto:
BruttoCena netto:
Brutto- Wsparcie trenera - mailowe250 zł
- Wsparcie trenera - telefoniczne250 zł
- Trening indywidualny500 zł